Bekijk volle/desktop versie : Prof voetballer in elkaar geslagen



Pagina's : [1] 2

27-05-2007, 22:50

Citaat:
Kromkamp in elkaar geslagen
door Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV-speler Jan Kromkamp is zaterdagavond na afloop van een oefenwedstrijd in Eindhoven in elkaar geslagen.

"Hij heeft een gebroken neus opgelopen en is ter observatie een nacht opgenomen in het ziekenhuis", aldus PSV-woordvoerder Pedro Salazar. Kromkamp heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. "Rond elf uur is Kromkamp op het parkeerterrein door twee à drie personen mishandeld. Daarbij heeft hij diverse verwondingen in het gezicht opgelopen", aldus Tiny Gilsing van de politie Eindhoven. "We zijn na het oefenduel met VV Acht met een aantal mensen een tijdje in de kantine gebleven om het seizoen plezierig af te sluiten. Rond elf uur ging Jan naar huis en is hij op het parkeerterrein in elkaar geslagen. Dit is helemaal in strijd met de sfeer rondom de wedstrijd, die juist heel gemoedelijk en ontspannen was. We hebben geen idee wat de achtergrond van de mishandeling is geweest", aldus Salazar.


Dit waren geen marokkanen, dus daarom staat er ook niet
"MAROKKANEN SLAAN PROF IN ELKAAR"..............

27-05-2007, 22:52


Geweldig van je.

27-05-2007, 22:55
Het blijft even erg hoor. of het marokkanen zijn of geen.

27-05-2007, 22:59

Citaat door MisssKoezina:
Het blijft even erg hoor. of het marokkanen zijn of geen.



Juist, begrijp ook niet waarom dit er bij vermeld werd.

27-05-2007, 23:15


Om de hypocritie te melden van de media!

En wat betreft het inelkaar slaan van Jan, dat is echt gewoon fkd up en stom!

Psv

27-05-2007, 23:20
Nou het staat er niet bij omdat het geen marokkanen waren.. dat valt dan toch mee.. want wat is nou je punt..!?

27-05-2007, 23:25
Het punt is dat er nu niet 'het volk' wordt genoemd waar zij zich erbij horen, omdat het geen marokkanen betreft. Anders zou er staan: 'het ware vermoedelijk marokkanen' .. of: 'ze spraken marokkaans'.. of: 'ze leken op noord-afrikanen'.. daar ging het om..

27-05-2007, 23:26

Citaat door Bisonman:
Nou het staat er niet bij omdat het geen marokkanen waren.. dat valt dan toch mee.. want wat is nou je punt..!?


Even provoceren natuurlijk, hij doet niet anders.

27-05-2007, 23:28
Provoceren?

Alleen omdat hij ff jullie wil laten zien hoe hypocriet de media is? Ok raar ..

27-05-2007, 23:28

Citaat door Shania:
Even provoceren natuurlijk, hij doet niet anders.



Wie ik...?

27-05-2007, 23:33

Citaat door Bisonman:
Wie ik...?


Nee, de topicstarter.

27-05-2007, 23:34

Citaat door mokro_4_live:
Dit waren geen marokkanen, dus daarom staat er ook niet
"MAROKKANEN SLAAN PROF IN ELKAAR"..............

Als je hiermee bedoeld dat de media nu ook de volk erbij hoort te vermelden zoals ze bij de Marokkanen doen, dan vind ik dat je wel gelijk hebt en dat ze bij dit incident het ook moeten vermelden.

27-05-2007, 23:37



Citaat door Shania:
Nee, de topicstarter.



Ooh ik dacht al.. vreemd bericht.. maar ja daar zijn we het dus over eens..

27-05-2007, 23:41
Bronvermelding

27-05-2007, 23:48
Heb lef gooi je agressie weg.
Laffe honden zeg.

Pagina's : [1] 2