Bekijk volle/desktop versie : Hij komt in je straat en ...........



Pagina's : [1] 2 3 4

25-05-2007, 20:34
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht

25-05-2007, 20:35


je bent 13? dan zou ik met poppen spelen

25-05-2007, 20:36

Citaat door yozgat_guzeli:
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht

Hoe kun je van iemand houden die je niet kent??

Persoonlijk zou ik niets doen, hoe verliefd ik ook ben

Succes ermee

25-05-2007, 20:37

Citaat door yozgat_guzeli:
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht



ook hoi zeggen en de lidwoorden goed leren. je leven kan ervan afhangen

25-05-2007, 20:38


awilyyyyy 13????

25-05-2007, 20:39

Citaat door perzik:
je bent 13? dan zou ik met poppen spelen



hahah

25-05-2007, 20:40

Citaat door Hani:
ook hoi zeggen en de lidwoorden goed leren. je leven kan ervan afhangen


Bednkt voor Je tip

25-05-2007, 20:40

Citaat door yozgat_guzeli:
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht



Damn, 13 jaar Heb je niets beters in je leven te doen, dan je leven door jongens te verzieken? Je loopt nog met je pampers rond

Moge Allah swt je leiden naar het rechte pad insha'Allah.

25-05-2007, 20:40

Citaat door R_achida:
Damn, 13 jaar Heb je niets beters in je leven te doen, dan je leven door jongens te verzieken? Je loopt nog met je pampers rond

Moge Allah swt je leiden naar het rechte pad insha'Allah.


25-05-2007, 20:41

Citaat door Rwiena_Lady:
Hoe kun je van iemand houden die je niet kent??

Persoonlijk zou ik niets doen, hoe verliefd ik ook ben

Succes ermee


ik ken hem wel ik ken zijn familie ik zou hem meer willen leren kennen

25-05-2007, 20:52

Citaat door yozgat_guzeli:
ik ken hem wel ik ken zijn familie ik zou hem meer willen leren kennen

Dat komt ook wel met de tijd..

Ik zou je niet op hem richten, richt je op iets dat belangrijker is..
Je school, geloof of wat anders..
Vandaag vindt je hem leuk en morgen kan je alweer afgeknapt op hem zijn, omdat je wat raars over hem hebt gehoord/ of hebt gezien....
Je bent nog lekker jong, geniet ervan..

25-05-2007, 20:56

Citaat door yozgat_guzeli:
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht


Als je me zusje was had ik die vlinders in je buik veranderd in harde stoten.

13 jaar en nu al denken aan een jongen

25-05-2007, 20:58



Die kinderen van tegenwoordig he

25-05-2007, 21:00
Meid je bent nog jong..Te jong...
Geloof me, hij kijkt niet op hetzelfde manier naar jou..
Je bent nog een klein meisje in zijn ogen..vergeet dat niet.....
Zoals meerdere al zeiden..(maar niet op een al te subtiele manier..:moe..hou je gewoon bezig met je school, en je geloof..
Hoe moeilijk het ook is, probeer hem te vergeten..
Denk zo..als het je El Maktab (Kismet) is, dan zal je uiteindelijk wel bij hem terecht komen.....
Veel succes meissie..

25-05-2007, 21:03

Citaat door yozgat_guzeli:
Er komt een jongen in straat wonen je vindt hem leuk maar jij bent 13 en hij 19. Je ziet hem wel eens maar je houd van hem je bent verliefd op hem en hij ziet jou ook wel eens vaak en zegt wel eens hoii wat zou jij doen als je die meisje was en meer van hem verwacht




Pagina's : [1] 2 3 4