Bekijk volle/desktop versie : hier was ik al bang voor (-_-!!) .....



26-05-2007, 23:07

Citaat door kenpachi:
The berber uprising in Morrocco is very encouraging for all non-Arabic world. We should only hope that the movement grows in strength and eventutally berber culture replaces Arabic culture in Morrocco. Like they have realized that they are not Arabs, berbers should also realize that Islam is not their indigenous religion. Islam is an imposed religion for the berbers. Berbers should develop their culture based on their indigenous religion.


het is geen haatzaaien....kwil alleen maar late zien dat r mense zijn die zo denke.........cultuur is iets voor jezelf....daar moet j andere niet mee lastigvallen....maar de laatste 3 zinne....maakt het wel een beetje extreem ....vraag me ook af zijn r leden die hetzelfde denken....zo niet ..kan j ook reageren wat j ervan vindt.
.

26-05-2007, 23:14


ik ben berber en ik vind dat de de meeste berbers een betje op turken beginen te lijken ze willen van de islaam af....

26-05-2007, 23:23
tfuuu dit is weer van dat westere idiote gedoe...

ten eerste maakt het niet uit berbers of arabish..
maar wat mij irriteert is dat ze die berbers weer proberen wijs te maken dat islam hun opgedwongen is en dan ze best weg kunnen van islam...

deze democratie troep en al die oorlogen zijn pas opgedrongen... oprotten met die gasten ze proberen enkel moslims te verleiden weg van het islam

26-05-2007, 23:23
hoe kom je aan die tekst?

26-05-2007, 23:43


Nani? Bakayaro-dess !!!

ot:

Hahaha, berber Nationalisme, DOOD AAN NATIONALISME!

26-05-2007, 23:53

Citaat door fdigha:
ik ben berber en ik vind dat de de meeste berbers een betje op turken beginen te lijken ze willen van de islaam af....
Zo zie ik het niet. Volgens mij gaat het erom dat zij zich realiseren dat allerlei zaken die men probeert aan te smeren onder het mom van Islam in werkelijkheid culturele zaken zijn. En dat kan ik alleen maar toejuichen. De Islam moedigt immers aan om kritisch te zijn.

26-05-2007, 23:56

Citaat door kenpachi:
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/000687.php


Dachten die gasten nou echt dat ze Imazighen van achter hun pc kunnen temmen?

27-05-2007, 00:13

Citaat door kenpachi:
The berber uprising in Morrocco is very encouraging for all non-Arabic world. We should only hope that the movement grows in strength and eventutally berber culture replaces Arabic culture in Morrocco. Like they have realized that they are not Arabs, berbers should also realize that Islam is not their indigenous religion. Islam is an imposed religion for the berbers. Berbers should develop their culture based on their indigenous religion.


het is geen haatzaaien....kwil alleen maar late zien dat r mense zijn die zo denke.........cultuur is iets voor jezelf....daar moet j andere niet mee lastigvallen....maar de laatste 3 zinne....maakt het wel een beetje extreem ....vraag me ook af zijn r leden die hetzelfde denken....zo niet ..kan j ook reageren wat j ervan vindt.


Bestaat er nog wel zoiets als een ''indigenous religion" dan daar?
Dat kan ik me niet echt voorstellen.