Bekijk volle/desktop versie : Studie mbo administratie niveau 4 en je zoekt fulltime werk in EINDHOVEN



25-05-2007, 09:44
Ben je klaar met deze opleiding of zit je in het laatste jaar, en wil je werken bij een financiele instelling in EINDHOVEN..PM me voor meer informatie...

25-05-2007, 10:36


Voor het SCF zijn we op zoek naar behandelaars voor het team Periodiek Beheer.



Taken team Periodiek Beheer:

- Controleren en inboeken van facturen

- Verwerken en controleren van mutaties van spaarverzekeringen die gekoppeld zijn aan een woningfinanciering

- Verzorgen van betalingen voor woningfinancieringen afkomstig van notarissen, banken en klanten

- Archivering van administratieve dossiers

- Controle en verwerking van royementen en volmachten van zekerheden op woningfinancieringen

- Beantwoorden van vragen van lokale rabobanken die via de afhandelteams binnen komen

- Controleren van werkzaamheden die plaatsvinden binnen het SCF



Specifieke functie-eisen:

- Administratieve opleiding of ervaring

- Minimaal MBO-4 niveau

- Cijfermatig inzicht

- Accuraat

- Stressbestendig

- Teamplayer

- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden


Het is een functie bij de RABOBANK

29-05-2007, 13:48
Had wel interesse, maar jammer dat het bij een Bank is..

29-05-2007, 13:54
Nou, je hebt hier volop mogelijkheden! Zelfs om je op te werken...je kunt ook misschien, als dat je doel is, internationaal gaan werken.

Zelf wil ik een traineeship gaan doen inshallah.

29-05-2007, 13:57



Citaat door saidaaatje:
Nou, je hebt hier volop mogelijkheden! Zelfs om je op te werken...je kunt ook misschien, als dat je doel is, internationaal gaan werken.

Zelf wil ik een traineeship gaan doen inshallah.


Ik bedoelde eigenlijk: bank, rente enzo.. is haraam en als je gaat werken bij de bank dan help je ze er eigelijk mee, om het zo eve te zeggen.

Maar wat is een traineeship als ik vragen mag?


29-05-2007, 14:34

Citaat door ikbeniemand:
Ik bedoelde eigenlijk: bank, rente enzo.. is haraam en als je gaat werken bij de bank dan help je ze er eigelijk mee, om het zo eve te zeggen.

Maar wat is een traineeship als ik vragen mag?




Ieders zijn eigen keuze

Combinatie van werken en studeren bij een bedrijf. Je loopt min of meer een soort stage, met intensieve begeleiding van een trainer.

29-05-2007, 15:03

Citaat door saidaaatje:
Ieders zijn eigen keuze

Combinatie van werken en studeren bij een bedrijf. Je loopt min of meer een soort stage, met intensieve begeleiding van een trainer.



Aha interessant! Wens je er veel succes mee