Bekijk volle/desktop versie : Sub7an'Allah!



Pagina's : [1] 2

26-05-2007, 23:44
http://www.youtube.com/watch?v=42klb5HjvBk&mode=related&search=

26-05-2007, 23:55


en wat was er dan met hem ?

27-05-2007, 00:06

Citaat door jaouaaad:
en wat was er dan met hem ?


Hij overleed dus meteen nadat hij onbewust die rare sprongen maakte.

Volgens mij weet niemand wat er precies gebeurde.

Het kan van alles zijn; misschien wel een gevecht met de dood.

Maar ALLAH OE E3LEM!

27-05-2007, 00:08
Inderdaad sub7an'Allah!

27-05-2007, 00:09


SubhanaAllah

Zo erg om te zien..

27-05-2007, 19:42

Citaat door AmazighPearl_:
SubhanaAllah

Zo erg om te zien..


Zeker weten.

Nadat ik het gezien heb is het me echt bijgebleven. Vooral de manier hoe hij deed, voordat hij dood ging.

Het lijkt net alsof iemand hem naar achteren trekt en op en neer gooit. Sub7an'Allah.

Ook doet zoiets je realiseren dat letterlijk elk moment van de dag het einde van je leven kan zijn!

27-05-2007, 20:17

Citaat door Beauty_Queen_1:
Zeker weten.

Nadat ik het gezien heb is het me echt bijgebleven. Vooral de manier hoe hij deed, voordat hij dood ging.

Het lijkt net alsof iemand hem naar achteren trekt en op en neer gooit. Sub7an'Allah.

Ook doet zoiets je realiseren dat letterlijk elk moment van de dag het einde van je leven kan zijn!



ashdoe na ilahi ilalah wa ashadoe ena mohmmedoe rasoelulah!

28-05-2007, 00:58

Citaat door Beauty_Queen_1:
Zeker weten.

Nadat ik het gezien heb is het me echt bijgebleven. Vooral de manier hoe hij deed, voordat hij dood ging.

Het lijkt net alsof iemand hem naar achteren trekt en op en neer gooit. Sub7an'Allah.

Ook doet zoiets je realiseren dat letterlijk elk moment van de dag het einde van je leven kan zijn!


Ja, idd.. Zo eng.. Heeft me echt aan t nadenken gezet dit..

Soub7anaAllah..

28-05-2007, 01:06
Inna liLahi wa inna ilaihi radji3oen.


Deze is ook heftig.

http://www.youtube.com/watch?v=K0vpxG-L8yU&mode=related&search=

28-05-2007, 01:12
Allahirahmoe....@ topicstarter wie was die voetballer??

28-05-2007, 01:15

Citaat door LimeLight:
Allahirahmoe....@ topicstarter wie was die voetballer??


Een Saudische voetballer geloof ik, alleen de naam weet ik niet.

28-05-2007, 01:15

Citaat door Mo_Real:
Inna liLahi wa inna ilaihi radji3oen.


Deze is ook heftig.

http://www.youtube.com/watch?v=K0vpxG-L8yU&mode=related&search=


Soub7anAllah..

28-05-2007, 02:15


Inna liLahi wa inna ilaihi radji3oen.

Soebhanallah !! Je weet nooit wanneer je dag komt. Deze mensen dachten ook we gaan voetballen ( hopen om te winnen ) en dan terugkeren naar hun familie's .. maar Allah heeft het anders gewild.

Ik ben ba3da ontzettend bang voor wat er met mij gaat gebeuren na mijn dood. Je probeerd alles zo goed mogelijk te doen Je bid 5x per dag .. Je doet mee aan de ramadan .. je geeft geld aan de armen / moskee als je het kunt missen .. je probeerd niet te liegen ga zo maar verder maar je weet nooit of het goed genoeg is om in de hemel te komen.

29-05-2007, 21:43

Citaat door Knuffeltje2:
Inna liLahi wa inna ilaihi radji3oen.

Soebhanallah !! Je weet nooit wanneer je dag komt. Deze mensen dachten ook we gaan voetballen ( hopen om te winnen ) en dan terugkeren naar hun familie's .. maar Allah heeft het anders gewild.

Ik ben ba3da ontzettend bang voor wat er met mij gaat gebeuren na mijn dood. Je probeerd alles zo goed mogelijk te doen Je bid 5x per dag .. Je doet mee aan de ramadan .. je geeft geld aan de armen / moskee als je het kunt missen .. je probeerd niet te liegen ga zo maar verder maar je weet nooit of het goed genoeg is om in de hemel te komen.


Moge Allah ons leiden insha'Allah!!

Amien..

29-05-2007, 22:10
Amien... Ik Ben Echt Geschrokken... Ik Hoop Dat Als Ik Aan Mijn Einde Kom.. Ik Goed Terecht Kom.. We Laten Ons Zoveel Leiden Door De Dingen Van De Dounia Dat We De Waarheid Soms Vergeten... Allah Leidt Ons Allen Insallah

Pagina's : [1] 2