Bekijk volle/desktop versie : Kindje dood na achterlating in auto



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2007, 07:30
Een Belgische moeder uit Halle heeft haar kind dood aangetroffen in haar eigen auto.

Parkeerplaats
Na haar twee kinderen naar school gebracht te hebben, reed de moeder door naar haar werk. Daar parkeerde ze de auto op de parkeerplaats. Maar in alle haast vergat ze de kleine achterin.

Gestikt
Na het werk kwam ze terug bij de auto en trof de baby dood aan op de achterbank. Het kindje is waarschijnlijk gestikt in de oververhitte auto.


http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/05_mei/25/buitenland/0525_2245_kindje_dood_na_achterlating_in_auto.xml

26-05-2007, 07:40


Sommige mensen zouden eigenlijk geen kinderen mogen hebben. Hoe kun je nu je kind vergeten? Maar goed, je ziet wel meer rare dingen tegenwoordig

26-05-2007, 08:10
Hoe kun je je eigen kind vergeten?



26-05-2007, 11:37

Citaat door a3ir:
Een Belgische moeder uit Halle heeft haar kind dood aangetroffen in haar eigen auto.

Parkeerplaats
Na haar twee kinderen naar school gebracht te hebben, reed de moeder door naar haar werk. Daar parkeerde ze de auto op de parkeerplaats. Maar in alle haast vergat ze de kleine achterin.

Gestikt
Na het werk kwam ze terug bij de auto en trof de baby dood aan op de achterbank. Het kindje is waarschijnlijk gestikt in de oververhitte auto.


http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/05_mei/25/buitenland/0525_2245_kindje_dood_na_achterlating_in_auto.xml

't is triest

26-05-2007, 11:38



Citaat door a3ir:
Een Belgische moeder uit Halle heeft haar kind dood aangetroffen in haar eigen auto.

Parkeerplaats
Na haar twee kinderen naar school gebracht te hebben, reed de moeder door naar haar werk. Daar parkeerde ze de auto op de parkeerplaats. Maar in alle haast vergat ze de kleine achterin.

Gestikt
Na het werk kwam ze terug bij de auto en trof de baby dood aan op de achterbank. Het kindje is waarschijnlijk gestikt in de oververhitte auto.


http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/05_mei/25/buitenland/0525_2245_kindje_dood_na_achterlating_in_auto.xml



HOe bedoel je; ''Belgen zijn dom''...

Die vrouw moet levenslang kinderloos blijven..

26-05-2007, 11:41
Hoe kan je, je kind nu vergeten ?

Snap daar niets van.

26-05-2007, 11:43
Het is triest, maar wel waar!

26-05-2007, 11:43
ik vind het heel moeilijk om deze moeder zomaar te veroordelen - ik weet niet wat haar levensomstandigheden zijn. het klinkt alsof ze nogal wat hooi op haar vork heeft, namelijk. ik vind het iig heel anders overkomen dan de geschiedenis van de man die enkele jaren geleden op de baby paste en bedacht dat hij dan wel ff een tv ging kopen bij de makro en dat het geen kwaad kon om de kleine bij 20 graden buitentemperatuur alleen te laten in de wagen. voor zo'n lul heb ik geen goed woord over.

maar hoe het met deze belgische zit - ik weet het niet...

26-05-2007, 11:46

Citaat door rianne:
Hoe kan je, je kind nu vergeten ?

Snap daar niets van.


nou, als je bijvoorbeeld op de rand van overspannen bent omdat je gescheiden bent, alleen de zorg voor kinderen hebt, de kost moet verdienen en je klootzak van een ex niets bijdraagt en je alleen het leven zuur maakt... en je baas je voortdurend dreigt met ontslag omdat je steeds te laat komt omdat je je kinderen naar school moet brenegn?

ik schets nu even zomaar een scenario - we weten niet hoe het zit dus is veroordelen wel HEEL makkelijk.

die mevrouw ging niet even naar de kapper of winkelen.

26-05-2007, 11:48

Citaat door Qowaad:
Vergeten, tja... materialisme gaat voor he. Ze was zo bang dat ze die jacht niet op tijd kon verdienen...



lekker makkelijk oordelen, vanachter je peeceetje op je vrije ochtend. misschien ging ze wel niet een jacht verdienen, maar het dagelijks brood voor haar en haar kinderen.

weet jij ook maar iets over die vrouw of over hoe haar leven er uitziet?

26-05-2007, 11:53

Citaat door Qowaad:
Heerlijk is dat oordelen....


nou vooruit... je hebt iig gevoel voor humor.

ik denk dat er heel wat moet gebeuren voordat een moeder zomaar haar baby vergeet...

26-05-2007, 11:53

Citaat door a_tropos:
nou, als je bijvoorbeeld op de rand van overspannen bent omdat je gescheiden bent, alleen de zorg voor kinderen hebt, de kost moet verdienen en je klootzak van een ex niets bijdraagt en je alleen het leven zuur maakt... en je baas je voortdurend dreigt met ontslag omdat je steeds te laat komt omdat je je kinderen naar school moet brenegn?

ik schets nu even zomaar een scenario - we weten niet hoe het zit dus is veroordelen wel HEEL makkelijk.

die mevrouw ging niet even naar de kapper of winkelen.



Dan nog............vergeet je je kind niet, het is geen ding.

26-05-2007, 11:57



Citaat door rianne:
Dan nog............vergeet je je kind niet.


als de omstandigheden zeer ongunstig zijn, gaan de hersens over in de zelfbehoudmodus. iemand met burnout, bijvoorbeeld, signaleert helemaal niets meer van wat er om hem heen plaatsvindt. dat heeft niets te maken met karakter of egoïsme.

ik weet niets van de vrouw, evenmin als jij.... maar ik weet wél dat er ook in het leven van een zeer zorgzame moeder dingen kunnen gebeuren die maken dat zij zichzelf niet meer is.

hoe denk je dat zij zich voelde toen ze haar fout ontdekte?

26-05-2007, 12:06
Oh ik vind het echt triest voor de baby maar iemand zal toch wel die baby in de auto hebben zien huilen of wat anders??
Zielig man

27-05-2007, 12:16

Citaat door Ssmile:
Daarom horen vrouwen thuis. Werk en kinderen gaan niet samen!
jij bent niet van deze wereld geloof ik

Pagina's : [1] 2 3