Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke shampoo gebruik jij en waarom?



Pagina's : [1] 2 3

25-05-2007, 15:48

Citaat door PurpleRose:

[/FONT]
[FONT=Book Antiqua]Ik gebruik niets anders dan dat.[/FONT]
[FONT=Book Antiqua]Voorheen gebruikte ik Fructis, maar deze is twintig maal beter![/FONT]
[FONT=Book Antiqua][/FONT]
[FONT=Book Antiqua]En jullie?

.

25-05-2007, 15:52


Inecto, geweldig voor droog haar!

25-05-2007, 17:42
Ik moet ook een goeie shamppo vinden met cremespoeling en sow wil een lijn bij hOuden. Welke raden jullie mij aan heb drooghaar & golvend haar

25-05-2007, 18:00
ik gebruik elive die roze heb geen stijl haar maar krullen maar toch maakt me krullen ook heel mooi.. en glanzendd.. en het is ook goed voor droog haar.

25-05-2007, 18:08


jij Ook hier hbiba Euhm hebben se ook creme voor j haar daarvan & cremespoeling & hoeveel kost het ik moet echt veel Kopen

25-05-2007, 18:13

Citaat door lieve_diamantje:
Ik gebruik al jaren lang Palmolive Versterkte shampoo.
Is ontwikkeld voor normaal haar.De verbeterde formule is verrijkt met een actief ingredient dat je haar nog meer laat glanzen en nog zachter maakt.



je hebt toch veel soorten van Palmolive ik gebruikte ook een tijdje Palmolive en vond het maar niks. dus ik weet niet over welke je het hebt..is tie nieuw?? kan je vertellen welke het is.. thnxx nog..

25-05-2007, 18:30

Citaat door lieve_diamantje:
Ja klopt je hebt veel soorten maar ik vind zelf een daar van de beste , die groene



toevallig die groene gebruikte ik ook.. is niet egt goed maar misschien komt het doordat ik krullen ik heb zelf hele mooie krullen mja ik wil het wel goed verzorgen anders wordt het namelijk dof.. enzo..

25-05-2007, 18:42
ik denk dat ik wel alle shampoos geprobeert heb, maar geen één die goed was
ik had vreselijke haaruitval gekregen, dus heb ik het kort geknipt en henna gedaan, ik heb zo een spijt
welke shampoo raden jullie me aan, die volume geeft en die jullie natuurlijk ook goed vinden

25-05-2007, 18:47

Citaat door nisrine_oujda:
ik denk dat ik wel alle shampoos geprobeert heb, maar geen één die goed was
ik had vreselijke haaruitval gekregen, dus heb ik het kort geknipt en henna gedaan, ik heb zo een spijt
welke shampoo raden jullie me aan, die volume geeft en die jullie natuurlijk ook goed vinden


maar waardoor kwam die haaruitval dan?? dit is een shampoo die je haren verdikt..

25-05-2007, 18:52

Citaat door Lady_Marociaa:
maar waardoor kwam die haaruitval dan?? dit is een shampoo die je haren verdikt..


door te veel verschillende shampoos te gebruiken, is niet goed voor je haar
maar vooral door fructis denk ik, past zeker nie bij me

maar shokran zina, khoop dat dit shampoo me wel helpt

25-05-2007, 18:54

Citaat door nisrine_oujda:
door te veel verschillende shampoos te gebruiken, is niet goed voor je haar
maar vooral door fructis denk ik, past zeker nie bij me

maar shokran zina, khoop dat dit shampoo me wel helpt



aagh lieverd je moet ook niet veel soorten gebruiken is super slecht.... geen dank sgat.. inshallah..

25-05-2007, 19:32


Ik gebruik deze al jaren...en het verzorgt me haar goed en mijn haar word er zacht van omdat er een conditiner in zit...

25-05-2007, 19:33


k gebruik wat de douch schaft op dit moment is dat schwarzkopf en van de week was het nivea

25-05-2007, 20:40
Ik gebruik op dit moment shampoo en cremespoeling van Nivea


25-05-2007, 21:41
IKK GeBRUIKK eCHTTT VeeeLLL VeRSCHILLeNDe DAT ISS NIeTTT GOeDD WANeeeRR We BOODSCHAPPeN DOeNN PAK MAAARR GeWOONN WATT..

MAAARR,, KGAA OP 1 LYN BLYVeNN ANDReLONNN VOOORRR GLAD&STIJLL HAAAARRR.. DIe ISS GOeDD WORD Je HAReN STYLeRR GeLDD T ZeLFDe VOORR KRULLeNN eTC...

Pagina's : [1] 2 3