Bekijk volle/desktop versie : Meerderheid verschillende landen klaagt over allochtonen



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2007, 18:20
Meerderheid Britten klaagt over allochtonen

anp | Gepubliceerd op 25 mei 2007, 15:07
Laatst bijgewerkt op 25 mei 2007, 15:12
LONDEN - Twee derde van de Britten vindt dat er te veel legale migranten in Groot-Brittannië wonen. Ook een meerderheid van de Italianen en Duitsers (55 procent) heeft moeite met het aantal allochtonen in hun landen.

Dat blijkt uit een onderzoek in zes grote landen, waarvan de krant International Herald Tribune vrijdag de resultaten bekendmaakte. Frankrijk heeft het minste problemen met buitenlanders. In dat land klaagt 32 procent van de ondervraagden over te veel legale migranten. In de Verenigde Staten gaat het om 35 procent, in Spanje om 45 procent.

http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article1931451.ece

Laten ze dat eens in nederland onderzoeken dat durft onze overheid niet aan!! dat durven ze niet doen!! wat ik niet snap is waarom er nog die zijn die er van opkijken vast weer de linkse rakkers onze knuffelaars zoals hanneke die overvallen is door marokkanen en boos op de media is want : het was maar een piepklein overvalletje" dat waren haar letterlijke woorden

26-05-2007, 18:47


denk positief..
45% van de italianen klaagt er niet over , trouwens , het zijn zelf ook gastarbeiders geweest
45% van de duitsers klaagt er niet over , wat wil je , ken je het "racistisch" geschiedenis van duitsland

en de meerderheid van de rest van de opgenoemde landen heeft geen problemen met ons , behalve groot brittanië , maar daar gaat het vooraleer over de Pakis en de zwarte mensen...
als je daar zegt 'I'm a Moroccan' , reageren ze allemaal zo cool

27-05-2007, 01:23
tazzzz enigste wat ze kunnen is klagen maar actie ondernemen durven ze niet


uiteindelijk blijft het alleen bij praatjes

27-05-2007, 19:08
Ik kan echt niet begrijpen dat zoveel mensen klagen over de hoeveelheid allochtonen in een land. Het kan mij echt totaal niet boeien waar je nu vandaan komt en wat je afkomst is. Als mensen nu gaan klagen zo van: Ons land is zo vol, zelfs in dorpen tussen de koeien moeten we flats gaan bouwen ofzo, dan kan ik het nog snappen, of als er ineens 30 miljoen mensen in Nederland wonen. Want daar is Nederland gewoon te klein voor, qua ruimte.

Maar kan het mij echt niet boeien of er nu 16 miljoen Nederlanders wonen of 8 miljoen Nederlanders en 8 miljoen mensen met een andere afkomst (alhoewel, liever niet 16 miljoen Nederlanders, beetje verscheidenheid is wel leuker!). Mensen zijn mensen, waar je ook vandaan komt. Ik bedoel, we komen allemaal van dezelfde plek; namelijk de aarde!

27-05-2007, 19:12


hebben ze dan iedereen gesproken ? of weer zo'n enquete 100 man spreken en een hele natie er aan ophangen en lekker nagatief allemaal .

maar ik spreek voor me zelf ik kom/kwam en blijf niet voor vriendelijkheden maar voor geld.

27-05-2007, 21:55
gewoon andere kant opkijken

28-05-2007, 09:44

Citaat door Vlucht93:
Precies, maar dan hoeft toch niet iedereen van die aarde naar Nederland te komen. De aarde is zo groot. Volgens religieuzen ons door god gegeven. God heeft je bestemming ook bepaald en heeft je in een bepaalde regio geboren laten worden. Respecteer dat dan ook.
De bevolkingsdichtheid is in Nederland erg groot. In Marokko niet.



doe je naam nick dan eer aan

28-05-2007, 10:01

Citaat door Maiden_Woman:
Ik kan echt niet begrijpen dat zoveel mensen klagen over de hoeveelheid allochtonen in een land. Het kan mij echt totaal niet boeien waar je nu vandaan komt en wat je afkomst is. Als mensen nu gaan klagen zo van: Ons land is zo vol, zelfs in dorpen tussen de koeien moeten we flats gaan bouwen ofzo, dan kan ik het nog snappen, of als er ineens 30 miljoen mensen in Nederland wonen. Want daar is Nederland gewoon te klein voor, qua ruimte.

Maar kan het mij echt niet boeien of er nu 16 miljoen Nederlanders wonen of 8 miljoen Nederlanders en 8 miljoen mensen met een andere afkomst (alhoewel, liever niet 16 miljoen Nederlanders, beetje verscheidenheid is wel leuker!). Mensen zijn mensen, waar je ook vandaan komt. Ik bedoel, we komen allemaal van dezelfde plek; namelijk de aarde!


Jij hebt nog weinig meegemaakt in je leven denk ik. Maar : droom lekker verder zolang je roze wereldbeeld nog intact blijft.

28-05-2007, 10:13

Citaat door Maiden_Woman:
Ik kan echt niet begrijpen dat zoveel mensen klagen over de hoeveelheid allochtonen in een land. Het kan mij echt totaal niet boeien waar je nu vandaan komt en wat je afkomst is. Als mensen nu gaan klagen zo van: Ons land is zo vol, zelfs in dorpen tussen de koeien moeten we flats gaan bouwen ofzo, dan kan ik het nog snappen, of als er ineens 30 miljoen mensen in Nederland wonen. Want daar is Nederland gewoon te klein voor, qua ruimte.

Maar kan het mij echt niet boeien of er nu 16 miljoen Nederlanders wonen of 8 miljoen Nederlanders en 8 miljoen mensen met een andere afkomst (alhoewel, liever niet 16 miljoen Nederlanders, beetje verscheidenheid is wel leuker!). Mensen zijn mensen, waar je ook vandaan komt. Ik bedoel, we komen allemaal van dezelfde plek; namelijk de aarde!


precies. als de arabieren destijds ook zo tolerant hadden gedacht over de joden, was er geen vuiltje aan de hand geweest.

28-05-2007, 10:16

Citaat door wolfowitzen:
precies. als de arabieren destijds ook zo tolerant hadden gedacht over de joden, was er geen vuiltje aan de hand geweest.



Ik krijg het idee dat wij verantwoordelijk waren voor wat men hier noemt: De Holocaust

Zijn wij (Arabieren) daar ook verantwoordelijk?

28-05-2007, 10:20

Citaat door Don Vito:
Ik krijg het idee dat wij verantwoordelijk waren voor wat men hier noemt: De Holocaust

Zijn wij (Arabieren) daar ook verantwoordelijk?


Als we het over verantwoordelijkheid en schuld hebben, dan zijn de nederlanders veel meer schuldig. Maar wat opa deed heeft geen betrekking op het heden. En het zou dom zijn te discussiëren met een vergane tijd.

28-05-2007, 10:22

Citaat door wolfowitzen:
precies. als de arabieren destijds ook zo tolerant hadden gedacht over de joden, was er geen vuiltje aan de hand geweest.



wat zit jij te bazelen , ben je over Israel bezig ? wel , kijk dan maar eens hoe de Israeli's de palestijnen behandelen , en kom dan terug , in plaats om aan je duim te zuigen!
ps : het is niet de haat tegen de joden , maar tegen de israeli-kolonisten!

28-05-2007, 10:30



Citaat door funnysara:

wat zit jij te bazelen , ben je over Israel bezig ? wel , kijk dan maar eens hoe de Israeli's de palestijnen behandelen , en kom dan terug , in plaats om aan je duim te zuigen!
ps : het is niet de haat tegen de joden , maar tegen de israeli-kolonisten!

Ja, dat lullen jullie elkaar na, maar jodenhaat is al veel langer een islamitische opdracht .......ook voor 1948. In de Koran zijn het apen en varkens en zal vuur hun deel zijn.

Maar ontopic......
Wanneer wordt er nou eens onderscheid gemaakt: hoeveel allochtonen hier wonen zal me m'n reet roesten; ik wil alleen minder moslims! OF minder vurig.

28-05-2007, 10:36

Citaat door Infidel:
Ja, dat lullen jullie elkaar na, maar jodenhaat is al veel langer een islamitische opdracht .......ook voor 1948. In de Koran zijn het apen en varkens en zal vuur hun deel zijn.

Maar ontopic......
Wanneer wordt er nou eens onderscheid gemaakt: hoeveel allochtonen hier wonen zal me m'n reet roesten; ik wil alleen minder moslims! OF minder vurig.


Kerel , de koran zegt juist dat je het jodendom moet respecteren omdat het ook een geloof van het boek is , en wij , joden/crhristenen en moslims , aanbidden dezelfde god. wij hebben decenia lang in harmonie geleefd! de joden en de moslims .
maar zoals je al zei "je wilt minder moslims" , verklaart klaar en duideluik hoe jou beeld tegenover de islam is , bespaar me de discussie jongeman want meer dan de helft van heel Nederland denkt zoals jou.En ik heb echt geen zin om een paar leeghoofden de les te spellen , en ja sorry , maar je bent een leeghoofd , beinvloedt door de media zonder een eigen mening te hebben , X!
mensen die tegen mijn religie zijn , zijn ook tegen mij , en zo'n mensen wil ik niet kennen.
als je nou tenminste zei "ik heb respect voor de islam en ik weet dat de islam terroristen en zelfmoordaanslagen enz afkeuren , omdat de islam synoniem staat voor VREDE" , dan zou ik zeggen "bravo" , maar neen hoor....

28-05-2007, 10:37

Citaat door Maiden_Woman:
Ik kan echt niet begrijpen dat zoveel mensen klagen over de hoeveelheid allochtonen in een land. Het kan mij echt totaal niet boeien waar je nu vandaan komt en wat je afkomst is. Als mensen nu gaan klagen zo van: Ons land is zo vol, zelfs in dorpen tussen de koeien moeten we flats gaan bouwen ofzo, dan kan ik het nog snappen, of als er ineens 30 miljoen mensen in Nederland wonen. Want daar is Nederland gewoon te klein voor, qua ruimte.

Maar kan het mij echt niet boeien of er nu 16 miljoen Nederlanders wonen of 8 miljoen Nederlanders en 8 miljoen mensen met een andere afkomst (alhoewel, liever niet 16 miljoen Nederlanders, beetje verscheidenheid is wel leuker!). Mensen zijn mensen, waar je ook vandaan komt. Ik bedoel, we komen allemaal van dezelfde plek; namelijk de aarde!



Pagina's : [1] 2 3