Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverhaal



27-05-2007, 17:40
Ik heb besloten een verhaal te schrijven -





ding dong. De bel ging, en ik liep zoals gewoonlijk als eerste naar de deur.
Ik maakte open, en zag daar mijn moeder met boodschappen tassen staan.
Ik nam snel de tassen over liep naar binnen. Ik legde snel de tassen neer, en liep weer
naar boven. Ik deed mijn pc aan, en zoals gewoonlijk, ging ik meteen op msn.
Niemand was online, lijkt me logisch, het is vakantie en iedereen heeft wel iets te doen.
Maar behalve deze vrouwke, ik dus. Ik deed snel de pc weer uit, en liep naar de spiegel.
Ik bekeek me van alle kanten. Ik zag een meisje met een jogging broek, en een zwart truitje staan.
Een meisje met zwart haar,en licht bruine ogen. Aangenaamd, ik ben Asma zei ik tegen de spiegel.
Ik lijk wel gek, ik praat tegen de spiegel. Ik moet nodig shoppen.
Ik ga volgens mij nu, want morgen moet ik huiswerk maken. Ik belde een goede vriendin op, en vroeg of ze mee
kon. Ja tuurlijk, over een halfuurtje kom ik eraan zei ze door de telefoon.
Ik rende naar de douche en waste m'n gezicht, en rende weer terug naar m'n kamer.
Wat moet ik aan mompelde ik in mezelf. Ik pakte een zwarte joggings broek, en een wit strak T-shirtje.
Met nike schoentjes past het volgensmij wel leuk. Ik liep naar beneden en ondertussen deed ik een knot in mijn
haren. Stond eerlijk gezegt wel leuk bij mij. Mama, ik ga shoppen met Saida, ik moet nodig kleren kopen.
Ja oke, maar niet nets als de keer, dat je alleen maar joggings broeken kocht. Ik keek haar aan en zei nee
mama. Ik hoorde geklop bij de deur. Dat zal Saida wel zijn. Ik rende naar de deur, en het was ook zo.
Voor we gingen, dronken we eerst nog een glaasje thee en praatte we nog wat bij.
Kom we gaan zei ik tegen Saida. Ja, trek je schoenen maar aan.
Ik hoorde mijn moeder nog zeggen Waarom kom jij niet meer zovaak langs, je bent altijd welkom hier Saida
dat weet je. Haha, bedankt, maar ik hebt het de laatste tijd heel erg druk. Ze gaf haar nog een kusje, en we liepen
samen naar buiten. Toen we er eindelijk waren, gingen we als eerst de C&A binnen.
We gingen de hele dag winkel in en winkel uit. Toen we eindelijk klaar waren met het winkelen, had ik zo'n 5 tassen in mijn
handen. Woow, ik heb al heel erg lang niet meer zo extreem gewinkeld. Hahah, kom laten we even iets gaan eten.
Nee, ik heb eigenlijk geen trek in eten. Aah, neem nou alleen dan een ijsje vroeg ze met haar puppie oogjes.
Ow, oke, omdat jij het bent. En zo gingen we lachend de MC in. Toen we aan de tafeltje aten, vroeg Saida ineens,
heb je eigenlijk al je droomboy gevonden? Ik keek haar geschrokken aan nee, denk ik niet eens aan. Waarom?
Nou, je bent al 20, dus volgensmij moet je beina uit huis. Hoe kom jij daar nou weer bij??!! Nou,ik ga er verder niet op over in
zei ik egoistisch. Heb jij al een droomboy dan? vroeg ik nieuwsgierig. Ja, ik ben al getrouwd gekkie en ik heb al een kind!
Ik keek haar met grote ogen aan. Nee, dat meen je niet. Waarom heb je me dat nog nooit verteld?!
Gewoon, maar laten we het maar vergeten, ik ga naar huis, kom je mee?
Ik keek haar nog steeds met grote ogen aan. Toen we onderweg naar huis waren, was het doodstil.
Hehe, dacht ik bij mezelf, eindelijk thuis, zo saai was het in de auto. Doei riep ik snel en ik gooide snel de deur achter me dicht.
Oef. Ik ben thuis!!! riep ik, maar er kwam geen reactie terug. Ow,Jes,ook dit nog, niemand thuis, geen eten.
Ik had vreselijke slaap en heb dus besloten dat ik ging slapen.
Ik werd s'morgens vroeg wakker, en liep naar beneden. Huh, waar is iedereen toch?
Ik liep naar de prikbord, of daar misschien een briefje opstond waar iedereen is. Maar jammer genoeg was er niks tezien.
Ik besloot te bellen. De telefoon gesprek:



moeder: hallo?
Asma: ja, mama, met mij waar ben jij?
moeder: waarom?
Asma: hoezo waarom, waarom deze domme antwoord?!
moeder: laat maar...

piep piep piep piep..

Oke, hier klopt iets niet. Mijn eigen moeder die ophangt?
meestal hoort het omgedraait te zijn, maar er zijn ergere dingen waarvoor ik me
zorgen moet maken. Ik probeerde nog een keer te bellen,maar ik kreeg de voicemail.
Ik maakte me zorgen,en er spookte allerlei erge gebeurtenissen door m'n hoofd.
Wat zal er gebeurt zijn?! schreeuwde ik. Ik belde mjn broer op, en gelukkig kreeg ik hem aan de telefoon.

27-05-2007, 17:45


__Laat weten als jullie willen dat ik verder ga met dit verhaal

27-05-2007, 17:45
ewa ik ben jongen

27-05-2007, 17:47
practhtig,
ga gauw verder

27-05-2007, 17:50


Ga gauw door dan!!

Is het waar gebeurd ofnie?

27-05-2007, 19:44
_ Laat horen of jullie meer willen of niet

27-05-2007, 21:37
ik ga aan een nieuwe verhaal beginnen--xxxx-- hopelijk vinden jullie het niet
erger.

27-05-2007, 21:39
Ik ga aan een nieuwe verhaal verder, --xxxx-- hopelijk vinden jullie het niet
erg __ hopelijk gaat het goed!

18-12-2016, 02:03
Ga verder met je verhaal.