Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help! Opzoek naar ballerina's!



26-05-2007, 15:17
Ik ben opzoek naar ballerina's! Alleen ik kan ze nergens meer vinden of ik zoek niet goed genoeg
Ik wil ze in meerdere kleuren hebben....
Wie kan mij helpen waar ik ze kan vinden en halen? Prijs mag niet duurder zijn dan €20
Aah toe?



Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 15:48


In Belgie heb je ballerina's vanaf €5,- in allerlei kleurtjes en modellen

26-05-2007, 15:53

Citaat door Moslima22:
In Belgie heb je ballerina's vanaf €5,- in allerlei kleurtjes en modellen


Antwerpen?
Ik ben helemaal van Rotterdam?

Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 15:57

Citaat door zin inoe:
Antwerpen?
Ik ben helemaal van Rotterdam?

Wasallaam a3laikoem


Je vraagt ernaar, dus ik geef je een mogelijkheid sis.... Je kunt een dagje toch wel effe lekker er tussen uit en inkoopjes doen... doen mensen vaak hoor...

Ik ga ook regelmatig naar Belgie: antwerpen/ brussel met de trein.. (is 1 min. lopen van het station) je kunt er een dagje voor uittrekken en eens wat schoenen/kleding inslaan. Want in Belgie hebben ze veel dingen goedkoper dan in Nederland.

In Nederland heb ik mijn ballerina's gehaald bij "mustapha-schoenen" te Breda.

26-05-2007, 16:01



Citaat door Moslima22:
Je vraagt ernaar, dus ik geef je een mogelijkheid sis.... Je kunt een dagje toch wel effe lekker er tussen uit en inkoopjes doen... doen mensen vaak hoor...

Ik ga ook regelmatig naar Belgie: antwerpen/ brussel met de trein.. (is 1 min. lopen van het station) je kunt er een dagje voor uittrekken en eens wat schoenen/kleding inslaan. Want in Belgie hebben ze veel dingen goedkoper dan in Nederland.

In Nederland heb ik mijn ballerina's gehaald bij "mustapha-schoenen" te Breda.


Ik heb jouw voorgaande reactie niet afgekraakt hoor? Ik vroeg het juist omdat ik Subhan'Allah a.s. zaterdag naar Antwerpen ga om te shoppen Insha'Allah. Heb ik een keertje eerder gedaan en dat was echt toppie
Alleen ik ken alleen de De Meir. Heb je misschien meer suggestie voor mij waar ik leuk kan winkelen?

Shorkan lekkerding

Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 16:10
Lieve schat, ballerina's zijn er overal joh!! Ik kom ze be3da overal tegen...

26-05-2007, 16:11

Citaat door Mizz_Ouarzazate:
Lieve schat, ballerina's zijn er overal joh!! Ik kom ze be3da overal tegen...


Waarom ik niet
Echt erg...

Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 16:12
ROtterdam-zuid : markt 5 tot 40 euro keuze uit alle soorten ballerina's

rotterdam- centrum , zuidplein : winkels: in elke schoenenwinkel zie je balleriná's schat .,

26-05-2007, 16:13

Citaat door KROELLENBOL:
ROtterdam-zuid : markt 5 tot 40 euro keuze uit alle soorten ballerina's

rotterdam- centrum , zuidplein : winkels: in elke schoenenwinkel zie je balleriná's schat .,



Inie wollah ik ben echt scheel
Volgende keer niet alleen gaan shoppen dan


Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 16:24

Citaat door zin inoe:
Ik heb jouw voorgaande reactie niet afgekraakt hoor? Ik vroeg het juist omdat ik Subhan'Allah a.s. zaterdag naar Antwerpen ga om te shoppen Insha'Allah. Heb ik een keertje eerder gedaan en dat was echt toppie
Alleen ik ken alleen de De Meir. Heb je misschien meer suggestie voor mij waar ik leuk kan winkelen?

Shorkan lekkerding

Wasallaam a3laikoem



Hahahha voelde het ook niet afkraking hoor sis

Ja op de Meir moet je niet zijn.... als je de uitgang neemt waar de zoo is... daar loop je het plein af. Voor je zie je het Astrid hotel... in die grote straat ga je rechtsaf... op een gegeven moment zie je een klein centrumpje aan de linkerkant, tegenover de scapino. In die straat, daar heb je ook veel Pakistaanse winkels met marktkleding enso.. daar heb je heeeeeel veeel ballerina's vooral aan het einde van die straat aan de rechterkant zijn er 2 winkeltjes met marokkaanse eigenaars/ werknemers en daar heb je heel veel schoenen. En in het begin van de straat heb je ook zo een Marokkaan aan de rechterkant die heeft ook leuke dingen. Succes sis

26-05-2007, 16:24
Veel succes

26-05-2007, 16:26

Citaat door Moslima22:
Hahahha voelde het ook niet afkraking hoor sis

Ja op de Meir moet je niet zijn.... als je de uitgang neemt waar de zoo is... daar loop je het plein af. Voor je zie je het Astrid hotel... in die grote straat ga je rechtsaf... op een gegeven moment zie je een klein centrumpje aan de linkerkant, tegenover de scapino. In die straat, daar heb je ook veel Pakistaanse winkels met marktkleding enso.. daar heb je heeeeeel veeel ballerina's vooral aan het einde van die straat aan de rechterkant zijn er 2 winkeltjes met marokkaanse eigenaars/ werknemers en daar heb je heel veel schoenen. En in het begin van de straat heb je ook zo een Marokkaan aan de rechterkant die heeft ook leuke dingen. Succes sis


Shokran. Ik zal zeker een kans daar gaan wagen

Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 16:27



Citaat door KROELLENBOL:
Veel succes


Shokran! Jij hebt mijn ogen geopend, like your OT

Wasallaam a3laikoem

26-05-2007, 16:29
asTuu