Bekijk volle/desktop versie : aissati



Pagina's : [1] 2

28-05-2007, 12:40
ik vind of je speelt met je trots of je hoeft niet eens mee te spelen met marokko. Ik liever iemand uit de 2de divisie die met hart en ziel speelt voor zijn vaderland dan een aissati nog twijfelt. Dus of je speelt met je hart en ziel of ga dan liever met die hollanders bier drinken en zelfde als hun doen. Samen met appelvlaai.

28-05-2007, 12:41


respect voor hem,, maar zielig dat ie zn beslissing daarop baseert,, dat ie wordt uitgefloten is normaal kom op zeg dat gebeurt overal ,, hij heeft zelf de keuze gemaakt met gevolgen van dien tog

28-05-2007, 13:06
Hij gaf voor dat die apen 'm gingen uitfluiten al aan dat zijn hart zegt:
Marokko en hij was ook van plan om dat te kiezen maar als een paar apen

beginnen te fluiten, dan begrijp ik dat tie twijfelt want al die nederlanders begrijpen tenminste dat hij belangrijk kan worden die willen hem Voor NL zien voetballen die gaan er alles aan doen om hem voor NL te laten kiezen.

28-05-2007, 13:47
wat een onzin
hij zou zogenaamd voor marokko kiezen als hij niet werd uitgefloten
fucking bullshit een landverader blijft een landverader

ga maar lekker spelen voor het land dat marokkanen uitkotst
ik vind het niet raar dat hij meer voeld bij nederland dan marokko
want het is een nederlander

28-05-2007, 13:54


hahah jullie zijn grappig, als jullie der zo over denken wat doen jullie hier in nederland als ik vragen mag.. jullie hebben der toch ook voor gekozen om hier een opleiding en een baan te zoeken of heb ik dat verkeerd.

dus met andere woorden jullie zijn ook landveraders, laat die gozer hij wil voor nederland spelen dus dat is zijn keuze hij is nog alhamdoelah jong dus heeft genoeg tijd om te rijpen...

wa salaam

28-05-2007, 13:57
ik weet niet wat jullie allemaal denken, maar aissati zal gewoon voor marokko spelen, hij wist dat dit kon gebeuren.

waarom zou hij voor nederland kiezen, mgharba zouden hem als verrader zien, dat is ook reden van uitfluiting, wij willen hem graag voor marokko zien spelen en hij zal het ook gewoon doen.

De media verdraait alles

28-05-2007, 13:58
Wat zijn wij Marokkanen tog raar he. Nu hij twijfelt vind iedereen hem een sukkel blablabla.. Maar zodra hij kiest voor Marokko is hij opeens een supervoetballer

28-05-2007, 14:02
zeg gewoon JAAA of NEEEE zo moeilijk ?

eentje denkt dat hij zidane is

28-05-2007, 14:04
Zidane is niet te evenaren, maar er kan wel een nieuwe grote naam opduiken.

wie weet hoor je over 20 jaar dat er een nieuwe aissati op komst is etc en heeft ismael het gemaakt bij een topclub

28-05-2007, 14:50
Oh my god mensen praten echt veel hij heeft nooit gezegd dat hij door het uitfluiten is gaan twijfelen!!!!

28-05-2007, 14:56
wat een bulshit allemaal

aissati kiest voor marokko

laat hem ervaring op doen door de ek te spelen


daarna kiest hij voor marokko met zijn hart


en daar gaat hij een van de grootste worden

09-06-2007, 19:30

Citaat door JbiloXL:
zeg gewoon JAAA of NEEEE zo moeilijk ?

eentje denkt dat hij zidane is



mm Miscchien is hij wel beter dan Zidane.....
Hij is nog jong en gOed.... dan maar nog afwachten hoe hij later gaat voetballen en k denk dat hij beter dan Zinedine Zidane wordt.....

09-06-2007, 19:32



Citaat door Aissati:
Oh my god mensen praten echt veel hij heeft nooit gezegd dat hij door het uitfluiten is gaan twijfelen!!!!


Jah egt hea...... Mensen komen met wat Media lult....
Donder op Met die Fxking Media!!!! allemaal Bullshitt

09-06-2007, 19:36
aissati had zelf gezegd na de wedstrijd dat het zijn keuze niet zal beinvloeden om dat hij een prof is en dan komen die hollanders zomaar met deze leugen

09-06-2007, 19:58

Citaat door Arrogantje20:
respect voor hem,, maar zielig dat ie zn beslissing daarop baseert,, dat ie wordt uitgefloten is normaal kom op zeg dat gebeurt overal ,, hij heeft zelf de keuze gemaakt met gevolgen van dien tog


Inderdaad!

Pagina's : [1] 2