Bekijk volle/desktop versie : Teletubbies in Polen verdacht van homoseksualiteit



Pagina's : [1] 2 3

28-05-2007, 16:26
Zijn de bij de allerkleinsten populaire Teletubbies homoseksueel? Die vraag was voor de Poolse ombudsvrouw voor kinderen de aanleiding om psychologen een onderzoek naar het televisieprogramma te vragen.

"Ze moeten inschatten of het in het openbaar op televisie kan worden getoond", verklaarde Eva Sowinska aan het magazine Wprost.

Sowinska is niet aan haar proefstuk toe. Dit voorjaar nog pleitte ze voor een beroepsverbod voor homoseksuele leraars, sporttrainers en kunstdocenten. Homo's zouden wat haar betreft geen omgang mogen hebben met kinderen en jongeren in scholen.

Sowinska, die deel uitmaakt van de extreem-rechtse Liga van Poolse Families, een van de drie coalitiegenoten in de ultraconservatieve regering van premier Jaroslaw Kaczynski, wilde zelfs dat er een exhaustieve lijst komt van functies die homoseksuelen niet mogen uitvoeren.

Dat nu ook het kinderprogramma wordt verdacht van "homoseksuele propaganda", ligt aan het figuurtje Tinky Winky (de paarse Teletubbie). "Ik heb gemerkt dat Tinky Winky een handtas draagt, maar het was mij onbekend dat het een jongen is", aldus een bezorgde Sowinska. "Later ben ik te weten gekomen dat er een homoseksueel verband kan verborgen liggen".



http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={4F8B6B0E-F61C-4362-967E-2E0EA5BFC87A}

28-05-2007, 16:31


Die Polen worden steeds gekker........

28-05-2007, 16:34

Citaat door NakNok:
Die Polen worden steeds gekker........



Wat heb je liever; zo'n anti-soa houding die die Polen erop na houden, of dat er zo'n Hollander zich weer eens vergijpt aan een jongetje van 3 jaar.

28-05-2007, 16:40


28-05-2007, 16:43



Citaat door Joey_Zasa:
Wat heb je liever; zo'n anti-soa houding die die Polen erop na houden, of dat er zo'n Hollander zich weer eens vergijpt aan een jongetje van 3 jaar.





Als jij het verschil niet eens weet tussen een pedofiel en een homofiel dat zou ik de tv maar eens aanzetten want de Teletubbies beginnen zo

28-05-2007, 16:54

Citaat door NakNok:
Als jij het verschil niet eens weet tussen een pedofiel en een homofiel dat zou ik de tv maar eens aanzetten want de Teletubbies beginnen zo



Duidelijk, je hebt dus liever zo'n kinderverkrachtende Hollander. Dat verbaast mij geenszins, aangezien jullie heel erg op die gestoorde en ziekelijk perverse verschijnselen van de menselijke geest kicken.

28-05-2007, 17:35

Citaat door NakNok:
Als jij het verschil niet eens weet tussen een pedofiel en een homofiel dat zou ik de tv maar eens aanzetten want de Teletubbies beginnen zo


ouch die is raak

28-05-2007, 17:39
Er is hier ooit in nederland ophef over geweest over die paarse teringtubbie met zijn handtas..........................en dat werd gemeld door een of andere, ja , hoe kan het ook anders....................een marokkaan.

28-05-2007, 18:06
Ehm.....


28-05-2007, 18:13

Citaat door Joey_Zasa:
Wat heb je liever; zo'n anti-soa houding die die Polen erop na houden, of dat er zo'n Hollander zich weer eens vergijpt aan een jongetje van 3 jaar.
Vergrijpen aan een jongetje van drie is niet alleen voorbehouden aan mannen van de mannenliefde, dat doen vele allochtone moslims ook en wel vaker. Lees mijn topic [COLOR="Red"]Seksueel geweld tegen (Nederlands-)Marokkaanse jongens. Niet huilen als je je rot schrikt ...

De plaatser van de topic maakt een fout in de benadering: men kan niet verdacht worden van homoliefde want homoliefde is geen misdaad, dus kun je er ook niet van verdacht worden.[/COLOR]

28-05-2007, 18:27
Als je continu druk gaat maken om de seksuele voorkeuren van de teletubbies dan ben je gewoon seksueel gefrustreerd.

Sjonge jonge wat een krampachtige gedoe zeg.

28-05-2007, 18:37

Citaat door Iznogoudh:
Als je continu druk gaat maken om de seksuele voorkeuren van de teletubbies dan ben je gewoon seksueel gefrustreerd.

Sjonge jonge wat een krampachtige gedoe zeg.


Grinnik..

28-05-2007, 18:45


En Sesamstraat zenden ze daar zeker uit zonder Bert en Ernie.

28-05-2007, 18:48
Ik heb al een oplossing we geven tinky bling bling een vette gouden ketting en een colt 45 pistool en laten drugs dealen dan is hij een onmiskenbare pimp met zijn paarse kleur.

28-05-2007, 18:52
Ik wist wel dat ze flikkers waren. Gatverdamme.

Bert en Ernie ook. Twee volwassen mannen die al minstens 20 jaar samen wonen.
Hetero? I think not.

Pagina's : [1] 2 3