Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie werkt er bij de Douglas?



27-05-2007, 13:08
Salaam,

Ik heb een vraagje heb gister bij de Douglas het geurtje Chancel Chance gekocht en vanochtend na het openen kom ik erachter dat ik de nieuwe versie heb Chanel Chance Eau Fraiche die veel lichter is.

Mijn vraag is weten jullie of het mogelijk is om hem toch te ruilen ook al is het cellofaan eraf?

Groetjes,

27-05-2007, 13:33


Ik werk zelf niet bij Douglas, maar denk dat het niet meer ruilbaar is, want het sellofaan is eraf, en dan kunnen zij dat geurtje ook niet meer verkopen.

Succes verder.

27-05-2007, 13:35
nee helaas dame, dat is niet meer mogelijk

27-05-2007, 13:50
Als je bonnetje nog hebt kan het gewoon geretourneerd worden, want daar heb je recht op, ik bedoel bij de Albert Heyn kan het toch ook en de bon is het bewijs van je aankoop

27-05-2007, 15:47


Ik heb de bon inderdaad nog en de doos natuurlijk ook alleen het cellofaan is eraf.
Maar niemand heeft dit ooit meegemaakt? Waarom verkopen ze die geurtjes ook in dezelfde verpakking!
Ik ga het dinsdag anders gewoon proberen en kijken wat ze zeggen.

27-05-2007, 16:53
Ik heb bij de Douglas gewerkt, en als jij gewoon het bonnetje mee neemt is ruilen geen enkel probleem.

Die nieuwe van Chance is trouwens wel lekker!

27-05-2007, 17:38
Lina K dank je wel voor het reageren! Ik ga het gewoon proberen maar het is natuurlijk wel handig om te weten.
Ja vind dit geurtje ook erg lekker maar wel errug licht! zelfs voor een zomergeurtje anders had ik hem ook wel gehouden.

31-05-2007, 09:52

Citaat door Ssaabbrriinnaa2:
Geen dank hoor



Sorry Ssaabbrriinnaa2 jij ook bedankt voor het reageren!

Enne het is gelukt hoor! Ben maandag teruggegaan en kon hem ruilen voor het goede geurtje

31-05-2007, 13:39

Citaat door ChupaChup82:
Sorry Ssaabbrriinnaa2 jij ook bedankt voor het reageren!

Enne het is gelukt hoor! Ben maandag teruggegaan en kon hem ruilen voor het goede geurtje



He ben jij niet zogenaamd aan het werk? Laatste dagje, moet je wel je best doen he