Bekijk volle/desktop versie : voor het eerst speciaal



27-05-2007, 21:03
gwn het beste verhaal ooit
en het is afgelopen waneer k geen inspiratie meer heb

27-05-2007, 21:04


ik hoop dat jullie het wat vinden


Nou daar stond k dan. Amin met een blauwe oog aan de ene kant , en ridouan met een bloedende neus aan de andere kant. En k voel me ……nou ja….k voel me als een prinses!.
Ik had serieus nooit gedacht dat 2 jongen voor mij zoude vechten. Nou was het natuurlijk niet leuk als er mensen gingen vechten. Maar wat is er nou romantischer dan dat er om jouw gevochten woord… afgezien van het bloed…en het zweet, en dat hun haar door de war ging zitten. Maar k snapte eigelijk niet waarom ze om mij vochten k ben nou niet bepaald speciaal of iets in die richting. ‘’ je moet kiezen’’ zei amin. ‘’Ja’’ zij ridouan. K keek ze omstebeurt hulpeloos aan . k hoefde eigelijk niet te denken. Vanaf de eerste keer toen k hem zag wist k het al. K keek eerst ridouan aan. Jij bent altijd aardig voor me geweest en jij had mijn hart gestolen al vanaf het eerste moment. En toen keek k amin aan, er kwam een traantje uit mijn ooghoek toen k aan al mijn mooie herinneringen dacht die ik samen met hem had doorgebracht. Amin, jij zult altijd in mijn hartje blijven. Op dat moment voelde ik met net zoals een van die wijfen die meededen aan de tv-serie dissmissed op MTV alleen ging dit een stuk dieper. Maar k hou veel meer van jou en k keek naar….

Aah jullie snappen natuurlijk niks van het verhaal dus laat k maar bij het begin beginnen

29-05-2007, 16:37
leuk! verder up!!
nieuwe fan trouwens ehm...en je 1e so te sien =D

29-05-2007, 20:58

Citaat door hananetjuh_94:
leuk! verder up!!
nieuwe fan trouwens ehm...en je 1e so te sien =D



voor mijn grootste fan

Het was vandaag een regenachtig weertje. Plets!! Er reed een auto met volle snelheid het water door. Te laat kwam someia er achter dat ze opzij had moeten springen. Someia was helemaal zeik nat. Waarom moest het dan ook altijd regenen .Het leek net alsof het hier nooit droog werd, maar ja wat wil je dan ook hé, je woont in Nederland! Someia liep verder naar huis ,wat was het vandaag toch een kut dag. Eerst de PW wiskunde die veel te moeilijk was, dacht die leraar soms dat we hier allemaal van die supergetalenteerde chinezen waren die alle formules uit hun hoofd wisten ?En dat was nog maar het 1e uur het ergste moest nog komen, het ergste kwam in het 3e en het 4e uur……dan had ik namelijk gym. Voor gym had ze meneer kadinski…. Je ziet het al, die gymleraar was een rus!! En niet zomaar een rus, neeh! zo veel geluk had k niet! Het was een rus die topturner was en die in het leger had gezeten! en daar bij mocht hij mij niet. K was namelijk niet goed in turnen, k kon maar net een koprol maken en dan nog moest je niet naast me komen staan want je wist nooit welke kant die koprol op zou gaan, en dan lag je voordat je het wist op de grond met een gebroken nek . Dus toen k het 3e uur op het bankje ging zitten die aan de kant van de gymzaal stond hopend dat de gymleraar dit keer niks zou doen dat me turnen te maken had moest k bijna huilen toen hij met zijn arnold swarzenegger accent zei : goedan dhag stielentje miethjes. Iek hooph dhat jullie vhandaag ein ghoeda nagtrust habben geehad. Whant whe gaan vhandaahg : shaltos oefhanen , en daarbij keek hij mij aan met z’n duivelse blik dat k bijna in mijn broek sgeet……

29-05-2007, 21:38


neiuwe fan (2de fan)

oewpp

30-05-2007, 15:08
goedso haha

30-05-2007, 19:10
ik ben aan het sgrijfe voor mijn 2 beste fans

30-05-2007, 19:14
Hey meissie zo te zien heb je er een fan bij Uppie

30-05-2007, 19:21

Citaat door hannane:
Hey meissie zo te zien heb je er een fan bij Uppie


yoepii!!

30-05-2007, 19:23
Ewa zied met je verhaal ashmen yoeppie




Ps:k maak maar een grapjuh voordat je boos word

30-05-2007, 19:28

Citaat door hannane:
Ewa zied met je verhaal ashmen yoeppie




Ps:k maak maar een grapjuh voordat je boos word


hihi k heb net af

30-05-2007, 19:29
Je begrijp wel dat niemand met mij wou oefenen laat staan bij mij in de buurt staan, zelfs mijn vriendinnen waren niet zo dapper, die stonden nog het verst weg van allemaal. Dus daar stond k dan, helemaal alleen….bij een groen mat die tegen een muur aanstond..nog steeds helemaal allen. En net alsof dat al niet erg genoeg was moest k ook nog eens demonstreren hoe je die salto’s moest doen! k loop dus naar het midden van de gymzaal en wacht op instructies.’’ Kiez maahr twei halpers uit,jei kleina mietja’’zei meneer kadinski. Ik keek mijn klasgenoten aan en k zag ze allemaal tegelijkertijd zich proberen te verstoppen achter elkaars rug. ‘’Ik kies loubna en chadia uit mijn allerbeste vriendinnen zij k met een schijnheilige lachje’’ ( dat zou ze leren niet met mij in een team te gaan dag k der nog bij) . Nou je wilt niet weten wat er gebeurt is , laat k het maar zo zeggen k heb nu en geblesseerde pols en dan heb k het nog allen maar over mezelf. Wat was k blij toen de gymles eindelijk voorbij was. K was nu eindelijk bij mijn huis aangekomen en k liep naar binnen. ‘’SOMEIA’’ brulde me vader. ‘’BRENG ME EEN GLAASJE MAROKAANSE THEE!’’ , EN WEES NIET ZUINIG MET DE NAHNAN(munttheeblaadjes), k wil me thee vandaag lekker sterk!. ‘’Ow joepii heb je hem ook weer’’ dag k sarcastisch. Mijn vader was aan de thee. Hij kon geen minuutje zonder. Als je hem in een kamer zou zetten zonder thee zou hij afkickverschijnselen gaan vertonen.. ‘’owkeey babba, k kom der zo aan’’ zei ik. En k liep naar de keuken. Schiet wel een beetje op hé, k heb nu al 2 minuten geen thee gehad, brulde hij me achterna.

30-05-2007, 19:34


Whahah leuwk vervolg uppie
WHhaha wrm doet jou vader mij aan me vader denken

30-05-2007, 19:40

Citaat door hannane:
Whahah leuwk vervolg uppie
WHhaha wrm doet jou vader mij aan me vader denken


hihi omdat mijn vader me elke dag vraagt om thee te maken. en dat 6x per dag gelukig krijg k der nu voor betaald