Bekijk volle/desktop versie : vs geven wapens aan libanon



Pagina's : [1] 2

25-05-2007, 15:28

Citaat:
VS sturen Libanon wapens
Uitgegeven: 25 mei 2007 10:59
Laatst gewijzigd: 25 mei 2007 10:59

BEIROET - De Verenigde Staten hebben de Libanese regering versneld wapens en munitie gestuurd. Vrijdagochtend landden in Beiroet acht vliegtuigen met wapens, aldus een Westerse diplomaat die anoniem wil blijven.

Volgens de zegsman had het Libanese leger al eerder om de wapens gevraagd, maar is de levering versneld in verband met botsingen met de Fatah al-Islam in het noorden van het land. Het leger heeft volgens de diplomaat dringend behoefte aan wapens en munitie. Door het geweld zijn in totaal zeker 78 mensen omgekomen.


Washington heeft Beiroet vorig jaar voor 40 miljoen dollar aan militair materieel geleverd. Dit jaar al voor vijf miljoen.

http://www.nu.nl/news/1089716/23/VS_sturen_Libanon_wapens.html
zodat ze met die wapens de palestijnen die in opstand komen, neer kunenn knallen. En hezbollah kunnen aan pakken..!!! fucking propagenda.!

maar ze gaan dezelfde fouten maken als bij irak..!!

insha'allah zullen de wapens gebruikt worden voor de zionisten..!!!!!

25-05-2007, 15:40


bijna al die arabische landen zijn gewoon billenlikkers van die joden..!!

niet dat ze samen met elkaar samenwerken. ze hebben amerika niet nodig.

25-05-2007, 15:46
maar dan schiet de leger ze wel weer neer als ze opkomen..!!
het kan me zo irriteren, dat de moslimlanden hun krachten bij elkaar zetten. ze hebben olie, met olie kan je landen tot de gekste dingen laten doen. maar nee...ze likken liever bush helemaal schoon..!!

25-05-2007, 16:11
Oh wat zijn de millitante Palestijnen toch grote helden, enige wat ze doen
is andere moslims vermoorden...

De Palestijnen in de vluchtelingenkampen willen helemaal niks te maken hebben met die extrimisten..

25-05-2007, 16:13



Citaat door dieselprada25:
zodat ze met die wapens de palestijnen die in opstand komen, neer kunenn knallen. En hezbollah kunnen aan pakken..!!! fucking propagenda.!

maar ze gaan dezelfde fouten maken als bij irak..!!

insha'allah zullen de wapens gebruikt worden voor de zionisten..!!!!!


Ik weet niet of je weet, maar Hezbollah is tegen die Palestijnse extremisten. Ze hebben helemaal niks met elkaar. De Palestijnse extremisten in de vluchtelingenkampen zien Hezbollah als heidenen...


25-05-2007, 16:15
daarom zeg ik togh waarom kunnen de islamieten niet gewoon met elkaar omgaan.

25-05-2007, 16:18
Damn waarom zijn die arabieren daar in het midden-oosten zo dom jongen? Ze leren het ook nooit, he. Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen.

25-05-2007, 16:19

Citaat door dieselprada25:
daarom zeg ik togh waarom kunnen de islamieten niet gewoon met elkaar omgaan.



Zou de grote hemelse kleikunstenaar dat niet zo gewild hebben???

25-05-2007, 16:20
Die poep Moejehedien die in Irak, Libanon, Algerije etc zitten doen net of ze anti-Amerika en Israel zijn, maar enige wat ze vermoorden zijn moslims..

Al Qaeda heeft nooit een aanslag gepleegd in Israel , maar wel in alle moslimlanden...

Enige bloed dat ze vergieten is moslimbloed....

25-05-2007, 16:22

Citaat door dieselprada25:
daarom zeg ik togh waarom kunnen de islamieten niet gewoon met elkaar omgaan.


Nee, heeft niks met Islamieten te maken, kijk maar naar Maleisië en Indonesie, daar zijn ze nog wel normaal in hun hoofd.

25-05-2007, 16:23
Ging dit niet vooral over een stel bankovervallers die zich willen verhullen in een schijn van verzet? Dat de mensen daarin trappen

25-05-2007, 16:36
fuck al qaeda en fuck taliban..!! de echte strijders waren hezbollah. hoe hun hadden gevochten tegen de joden dat was pas strijderss..!! wat er met palestijnen is weet ik niks van. misschien is het ook niet aan mij om dan te praten..

25-05-2007, 16:45


gratis wapens om je broeders en zusters te doden totdat de rekening komt amerikaanse dominatie in je eigen land ..

25-05-2007, 16:50

Citaat door Mugabe:
gratis wapens om je broeders en zusters te doden totdat de rekening komt amerikaanse dominatie in je eigen land ..


Luister naar Mugabe, want hij weet er alles van af.

25-05-2007, 21:05

Citaat door miss_spa:
De Extremisten (met steun van Syrie) willen van libanon een Slachveld maken zodat ze VIA LIBANEES GROND kunnen Vechten tegen Israel laten ze maar dat via syrie doen of gelijk na palestina verkassee hoezo nog meer onschuldige mensen doden.. EENIGE WIE HIER ONZE BROEDERS EN ZUSTERS VERMOORD IS FATAH EL ISLAM EN GEHEIME SYRISCHE DIENST IN LIBANON, MET BOMAANSLAGEN N LIBANON TE PLEGEN
Libanese leger Kon Vorige zomer niks doen tegen de aanval Van Israel omdat ze niks hadden om mee tevechten, maar nu krijgen ze wapens cargo's enzo daar kunnen ze zich ook mee verdedigen, voor het geval als Israel nog keer aanvalt... Dan geeft de leger gelijk een reactie terug..



jij denkt dat de yanks je state of the art wapens geeft je krijgt automatische geweren en kogels en misschien een groter kaliber wapen maar geen wapens die een dreiging kunnen zijn voor de bondgenoot Israel waar de Libanezen nu het vuile werk voor doen, vergeet niet wie die palestijnen heeft verdreven en wie ze niet heeft terug gestuurd maar kampen heeft gebouwd dit is abc dit zat er op aan te komen.

Pagina's : [1] 2