Bekijk volle/desktop versie : Real betaald Getafe met gelijkspel tegen Barca



26-05-2007, 11:18
In Spanje is de titelstrijd enorm spannend. Vier teams kunnen in de Primera Division nog kampioen worden, namelijk Real Madrid, Barcelona, Sevilla en Valencia. De Catalaanse sportkrant Sport meldt dat Real Madrid drie miljoen zal betalen aan Getafe, als ze gelijkspelen of winnen van Barcelona. De Koninklijke wil ook Real Zaragoza betalen bij een goed resultaat tegen Sevilla. De voorzitter van Barcelona Joan Laporta, is niet onder de indruk.


Volgens hem had je dit kunnen zien aankomen. "Wij zullen nooit dergelijke praktijken toepassen om de titel te behalen", zegt Laporta in een reactie. "We nemen de dingen zoals ze komen. We kunnen alleen maar ons best blijven doen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat ook de andere ploegen hun plicht blijven doen. Ploegen betalen om te winnen past niet in de filosofie van Barcelona. Wij zullen dat nooit doen."

26-05-2007, 11:55


haha vandaag word wel zieke voetbalavond.. in ieder geval REAL ga ik zeker kijken, en barca ook.. valencia miss..

vandaag laat real het zien en barca laat zien hoe een ezel 2 keer tegen dezelfde steen stoot

26-05-2007, 12:00
jong marokko-jong belgie ook nog oeef teveel keuzes !!!

26-05-2007, 12:04

Citaat door abdel__h:
jong marokko-jong belgie ook nog oeef teveel keuzes !!!



ja maar is die wel te zien?

26-05-2007, 12:06


Vanavond de vlammende barcelona die getafe gaan slachten

26-05-2007, 12:13
ik zeg eerlijk barca - getafe.. tis maar waar het 1ste doelpunt, ik denk als die boerca snel een doelpuntje maakt dat het dan wel een makkelijke avond zal worden, maar wanneer de doelpunt uitblijft of getafe scoort.. dan zullen ze denk ik een heleeeeee zware avond krijgen

26-05-2007, 13:00
de gene die het verdient wint wel

26-05-2007, 14:23
de beste wint altijd!

26-05-2007, 21:54
waar kan ik het wedstrijd kijken op internet?