Bekijk volle/desktop versie : zomer IN... kleren UIT.. ik snap ni.



Pagina's : [1] 2 3

27-05-2007, 00:28
wat vinden julli... ik was shoppen in groningen.. schaamteloos... echt zielig.. veel marokkaanse meisjes hebben meskiena geen geld ofsjow om kleren te kopen... hempjes.. rokjes. kniebroeken noem maar op... triest gewoon...
zat ook een meisje naast me bij de bushalte met een marokkaanse jongen.. ze had echt bijna niks aan.... en dan denk ik.. man wat doe je met haar... wil je geen respectvolle meid??? en meid heb je geen respect voor jezelf??? ik snap ni ik snap ni....
wat jullie???

27-05-2007, 00:29


Neem wat koffie..

27-05-2007, 00:32
Voor die meiden met weinig kleren aan vind ik het zielig, duidelijk het licht nog niet gezien. Maar die bemoeials, roddelaars enzovoorts, die vind ik triest.

Ik beschuldig jou nergens van hoor

27-05-2007, 00:33

Citaat door Safir_80:
Voor die meiden met weinig kleren aan vind ik het zielig, duidelijk het licht nog niet gezien. Maar die bemoeials, roddelaars enzovoorts, die vind ik triest.

Ik beschuldig jou nergens van hoor



Als dit niet sarcastisch bedoeld is ??!?!?!!

27-05-2007, 00:35


tja, ik snap het ook nie


maarya boeie!...ik maak me nie druk om wat anderen doen..

27-05-2007, 00:36

Citaat door Naanaa:
Als dit niet sarcastisch bedoeld is ??!?!?!!



Ik ben altijd straight dame.

27-05-2007, 00:38

Citaat door Safir_80:
Voor die meiden met weinig kleren aan vind ik het zielig, duidelijk het licht nog niet gezien. Maar die bemoeials, roddelaars enzovoorts, die vind ik triest.

Ik beschuldig jou nergens van hoor


wat versta je onder bemoeien... het is onze plicht als moslima's om mensen het goede te laten zien...als ik het dus echt te ver vindt gaan zeg ik er wat van...

27-05-2007, 00:40

Citaat door najma_tazzz:
wat versta je onder bemoeien... het is onze plicht als moslima's om mensen het goede te laten zien...als ik het dus echt te ver vindt gaan zeg ik er wat van...


Dus als jij een meisje haast naakt buiten ziet lopen, dan zeg jij daar wat van?

27-05-2007, 00:45

Citaat door najma_tazzz:
wat vinden julli... ik was shoppen in groningen.. schaamteloos... echt zielig.. veel marokkaanse meisjes hebben meskiena geen geld ofsjow om kleren te kopen... hempjes.. rokjes. kniebroeken noem maar op... triest gewoon...
zat ook een meisje naast me bij de bushalte met een marokkaanse jongen.. ze had echt bijna niks aan.... en dan denk ik.. man wat doe je met haar... wil je geen respectvolle meid??? en meid heb je geen respect voor jezelf??? ik snap ni ik snap ni....
wat jullie???


In principe heb je gewoon gelijk het is haram om je zo te kleden. Maar ik vind het ook hshoema om zo op andere te letten dat je zelfs in details kan beschrijven wat vreemde mensen in de stad aan hebben

Ik bedoel leef je leven en laat leven, lekker boeiend dat ze een hemd aan heeft of kniebroek!

Ik zou me er niet druk om maken hoor, ewa safi bkit bla shgoel!!

27-05-2007, 00:52

Citaat door Safir_80:
Dus als jij een meisje haast naakt buiten ziet lopen, dan zeg jij daar wat van?


ja...

27-05-2007, 00:52

Citaat door lokje:
In principe heb je gewoon gelijk het is haram om je zo te kleden. Maar ik vind het ook hshoema om zo op andere te letten dat je zelfs in details kan beschrijven wat vreemde mensen in de stad aan hebben

Ik bedoel leef je leven en laat leven, lekker boeiend dat ze een hemd aan heeft of kniebroek!

Ik zou me er niet druk om maken hoor, ewa safi bkit bla shgoel!!

ik vind tt ni normaal

27-05-2007, 00:55

Citaat door najma_tazzz:
wat vinden julli... ik was shoppen in groningen.. schaamteloos... echt zielig.. veel marokkaanse meisjes hebben meskiena geen geld ofsjow om kleren te kopen... hempjes.. rokjes. kniebroeken noem maar op... triest gewoon...
zat ook een meisje naast me bij de bushalte met een marokkaanse jongen.. ze had echt bijna niks aan.... en dan denk ik.. man wat doe je met haar... wil je geen respectvolle meid??? en meid heb je geen respect voor jezelf??? ik snap ni ik snap ni....
wat jullie???




Heb je die jongen en dat meisje aangesproken? Het is immers de taak van elke moslim zeg je.

27-05-2007, 00:58



Citaat door najma_tazzz:
ja...


Hoe weet jij in Godsnaam dat ze moslim is? Een moslima herken je aan haar hoofddoek, of heb jij misschien een geheime scanner?

27-05-2007, 01:28

Citaat door najma_tazzz:
wat vinden julli... ik was shoppen in groningen.. schaamteloos... echt zielig.. veel marokkaanse meisjes hebben meskiena geen geld ofsjow om kleren te kopen... hempjes.. rokjes. kniebroeken noem maar op... triest gewoon...
zat ook een meisje naast me bij de bushalte met een marokkaanse jongen.. ze had echt bijna niks aan.... en dan denk ik.. man wat doe je met haar... wil je geen respectvolle meid??? en meid heb je geen respect voor jezelf??? ik snap ni ik snap ni....
wat jullie???




hoe bedoel je mensen scannen anderen van top tot teen



leef en laat leven voor mijn part lopen ze in hun blootje je hoeft er niet meteen een topic voor te openen je moest het daar tegen hun zeggen

27-05-2007, 01:36
het is alweer duidelijk wie zich dus aangesproken voelen

Pagina's : [1] 2 3