Bekijk volle/desktop versie : Iemand die verstand heeft van shor?



26-05-2007, 18:52
Ik ben op zoek naar iemand ide verstand heeft van shor en dat soort dingen.
Er zijn mensen die dat bij iemand in mijn omgeving gedaan hebben, en het leven van die persoon tot een hel hebben gemaakt.
Er is al van alles geprobeerd. Imam etc. Maar het helpt niet. Kan iemand mij helpen aan het nummer van iemand die hier verstand van heeft of hiermee werkt. Het heeft wel spoed.

26-05-2007, 19:01


Ik zou alleen naar een Imam gaan..en verder naar niemand.

Er wordt snel geroepen dat ietsShour is.. maar misschien is het wel heel iets anders..

Shour kan je alleen verdrijven met de koranverzen.
Du vertrouw op ALLAH en zorg voor een goede imam, die Sourat Elbaqarra in jullie huis kan opzeggen.. en verder geen Hocus-Pocus dinegn gaan uithalen die ShIRQ zijn....

Sterkte.

26-05-2007, 21:21

Citaat door mmu2:
Ik zou alleen naar een Imam gaan..en verder naar niemand.

Er wordt snel geroepen dat ietsShour is.. maar misschien is het wel heel iets anders..

Shour kan je alleen verdrijven met de koranverzen.
Du vertrouw op ALLAH en zorg voor een goede imam, die Sourat Elbaqarra in jullie huis kan opzeggen.. en verder geen Hocus-Pocus dinegn gaan uithalen die ShIRQ zijn....

Sterkte.


Ja we zijn al naar een aantal imams geweest. Maar dat heeft niet mogen baten. We weten zeker dat het gedaan is. We hebben bewijzen, Maar zoeken iemand die het ook ongedaan kan maken. We zijn echt radeloos.
Dus iemand die heier ervaring mee heeft of iemand kent, graag even reageren.

26-05-2007, 21:25

Citaat door couscous1:
Ja we zijn al naar een aantal imams geweest. Maar dat heeft niet mogen baten. We weten zeker dat het gedaan is. We hebben bewijzen, Maar zoeken iemand die het ook ongedaan kan maken. We zijn echt radeloos.
Dus iemand die heier ervaring mee heeft of iemand kent, graag even reageren.


Wat willen jullie dan doen? Je kan ALLEEN maar bij Imams terrecht, alleen maar via hun ,.dus eigenlijk via de Koran!!! Het proberen te laten wissen.

Ik raad je dringend aan om niet naar die nepwaarzeggers te gaan, want dan ben je net zo erg als die persoon die shour bij jullie heeft gedaan.

Vertrwou op ALLAH EN heb SBAR.

26-05-2007, 21:31


meid alleen allah kan je helpen , en veel koran dat is het enige wat ik je kan zeggen.

26-05-2007, 22:40
salam a3alikoum wa'rahmtoellah.,

als diegene shour heeft dan kan het alleen verwijderen met roeqia en geen andere manier wat is roeqia dat zijn bepaalde verzen uit de koraan die speciaal geneest voor shour of el ain etc etc. maar het is slecht een hulp middel van allah subhana wa'talla maar de genezer is allah subhana'wa talla.

dus roeqia er zijn veel oplichters helaas als je een imam zoekt zoek een imam die volgens de kitaab en soennah doet
die geen geld vraagt en geen rare dingen doet of geeft. tenzij het zamzam water zijn.

walikoum salaam wa'rahmatoellah.

26-05-2007, 23:04

Doe roeqia op jezelf, lees doe'a tegen het boze oog en tegen si7er, verricht je gebed, richt je tot Allah en vraag Hem om jou te genezen van hetgeen jou overkomen is.

Sommige denken aan si7er, doen zelf niks aan hun geloof en denken even dat een imaam hun komt redden.{ niet op de topicstarter gericht maar algemeen}

Bescherming tegen het boze oog

Verduidelijking op de geneeswijzen voor magie.
Is er een genezing voor zwarte magie?


26-05-2007, 23:51
ja dat is zo. het is niet zo dat je even hier en daar zonde pleegt en dan naar een imam gaat voor roeqia als je het zelf kan doen is het beste zo niet ga dan naar een imam en als je zelf je imaan moet verhogen doe dat ook en insha'allah zal allah subhana wa'talla je genezen.

maar dat betekend niet dat je daarna moet gaan feesten. blijf trouw aan allah subhana wa'talla want alleen hij die je kan genezen.

ik weet waar ik het over heb. moge allah subhana wa'talla je leiden en genezen.