Bekijk volle/desktop versie : America's fear of China



28-05-2007, 01:10
..zag op cnn een beeld over china en de verontrustende hoge pieten die hun mening gaven over de angstig groeiende wereld genaamd china...die haastig het leger aan het upgraden is en uitbreiden waaronder china's eerste vliegdek schip....om hun olie leidingen te kunnen beschermen volgens bepaalde mensen..tevens elke week een nieuwe energie reactor...of dat zo schrikbarend is weet ik niet maar zag het woordje irak en olie ook vallen...toch een groter plan waar het 9/11 mee begonnen is...of is dit de kans voor de chinezen...wie weet....bronnen zijn interessant als je ze wilt lezen om meer te googlen nog interessanter...vooral als het aandacht krijgt op cnn....





http://www.tnr.com/doc.mhtml?i=w060424&s=judis042606


http://www.contentagenda.com/articleXml/LN614389777.html?industryid=45174



http://blog.washingtonpost.com/earlywarning/2007/04/post_15.html

28-05-2007, 01:31



Citaat door Loop:
Tsja zo zie je maar. Er bestaat buiten de mocro ghetto's en de islam ook nog een andere wereld/
Moet schokkend nieuws zijn voor sommige leden hier.
..je hoort daar nooit iemand over...maar het is al tijden bezig alleen onderwater waar wij niets van weten neem nou een simpel voorbeeld aan de xbox en de playstation......xbox is iets haram's voor de chinezen...of is dat japan..?......mohiem ze lieten een blad zien met teksten van een hoge piet waarin onder anderen stond dat ze een laag profiel moesten houden en nergens in mengen etc maar dat ben ik vergeten...dit verklaard hun harde werken misschien wel werken voor world dominiation......een conflict kan fataal zijn voor deze planeet/wereld...

28-05-2007, 01:39

Citaat door Loop:
Jij klinkt in ieder geval al aardig overstuur.

..i hate catfood....

28-05-2007, 01:48

Citaat door Loop:
Nou en?

..nee jij...

28-05-2007, 02:50



Citaat door Loop:
Typisch de conversatie van een nitwit die evolutietheorie niet begrijpt.
Vlieg de koran in de haren maar niet mij
De aarde is helaas rond en ouder dan vierduizend jaar.



Typisch iemand die denkt geleerd te zijn omdat ie iets (wat voor de normale mens blijkbaar te hooggegrepen is) begrijpt namelijk..........omg hier komt ie.............ben je er klaar voor??? oh yeahh.....de E-VO-LU-TIE THE-O-RIE...

Als je echt slim zou zijn had je niet eens gereageerd op hem, nitwit.




OT: Las laatst dat China 1.200 miljard over hebt om te investeren .

28-05-2007, 02:52
Die Chinezen vormen een grotere bedreiging voor het Westen dan de Arabische puinzooi in het kwadraat. Gelet op de ontwikkelingen op economisch gebied zou ook de Arabische wereld zich eens achter de oren moeten krabben. Het Westen heeft z'n tijd gehad. De race om de laatste grondstoffen is begonnen.

28-05-2007, 12:39

Citaat door Loop:
Typisch de conversatie van een nitwit die evolutietheorie niet begrijpt.
Vlieg de koran in de haren maar niet mij
De aarde is helaas rond en ouder dan vierduizend jaar.
...waar heb ik je pijn gedaan..?...door te zeggen dat ik niet van catfood hou...?......hou je zelf lekker blind met je wijzend vingertje..zover ik weet zitten "jullie" nog altijd met het missing link probleem........tot nu toe is dit mijn evolutie theorie...

28-05-2007, 12:56

Citaat door Spookrijder:
..je OT...columbus was een spanjaard hoop nou niet dat de maya's gereincarneerd zijn in de chinezen...


Italiaan

28-05-2007, 13:03

Citaat door Einherjer:
Italiaan

...ja idd ontdekking van amerika onder spaanse vlag.....