Bekijk volle/desktop versie : De "ware"...

Pagina's : [1] 2

02-08-2002, 02:34
Ooit was ik een jongeman die van liefde niets moest hebben . Ik prefereerde de scharrelparteitjes , plezier hebben met een ander zonder seriueze bedoelingen. Maar dit alles was tot voor kort. Voordat ik haar leerde kennen.

Flashback Amsterdam 2001 ,

Ik had afgesproken met een vriendin van me , Nadia ( ik noem er maar even voor het gemak zo ) , een meisje dat als een zus voor me was. Ik kan me geen ontmoeting herinneren waar we ons niet kapot gelachen hebben, echt een super tof meisje met een goud hartje . En dit was vandaag ook de reden dat ik een bezoekje aan der bracht , het was weer eens tijd voor een ongekend potje "beesten". Ik sprak zoals altijd met der af op centraal en dan gingen we op weg. Maar vandaag had ze iemand meegenomen , een lief stil meisje , vanaf dat ze me aankeek voelde het aan alsof Pats Boem mijn hart werd doorboord door een scherp voorwerp , een Pijltje van Cupido. Ze keek me verlegen aan en lachte op een dergelijke manier die ik nog nooit gezien had. Vreemd , maar o zo mooi. We gingen op weg met zn drietjes en hadden echt een super tijd , zoals altijd als ik bij Nadia was.

Op de terugweg naar huis straalde ik als nooit te voren , constant spookte dat lieve lachje door mijn gedachtes. Uiteraard heeft ze niets aan mij kunnen zien omdat ik nog al een kei ben in het verbergen van gevoelens en dergelijke zaken. Eenmaal thuis aangekomen belde Nadia me en begon ik zoals een werkelijke Colombo het beaamt te ondervragen wie het meisje was . Nadia , een persoontje die altijd direct zei wat erin der opkwam , een eigenschap die ik echt wardeerde , legde in het kort uit wie het meisje was . Gevolgd met de opmerking dat ze ideaal voor mij zou zijn . Ik lachte en vertelde der dat ik geen bijbedoelingen had , maar Nadia had mij op de 1 of andere manier altijd door alsof ze mijn gedachten kon lezen , waarschijnlijk ook de reden dat het zo goed klikte tussen ons.

Na een kleine week of 2 werd ik wakker gebeld door Nadia die vertelde dat ik naar amsterdam MOEST komen anders zou ze me komen halen. Typisch iets voor Nadia dat ongeremde , directe , lak-aan-alles hebbende persoontje , gewoon een schatje.

Eenmaal aangekomen op centraal station belde ik Nadia op waar ze verscholen zat en of ze vliegensvlug der bezem wilde pakken en richting mijn kant op moest komen vliegen , waarop ze direct 20 scots terugpaaste en het feest weer compleet was. Ze vertelde me dat ze vooraan stond tegenover het bord.

Ik liep niets vermoedend , aan mijn peukje te sabbelen toen ik plots bijna tegen het lieve meisje opbotste . Omdat de ontmoeting zo onverwacht was kon ik die overdreven glimlach alsof ik 10 miljoen gewonnen had niet onderdrukken. Ze vertelde me dat ze op zoek was naar Nadia en ik zag het al aankomen. De "Heks" ( Ik noemde haar altijd zo terwijl ze een goddelijk uiterlijk bezat ) had ons geript. Ze had ons beide gevraagd naar centraal te komen terwijl ze zelf thuis zat. Ik schoot ter plaatse in de lach en bedankte der onbewust 10 miljoen keer. Mijn lach werd onderbroken door het getril van mn mobiel.

Nadia : Hahahaha , je bedankt me later maar
Analfabeet : Stomme trut , echt iets voor jou om zoiets te flikken
Nadia : ik doe dit omdat ik van je hou a Boer
Analfabeet : Tfoeeeeeeee jeh Heks...en nu?
Nadia : Is ze in de buurt van je?
Analfabeet : ja...
Nadia : a loop even van der weg ..
Analfabeet : wa vertel
Nadia : Wallah ze is een schat van een meid , dus je moet me voor we hiermee verder gaan 1 ding beloven
Analfabeet : en dat is? en waarmee verder?
Nadia : a ik help je hier aan Trouwmateriaal !!!
Analfabeet : hahahah ga ga ga speleeeeeeeeeeen
Nadia : A. ze is geknipt voor je , ff seriues ik wens je het beste en dat weet je daarom heb ik dit in elkaar gelijmd
Analfabeet : Wallah gemeen ( maar aan de andere kant vond ik het super tof van der , echt mijn Nadiatje )
Nadia : beloof me dat je der niet zal kwetsen
Analfabeet : ik heb geen slechte bedoelingen met der en dat weet je anders begin ik wel iets met een hollandse

Zo ging het gesprek nog enkele minuten door ...Na afloop van het gesprek wendde ik me tot het meisje , Faatje genaamd en besloten we er een leuk dagje van te maken. Dit was het begin van een sprookje dat realiteit zou worden. De ontmoetingen werden vermeervoudigd en vervroegd zodat we minimaal 1 keer in de week een hele dag samen waren.
De dagen die ik bij haar was vlogen voorbij en het leek wel alsof ze seconde duurde. We zaten dan op centraal tot mijn laatste trein naar huis ging met elkaar te praten en ik vertelde haar dan dat ze naar huis moest gaan anders kreeg ze gedonder , maar keer op keer wees ze dat af, iets wat me echt diep raakte.

Na enkele maanden met haar omgegaan te zijn zonder ook maar 1 kus gedeeld te hebben. Ik wist dat ze nog nooit gezoend had en op de 1 of andere manier ging het me niet om het zoenen . Ze gaf me het gevoel dat de wereld stopte met draaien en dat ik maar voor 1 reden op deze planeet gezet was en dat was voor haar. Gewoon een onbeschrijfelijk gevoel alsof ze de "ware" voor me was een term die daarvoor tot de Fabeltje-uitspraken behoorde omdat ik niet geloofde in zoiets als de "ware".

Again Flashback , januari 2002 ...
Het was die dag echt overdreven koud en vooral voor een koudkleun als mij . Mijn benen trilde alsof ik net een xxxxxxxx had ingeslikt. We besloten te vluchten voor de kou door een filmpie te pakken. De titel van die Film en zelfs de datum en tijdstip zal voor altijd in mijn geheugen gegrif staan , Serendepity , een toepasselijke film want het lot speelde in deze film een hoofdrol. Na afloop van de film stond ik op en voelde ik 2 handen in mijn rug die me naar beneden trokken , ik draaide me om en keek Faatje recht in der ogen aan en zag dat ze een traan liet. Geschrokken vroeg ik waarom ze huilde waarop ze antwoorde dat ze super gelukkig was en in slow-motion kwam haar hoofd dichterbij en kwamen onze lippen op een bijzondere manier in aanraking . Gevoelsmatig duurde deze kus een eeuwigheid , zo mooi en zo schoon , gewoon onbeschrijfelijk. Nadat we wat Speeksel hadden omgeruild ( zoals onze Ouari het zo mooi beschreef ) gingen we op weg naar het station want het was inmiddels al best laat. En toen kwam het meest romantische gedeelte wat ik tot op heden heb meegemaakt in mijn leventje. We waren mekaar aan het knuffelen omdat het afscheid nabij was toen ik plots een snik hoorde. Ik keek er aan en zag dat ze een traan liet , een traan die langzaam over der mooie gezichtje naar beneden rolde en de blik inhaar ogen , een blik die bevestigde dat ze de ware voor me was . Dit alles bracht bij mij ook wat vocht los en er rolde een klein traantje langs me wang waarop ze me vertelde dat ze zielsveel van me hield en me nooit maar dan ook nooit meer kwijt wilde. We hebben toen een afspraak gemaakt waar ik me tot op de dag van vandaag nog aan heb gehouden en dat is no matter what dat we voor de rest van ons leventje 1 zullen zijn.......

02-08-2002, 10:11

hey je verhaal doet hem maak snel snel een vervolg okey thanxx ciao turkiya

02-08-2002, 10:16
Echt prachtig gewoon!!! Geweldig!!!

02-08-2002, 11:37
Masha Allah... Allahu Akbar!!

dus dit wil zeggen dat jullie nu getrouwd zijn..??

real story??

02-08-2002, 12:44

kich kich kich whahhahaha

leuk verhaal maar dat weet je natuurlijk al

02-08-2002, 13:07
Nadia = Karel
Faatje = Edwin ...

En schrijf nu je verhaal maar opnieuw!

TM.

02-08-2002, 13:21

Citaat:
Origineel gepost door TonyM
Nadia = Karel
Faatje = Edwin ...

En schrijf nu je verhaal maar opnieuw!

TM.
ahahahahahahahhahaha JXL jij ook hier

02-08-2002, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door miss_maghrebia

ahahahahahahahhahaha JXL jij ook hier
ja en heeeeeeel toevallig jullie waren op ze+fde dag lid

02-08-2002, 13:30
Miss Purple Adidas Mascotte Ga es ff iemand anders Treiteren!

02-08-2002, 13:32

Citaat:
Origineel gepost door tasoesit
ja en heeeeeeel toevallig jullie waren op ze+fde dag lid
hahaha ga je nu beweren dat ik JXL ben???

07-08-2002, 19:45
Bij al mijn vorige relaties was ik de tegenpartij na enkele maanden meer dan beu , ik kon diegene dan niet meer onder ogen zien , Compleet veranderde ik van Karakter , van een Lieve jongen in een Overal-schijt-aanhebbende Marokkaan die voor iedereen en alles tijd had behalve voor zn vriendin. Ik ging dan ook meestal Tactisch te werk zodat de tegenpartij me beu zou worden en in zou zien dat we niet voor elkaar gemaakt waren. Diegene had dan het gevoel alsof zij diegene waren die er een einde aan hadden gemaakt , zodat ze minder gekwets achter zouden blijven. ( Ja Ik weet dat recht had ik niet , maar Thats how i was ..)

Maar bij Faatje was het anders , veel anders. Hoe beter ik haar leerde kennen hoe meer ik geinteresseerd in der raakte. De kleinste details van gesprekken bleven me bij en we konden over van alles en nog wat uren praten. Normaal was ik niet bepaald een telefoonprater , na 10 minuten begon ik me dan te irriteren en zocht ik naar smoesjes om een einde te maken aan het gesprek, maar niet bij Faatje, Uren zat ik met haar aan de lijn , na Afloop van de gesprekjes had ik gewoon kramp in mn armpjes.

Het mooie van deze gesprekken was dat we beide gewoon onszelf waren , ik hoefde geen woorden desdanig te vervormen zodat ze ze mooi zou vinden. Want wat is er nu mooier dan iets Puurs , Woorden gemeend uit het hart , Woorden die de wereld ingeschoten worden met geen verkeerde bijbedoelingen, Woorden die meer dan woorden alleen zijn. De meest simpele I-Love-You bracht meer bij me los dan het geval was bij al mijn vorige relaties vermenigvuldigd met een ontelbaar groot getal.

Na een redelijke moeilijke beginperiode van aftasten en wennen , moeilijk maar daarnaast ook heel Mooi en uniek werd de Situatie steeds levendiger. Faatje bezat inmiddels heel mn hart en keer op keer dat ik haar stem hoorde viel mijn "geestelijke ik" in een Trance-fase. Mijn ziel verliet dan dit aardse leven op zoek naar mijn soulmate ver weg in de blauwe hemel ...Mijn ziel heeft haar inmiddels gevonden en direct na de eerste ontmoeting hebben ze contractueel afgesproken dat ze voergoed samengesmolten in 1 ziel door het leven zouden gaan .

Dit vreemde gevoel gaat nu ook door mijn lijf , als ik denk "ik" , dan denk ik automatisch aan faatje. Denk ik aan faatje dan denk ik direct aan mezelf. Haar geluk is mijn geluk , haar lach is mijn lach , haar verdriet is mijn verdriet,haar pijn is mijn pijn.

En misschien is dit wel het moeilijkste van heel dit liefdes-proces. De pijn die de leegte van je hartje opvult alsdiegene waar je zielsveel van houdt niet bij je is. En die pijn is maar op 1 manier te genezen , de glimlach van mijn engel. Haar glimlach brengt meer teweeg dan de sterkste zonnestralen die er maar op aarde te vinden zijn , de felle lampen van een auto die in je ogen schijnen valt in vergelijking met haar glimlach in het niets.

We zagen mekaar steeds vaker en ook steeds langer , we konden uren in elkaars armen liggend genieten van de zon zonder ook maar 1 ding te zeggen. Als ik haar dan aankeek zag ik der stralen , stralen op een manier waar menig sterren jaloers op zouden worden. Zo Mooi , zo Volmaakt , zo zo Faatje-achtig. Maar aan elke ontmoeting zit een afscheid vastgebonden en dit afscheid viel keer op keer zwaar. Als ik mijn armen om haar heen sloeg wetende dat ik haar zo zou moeten laten gaan dan miste ik haar al. Iemand missen die nog bij je is ? Volstrict Idioot vindt je niet , maar toch is het de waarheid. Als ik dan eenmaal in de trein stapte en ze uit mijn gezichtsveld verdween veranderde het moment van Total-Happyness ( Gevoel dat ik alleen ervaar als Faatje bij me is ) in een gevoel van Immense pijn , alsof je een deel van jezelf hebt achtergelaten. Een essentieel deel , een onmisbaar deel , maar de wetendschap dat het deeltje voor altijd daar voor je is maakt veel goed , heel veel goed.

A Poem dedicated to Faatje :
My life is Incomplete without you,Without you life isn't even worth calling life , Without you living life is like living life in a dead corpse. There's a big part missing in my world , in my soul , in my everything . Without you...

07-08-2002, 21:42
Analfabeet je hebt je verhaal hier ook geplaatst.Oooooh wat romantisch maar dat had ik al gezegd :verliefd: jij hebt echt geluk.

07-08-2002, 21:56

kwiat niet dat jongens gevoelens zo mooi konden uiten...na vandaag de dag kan dat en allemaal door jou analfabeet...ik wens je veel geluk met heel mijn hart..Moge God je zegenen...en je alles geven wat je hartje begeert.....
Analfabeet wil je alsjeblieft verder gaan met je verhaal...je doet me denken aan mijn vriend..hij is op dat gebied precie net als jou..

07-08-2002, 22:18
Heej mister Tornado T.

Heel mooi wat je hier neer hebt gezet! Ik wens jullie nog heel veel mooie jaren met elkaar, insha allah.

P.s. Heb je geen leuke broer ofzo :jeweetog:

07-08-2002, 23:02
Mijn Faatje ... Op dit moment zie ik haar stralende oogjes voor me , haar lieve glimlach , dat zwarte schone unieke haar waar menig fotomodellen een moord voor zouden plegen...Maar het meest bijzondere aan mijn Faatje is haar lieve karaktertje.

Gewoon mijn Perfecte Faatje. Grappige is als ik haar dit vertel dan wil ze er niks van weten. Constant ontkennend dat ze perfect is en ze legt dan keer op keer de nadruk erop dat ze gewoon een normaal meisje is. Bescheidenheid siert in mijn ogen een vrouw , het meisje is zo perfect dat ze niet eens in de gaten heeft uit wat voor hout ze is gesneden.

Ik kan me op de dag van vandaag nog steeds niet voorstellen dat ik de eer heb gekregen om haar te ontmoeten. Ik ben God dankbaar dat ie me deze kans heeft gegund , een kans die heel mijn leventje volledig heeft veranderd. Veranderingen die het beste in me omhoog halen. Ik zal deze kans never te nooit niet verspillen ...al wordt het mijn dood.

Lange tijd heb ik me afgevraagd waarom ik bepaalde dingen meemoest maken. Wat ik verkeerd had gedaan dat ik zoveel pijn moest ervaren. Bestond er wel een God , en zo ja : wat had ik hem aangedaan dat ik keer op keer gekwetst werd door dit leven. Maar sinds de komst van faatje besef ik me maar al te goed dat er een God bestaat , een God die ik voor altijd dankbaar zal zijn dat hij haar op mijn pad heeft gebracht. De pijn die ik destijds geleden heb heeft mij doen beseffen wat ik nu bezit ... En ik hoop dat ik dit gevoel voor altijd bij me mag dragen

Ik kan hier proberen te omschrijven hoeveel ik van haar hou , maar daar zijn geen woorden voor, alle boeken die ooit geschreven zijn schieten dan te kort. Ik kan me nog goed herinneren dat ik als jonge Goozer verliefd werd op een meisje en bij mezelf dacht : " Is dit nu Liefde ? , Maakt iedereen zich druk om deze Onzin". Ik kan nu vol trots zeggen dat ik de ware defintie van Liefde heb mogen ervaren. Een hart dat 10 maal zo snel als normaal klopt , een gevoel alsof je hart een weg naar buiten probeert te penetreren.

Mijn faatje , ik zou elke oceaan op deze wereld met 30 Kg lood vastgebonden aan mn lijf voor haar doorzwemmen , ik zou de sahara voor haar doorkruisen zonder maar 1 seconde rust te nemen , ik zou de Mount Everest op mn blote voeten beklimmen zodat ik eenmal boven aangekomen uit volle borst kan uitschreeuwen dat ik van mijn faatje hou...Zielsveel hou..Tot op het bot toe van der hou. Ik zou zelfs mijn leven voor der geven , de dood is normaal een gelegenheid die je beangstigd , maar als ik zou moeten sterven voor mijn faatje dan zou ik sterven met een glimlach op mijn gezicht wetende dat ik een voorproefje van de hemel op deze aarde heb mogen ervaren. Een ervaring waar menig mensen van dromen , mijn faatje , de vrouw die mijn dromen doet uitkomen. Die al mijn wensen in vervulling brengt....

Heb altijd gehoopt een engeltje te ontmoeten , een speciaal kind van God die een mensenhart in enkele seconde doet smelten van Goedheid. Sinds Faatje mijn leventje is binnengedrongen zie ik de goede dingen van het leven en ben ik bezig met een omslag , een omslag die een positieve uitwerking zal hebben. Deze omslag maak ik niet voor mezelf , deze omslag maak ik voor Ons , mijn engels des leven en ik. Zodat ik later mijn Faatje alles kan geven waar haar hartje naar verlangt zodat ik ook haar wensen uit kan laten komen...

Love You Faatje...

Pagina's : [1] 2