Bekijk volle/desktop versie : Islam, en steun?...



27-05-2007, 01:12
Ik zeg niet dat ik tegen de Islam ben, ik lees jullie topics, en alles wat ik hoor zijn problemen... Wat heeft Allah ooit voor jullie gedaan... Mijn god is voor mij gestorven...maar mensen waarom zo veel problemen...Helpt jullie God jullie niet?

27-05-2007, 07:58


Ewa ga leven zoeken voordat ik tegen je ga schelde aap

27-05-2007, 08:01

Citaat door laurence:
Ik zeg niet dat ik tegen de Islam ben, ik lees jullie topics, en alles wat ik hoor zijn problemen... Wat heeft Allah ooit voor jullie gedaan... Mijn god is voor mij gestorven...maar mensen waarom zo veel problemen...Helpt jullie God jullie niet?


Wat heeft Allah ooit voor ons gedaan
Ewa ben je zemmer ofzo
Allah helpt ons overal,en waar we ook mogen zijn.
Allah zit in onze Hart,hij geeft en vergeeft.
Maar omdat jij er niet in gelooft weet je er ook niks van&h0ud Je je erbuiten!

27-05-2007, 11:32
Hallo, kijk is rond...deze hele fucking website bestaat uit probemen, over vaders die verkrachten, broers & zussen die elkaar nakken..moeders en vaders die iemand achterlaten..jongens en meiden die worden gedumpt aan de zeikant van de snelweg...Tja sorry hoor, als ik dit lees vraag ik het me dus echt af...

27-05-2007, 11:42


Broeder, ga kennis op doen, en hoe durff je dat zo te zeggen.
Allah swt leidtt wie hij wilt, en al die mensen die dat soort dingen meemaken, die hebben geen vreees voor Allah, en die gedenken hem niet dag & nacht, en die doenn niet wat hij vraagt tuurlijk,
Kijk maar naar je eigen, als je aan iemandd ietss vraagt, en die gene doett het niettt terwijl je het zelff heeel graag wilt, dan weet ik wel zeker dat je die gene niett meer mag, en zo is het ook bij allah swt, hij vraagt ons wat, en als de mensen het niet doen, jaa dan mag hij ze niett & dan gaat ie watt laat ik het zo zeggen " Flikken " maar Ghair insha"Allah broeder, zeg niet dat allah swt niet bestaat, Want hij bestaaat !


27-05-2007, 11:47
Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat er een god bestaat, dus jij kan onmogelijk mij gaan vertellen dat hij bestaat. Tenzij joun geloof is gebaseerd op fabeltjes en mythes

27-05-2007, 12:10

Citaat door laurence:
Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat er een god bestaat, dus jij kan onmogelijk mij gaan vertellen dat hij bestaat. Tenzij joun geloof is gebaseerd op fabeltjes en mythes


Voor mij bestaat ie zeeer zeker, Ghair insha'Allah.
Als jij vindt dat ie niet bestaat jou probleem.
Ben je nederlands?


27-05-2007, 14:00

Citaat door laurence:
Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat er een god bestaat, dus jij kan onmogelijk mij gaan vertellen dat hij bestaat. Tenzij joun geloof is gebaseerd op fabeltjes en mythes



Als je in Allah gelooft dan weet je ook dat HIJ zeker bestaat.
in een speciale plek, namelijk in je hart. en dat is zo bij elke moslima.
dus ook bij mij. Allah is allemachtige.

21-06-2007, 15:54
Ik ben nederlands ja, wat wou je ermee zeggen?

21-06-2007, 15:57
laurence ergens heb je wel gelijk

21-06-2007, 16:15

Citaat door laurence:
Ik ben nederlands ja, wat wou je ermee zeggen?



Wat ik er mee wou zeggen was ; IK NOEMDE JOU BROEDER, TERWIJL JE DAT NIET EENS BENT, JE BENT EEN KOEFFAR !!!


21-06-2007, 16:23
Hoeso Problemen..?
We Weten dat Alles Mekteb Is.
Alles Heeft Z'n Reden.

21-06-2007, 16:25



Citaat door LaiiLaa:
laurence ergens heb je wel gelijk



Hoesso Geef jij hem gelijk,,
omdat hij zij dat het niet weteschapelijk is beweze Dat :

ALLAH swt Niet Bestaat Wella,,,


Gair Insaallah,,

21-06-2007, 16:28

Citaat door laurence:
Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat er een god bestaat, dus jij kan onmogelijk mij gaan vertellen dat hij bestaat. Tenzij joun geloof is gebaseerd op fabeltjes en mythes


Pfff, Koffar
layster,,,

insallaah zal je de beweizen snel mogelijk zien..