Bekijk volle/desktop versie : Word wakker(stop de haat campagne Telegraaf)!!!!!!



Pagina's : [1] 2

28-05-2007, 13:10
Beste Broeders en Zusters,

Ben zelf werkzaam in de media en ben het nu echt zat,de marokkanen haat
elke dag opgevoerd door de media en dan met name door de telegraaf en de Politie.
Bewust word elk incident zwaar uitgemeten en opgeblazen .
Al jaren kennnen wij supportersgeweld is het een keer van jonge marokkanen nee dat kan niet verbannen die gasten ok verbannen die handel maar dan ook de bvo s(ajax,feijenoord)na supportersrellen
dat zou eerlijk zijn.
Het is de zeer racistische Telegraaf die dit alles aanwakkert en wij staan er bij en kijken er na.
Ik weet niet wie er wel eens na de politiescanner luistert maar diegene die dat doet zal het opvallen dat alle verdachten door de politie worden betiteld als Marokkanen,dus zwart haar marokkaan,kleurtje marokkaan.
Dit is niet goed broeders en zusters,voeg me toe voor een verdere dscussie en eventuele initatief.
Moesbouiga@hotmail.com
http://www.jimamedia.nl
A salaam alleikom

28-05-2007, 13:12



28-05-2007, 13:20

Citaat door _LanterFanter_:

Wat heeft van Gaal hiermee te maken ?


Dat is kabouter Calimero. Zie je die gemodificeerde paddestoel (wit met rode stippen) niet aan z'n strijkstok hangen.

28-05-2007, 13:21
Ach, de Telegraaf blijft de Telegraaf. Ze hadden niet voor niets na WO2 een verschijningsverbod gekregen. Dat krijg nu eenmaal als je tijdens de bezetting pro-nazi stukken schrijft.

28-05-2007, 13:26


ja ik weet mijn broer heeft het er ook vaak over.

jammer is dat. alles word als marokaan bestempelt zelf, een turk is marokaan.

najah te gruwelijk gewoon.

28-05-2007, 13:45

Citaat door _LanterFanter_:
Tja,..het enige wat de Telegraaf fout doet is het beestje bij de naam noemen daar waar anderen te schijterig zijn.


Alleen wordt er bij het ene beestje groots uitgepakt met extra edities en voorpaginanieuws, en bij het andere beestje wordt het weggestopt op blz 97 bij de puzzels(die overigens te moeilijk zijn voor de gemiddelde Telegraaf-lezer)

Maar het is hun goed recht.

28-05-2007, 13:52

Citaat door dr_Klon:
Ach, de Telegraaf blijft de Telegraaf. Ze hadden niet voor niets na WO2 een verschijningsverbod gekregen. Dat krijg nu eenmaal als je tijdens de bezetting pro-nazi stukken schrijft.
Als jij daadwerkelijk geinteresseerd was in de Nederlandse geschiedenis, als het goed is ook jouw geschiedenis, weet jij dat het veel genuanceerder lag en dat veel vervolgingen, veel rechterlijke uitspraken en veel verboden na de Tweede Wereldoorlog nogal dubieus waren. Diegenen die het makkelijkst te pakken waren werden na de Tweede Wereldoorlog het makkelijkst gepakt.

28-05-2007, 13:59

Citaat door Hoogervorst:
Als jij daadwerkelijk geinteresseerd was in de Nederlandse geschiedenis, als het goed is ook jouw geschiedenis, weet jij dat het veel genuanceerder lag en dat veel vervolgingen, veel rechterlijke uitspraken en veel verboden na de Tweede Wereldoorlog nogal dubieus waren. Diegenen die het makkelijkst te pakken waren werden na de Tweede Wereldoorlog het makkelijkst gepakt.


1)Wilde jij hiermee beweren dat de Telegraaf geen pro-nazi stukken schreef tijdens de bezettting?




2)Wilde jij beweren dat ze geen verschijningsverbod na de bezetting hadden gekregen voor het plaatsen van pro-nazi stukken?



Mocht dit niet waar zijn, dan hoor ik het graag van je. Ik heb namelijk altijd gedacht dat dit waar was.

28-05-2007, 14:08

Citaat door _LanterFanter_:
Uuhm,..de puzzels staan op pagina 4 hoor
Is weer een verklaring waarom er zoveel mogelijk op de voorpagina wordt geplaatst


Citaat:
Maar heej,...Marokkanen zijn hot, en veel jonge Marokkanen geilen daar enorm op en zoeken de media bewust op.
Wie anders zet zoveel filmpjes op youtube met die rellen


Bestond Youtube in de jaren '80 en '90 dan ook al

28-05-2007, 14:10

Citaat door dr_Klon:
1)Wilde jij hiermee beweren dat de Telegraaf geen pro-nazi stukken schreef tijdens de bezettting?
Dat hebben ze maar als je bijvoorbeeld op wikipedia kan lezen gebeurdde dat niet zonder slag of stoot. De Telegraaf heeft ingestemd, ja, maar van (totale) collaboratie vanaf dag een is geen sprake geweest.
Citaat:
2)Wilde jij beweren dat ze geen verschijningsverbod na de bezetting hadden gekregen voor het plaatsen van pro-nazi stukken?
Jawel, maar die is vrij snel opgeheven.

De periode van na de Tweede Wereldoorlog, die is nog vrij interessant. Sommige mensen konden wel op hun stoeltje blijven zitten terwijl ze vanaf de jaren dertig al openlijk pro-nazix waren en anderen konden weinig anders en werden keihard gestraft.

Die veroordelingen net na de Tweede Wereldoorlog zou je nu met een korrel zout moeten nemen, maar wellicht was dat toen nodig met alles wat er gebeurd was. In andere tijden was ook een documentaire gezien dat Duitse krijgsgevangen na de oorlog werden gebruikt om landmijnen op te ruimen, terwijl dat (ook toen!) in strijd was met internationale afspraken: de oorlog was al afgelopen. De Nederlanders verzonnen een truukje zodat die Duitsers niet naar huis konden: Duitsland bestond niet, het was immers bezet gebied.

Nee, serieus, het was toen een roerige tijd en gerechtigheid heeft toen, na de bezetting, niet altijd gezegenvierd.
_
x ik heb eerder een verhaal gelezen over voetballers en de tweede wereldoorlog, volgens mij in de VI. Het kwam erop neer dat een dwangarbeider die in Berlijn terechtkwam gestraft werd omdat hij voetbalde voor Hertha (alleen om een iets betere omstandigheden te leven) maar de voorzitter van de voetbalbond, die zich heel dienstbaar stelde vooo de bezetter, kon zitten.

28-05-2007, 14:11
Neemt natuurlijk niet weg dat op journalitiek gebied nu de Telegraaf niet altijd zorgvuldig is.

28-05-2007, 14:20

Citaat door Hoogervorst:
Dat hebben ze maar als je bijvoorbeeld op wikipedia kan lezen gebeurdde dat niet zonder slag of stoot. De Telegraaf heeft ingestemd, ja, maar van (totale) collaboratie vanaf dag een is geen sprake geweest. Jawel, maar die is vrij snel opgeheven.

De periode van na de Tweede Wereldoorlog, die is nog vrij interessant. Sommige mensen konden wel op hun stoeltje blijven zitten terwijl ze vanaf de jaren dertig al openlijk pro-nazix waren en anderen konden weinig anders en werden keihard gestraft.

Die veroordelingen net na de Tweede Wereldoorlog zou je nu met een korrel zout moeten nemen, maar wellicht was dat toen nodig met alles wat er gebeurd was. In andere tijden was ook een documentaire gezien dat Duitse krijgsgevangen na de oorlog werden gebruikt om landmijnen op te ruimen, terwijl dat (ook toen!) in strijd was met internationale afspraken: de oorlog was al afgelopen. De Nederlanders verzonnen een truukje zodat die Duitsers niet naar huis konden: Duitsland bestond niet, het was immers bezet gebied.

Nee, serieus, het was toen een roerige tijd en gerechtigheid heeft toen, na de bezetting, niet altijd gezegenvierd.
_
x ik heb eerder een verhaal gelezen over voetballers en de tweede wereldoorlog, volgens mij in de VI. Het kwam erop neer dat een dwangarbeider die in Berlijn terechtkwam gestraft werd omdat hij voetbalde voor Hertha (alleen om een iets betere omstandigheden te leven) maar de voorzitter van de voetbalbond, die zich heel dienstbaar stelde vooo de bezetter, kon zitten.


Wiki is niet echt een betrouwbare bron. Binnen een paar uur kan ik het artikel zo aanpassen dat de Telegraaf zogenaamd is opgericht door Aliens van een andere planeet.

Dit artikel uit een krant uit die tijd vind ik interresanter dan wiki.

http://members.home.nl/tijkools/kranten/telegraf.htm

28-05-2007, 14:29



Citaat door _LanterFanter_:
In die jaren kende men het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet eens,.....en waren ze lang niet zo "populair" als nu hoor




Toen was ik inderdaad nog een "vieze Turk".




Maar mijn film is binnen. Wees gegroet \/

28-05-2007, 14:31

Citaat door dr_Klon:
Wiki is niet echt een betrouwbare bron. Binnen een paar uur kan ik het artikel zo aanpassen dat de Telegraaf zogenaamd is opgericht door Aliens van een andere planeet.

Dit artikel uit een krant uit die tijd vind ik interresanter dan wiki.

http://members.home.nl/tijkools/kranten/telegraf.htm
Er staan bronnen onderaan en je hebt gelijk dat eigenlijk die bronnen eerst moeten worden bestudeerd.
Maar het verhaal van de Telegraaf had ik al eerder van anderen gehoord dat het vaak overdreven wordt. Daarnaast, ik het zo relevant voor de situatie nu?

En die jaren na de oorlog waren roerige jaren, zoals ik al zei, waarin niet even zorgvuldig werd gedaan om de schuldigen te pakken. En dat is breder bekend.

Hoe dan ook, de Telegraaf herrees weer in 1949.

28-05-2007, 14:33

Citaat door _LanterFanter_:
In die jaren kende men het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet eens,.....en waren ze lang niet zo "populair" als nu hoor



Je heb echt een identiteitscrisis Kunta Kinte...

Voor de allerlaatste keer je bent niet Blank.

Pagina's : [1] 2