Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl my ass!



25-05-2007, 20:09
Hola,

Ik zit een beetje op marokko.nl te kijken zie ik ineens een advertentie:

Echtscheiding Online Snel - Vanaf € 114,50 per persoon (lage
inkomens), normaal € 337,50 p.p. http://www.echtscheiding-online.nl

What the fuck. Ik begrijp dat ze geld willen verdienen met advertenties, maar met zo een advertentie draai ik liever verlies. Ik heb veel sites gezien, maar nog nooit zo een triest advertentie gezien die mensen aanspoort om lekker goedkoop te scheiden. Marokko.nl my ass!! het is meer iblies.nl.

hasta luego

25-05-2007, 20:20


Helemaal mee eens
Ze adverteren hier met dingen waarbij ik soms 2 keer moet kijken om zeker te zijn dat het juist is wat ik zie, sommige zaken horen niet op zo'n site.
Maar als er een volk is dat alle normen en waarden overboord gooit voor wat centen dan is het wel ons volk.

25-05-2007, 20:25

Citaat door Dio:
Hola,

Ik zit een beetje op marokko.nl te kijken zie ik ineens een advertentie:

Echtscheiding Online Snel - Vanaf € 114,50 per persoon (lage
inkomens), normaal € 337,50 p.p. http://www.echtscheiding-online.nl

What the fuck. Ik begrijp dat ze geld willen verdienen met advertenties, maar met zo een advertentie draai ik liever verlies. Ik heb veel sites gezien, maar nog nooit zo een triest advertentie gezien die mensen aanspoort om lekker goedkoop te scheiden. Marokko.nl my ass!! het is meer iblies.nl.

hasta luego

Wat een onzin zeg!!!!!!!!!

Alsof je na het lezen van zo een advertentie een scheiding gaat aanvragen terwijl je een goed huwelijk hebt

Als ik van plan ben om te scheiden en ik zie die advertentie dan klik ik wel even op die banner...

Voor de rest wordt je sowieso op het internet plat gebombardeerd met reclame dus niet zeuren

25-05-2007, 20:41

Citaat door Rwiena_Lady:
Wat een onzin zeg!!!!!!!!!

Alsof je na het lezen van zo een advertentie een scheiding gaat aanvragen terwijl je een goed huwelijk hebt

Als ik van plan ben om te scheiden en ik zie die advertentie dan klik ik wel even op die banner...

Voor de rest wordt je sowieso op het internet plat gebombardeerd met reclame dus niet zeuren



Jij hebt gesproken dame....

25-05-2007, 20:42


de inhoud interesseert hen niet. ze weten dat er per dag x aantal leden op klikken en daarmee verdienen ze geld.

25-05-2007, 20:42

Citaat door GuitarFreak:
Jij hebt gesproken dame....

dank je