Bekijk volle/desktop versie : ===> Rood <===



Pagina's : [1] 2 3 4

24-05-2007, 15:03
Beste Dames,


Ik merk de laatste tijd dat wanneer ik in mijn rode auto rijd ik meteen bij bijvoorbeeld een stoplicht veel meer aandacht krijg van vrouwen en ze vaker naar me spontaan glimlachen dan wanneer ik in mijn zwarte auto zit.
Dit terwijl mijn zwarte auto mooier en ook nogal duurder is dan de rode.
Waar heeft dit mee te maken en wat is jullie lievelingskleur?

Gr.

Rentmeester

24-05-2007, 15:05


It's all in your head...

Mijn lievelingskleur ligt aan mijn bui, hoe ik me voel. Maar ik heb een hekel aan gele en rode auto's. No offense natuurlij..

24-05-2007, 15:06
Mischien denken ze: wat doet een Marokkaan in een rode auto en moeten ze daar om lachen....


(ik ga er ff van uit dat je Marokkaans bent)

24-05-2007, 15:09

Citaat door doenja_18:
daarom mag ik in rode lippenstift op !


Watte

24-05-2007, 15:09


Pak dan maar de fiets, als het je stoort

24-05-2007, 15:13
Broodje Aap

24-05-2007, 15:14

Citaat door lalla_salma2003:
Pak dan maar de fiets, als het je stoort


Het stoort me niet ik wil alleen weten waar het aan ligt

24-05-2007, 15:15

Citaat door Tetouania25:
Broodje Aap


Meen je dat? Zit er totaal geen kern van waarheid in?

24-05-2007, 15:16
Neem gewoon een ander kleur. Ben je ook van het gezeik af! By the way, ik heb zelf ook een rode auto!


24-05-2007, 15:18

Citaat door een_Rotterdamse:
Neem gewoon een ander kleur. Ben je ook van het gezeik af! By the way, ik heb zelf ook een rode auto!



Ik wou express een witte auto uitkiezen zodat ze niet weer gaan beweren dat je loopt te showen Maar mn vrienden hebben me toch op het allerlaatste moment tegen gehouden

24-05-2007, 15:24
Rood is gewoon een kleur die snel de aandacht trekt. Ik zou die aandacht niet al te persoonlijk opvatten

24-05-2007, 15:35

Citaat door RENTMEESTER:
Ik wou express een witte auto uitkiezen zodat ze niet weer gaan beweren dat je loopt te showen Maar mn vrienden hebben me toch op het allerlaatste moment tegen gehouden


Wit vind ik tien keer niks voor een auto! Dus wees blij dat je een rode auto hebt. Ik vind rood juist leuk voor een auto. Wat voor auto heb je. Want niet alle auto's zijn mooi in het rood. Bijvoorbeel een audi, mercedes of bmw in het rood. Dat staat voor geen meter. Maar de wat kleinere autootjes zijn wel leuk in het rood.

24-05-2007, 15:39



Citaat door RENTMEESTER:
Beste Dames,


Ik merk de laatste tijd dat wanneer ik in mijn rode auto rijd ik meteen bij bijvoorbeeld een stoplicht veel meer aandacht krijg van vrouwen en ze vaker naar me spontaan glimlachen dan wanneer ik in mijn zwarte auto zit.
Dit terwijl mijn zwarte auto mooier en ook nogal duurder is dan de rode.
Waar heeft dit mee te maken en wat is jullie lievelingskleur?

Gr.

Rentmeester



mshi de n3as

24-05-2007, 15:44

Citaat door een_Rotterdamse:
Wit vind ik tien keer niks voor een auto! Dus wees blij dat je een rode auto hebt. Ik vind rood juist leuk voor een auto. Wat voor auto heb je. Want niet alle auto's zijn mooi in het rood. Bijvoorbeel een audi, mercedes of bmw in het rood. Dat staat voor geen meter. Maar de wat kleinere autootjes zijn wel leuk in het rood.


Ik heb een rode 206 en ik weet, het is een echte vrouwenauto

24-05-2007, 15:45

Citaat door tangerboumba:
mshi de n3as


Voortaan als je wilt communiceren doe dat dan in het Nederlands en niet in die lelijke arabische taal van jullie shittttt

Pagina's : [1] 2 3 4