Bekijk volle/desktop versie : Afscheid nemen van je partner :(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

24-05-2007, 00:36
[ Salam..

Hebben jullie het weleens over met jullie partner als er plotseling een van jullie komt te overlijden??


en zou hij het erg vinden als je gaat hertrouwen of andersom ??


het lijkt me zo erg als je afscheid moet nemen van je man waarvan je zoveel van houd ]

24-05-2007, 00:51


Zo nooit aangedacht, wel heb ik ergens in me pubertijd al een testament zelf opgesteld. Wie mijn kleding, sieraden, cd's en spullen uit me slaapkamer mochten hebben e.d

Ik ga er vanuit dat we allebei nog redelijk lang zullen gaan leven, wel moet ik voogden op paier gaan zetten btw.

24-05-2007, 09:29
Nooit over gehad maar ik zou het absoluut niet erg vinden dat ie zou gaan hertrouwen... je wilt hem toch gelukkig zien.. en als dat met een andere vrouw is het zij zo...
natuurlijk zal niemand jouw plek in kunnen nemen .. maar toch hij moet ook verder.

24-05-2007, 10:01
wat een onderwerp...


Ik zou willen dat hij hertrouwd, maar als ik achterblijf zou ik ook willen hertrouwen en dat moet je niet tegen een man zeggen die jaloers is

24-05-2007, 10:11


Ik zou willen dat hij zeker 5 jaar alleen blijft na mijn dood hoor wil niet dat hij al een maand later een andere chick haalt
Hij mag hertrouwen maar niet meteen want dan denk je (als je dan nog kunt denken haha) dat je toch niet veel waard bent geweest als hij al zo snel hertrouwt

24-05-2007, 10:13
we hebben het er vaak over, en bij die gedachte doet het zon pijn incha allah maakt niemand van ons dit mee en mag je lekker oud worden met elkaar!

24-05-2007, 10:16
vorige keer had ik het met hem erover...ik zei: stel ik ben dood zou je dan hertrouwen? hij keek me echt zo aan!! hij zo: NEE!, ik zie echt wel.. ga je ze3ma alleen blijven.. hij zo jaaaaa.. ik ga niet trouwen dan.. ik zei ga je alleen voor nas zorgen dan..en als je trouwt dan mag ze mn kind met geen vinger aanraken he en als jullie kinderen krijgen , niet dat nas niet meer telt omdat het niet haar kind is!!! hij zat em echt zo aan te kijken zegt ie: HALLOOOO, je doet alsof je nu dood gaat ofzo~!! ja ik moets het gewoon ff kwijt...

24-05-2007, 10:19

Citaat door achermijnpc:
Ik zou willen dat hij zeker 5 jaar alleen blijft na mijn dood hoor wil niet dat hij al een maand later een andere chick haalt
Hij mag hertrouwen maar niet meteen want dan denk je (als je dan nog kunt denken haha) dat je toch niet veel waard bent geweest als hij al zo snel hertrouwt

waarom, waar gaat die 5 jaar over?
wat heb jij erover te zeggen , trouwens Hoe moet dat dan Allahi7fed met je kleintje. Dat is toch moeilijk voor een man alleen, het kan wel hoor, maar als je met z'n tweeën bent gaat het wat beter lijkt mij.
Wat zou het voor jezelf willen?
Als je dan al kan denken dan weet je ook wat je waard bent geloof me

24-05-2007, 10:20
We hadden het er ook over een keer en toen zei ie: ik ga echt niet hertrouwen als jij eerder dood gaat, maar jij moet ook niet hertrouwen ma nsme7leksh Ik zat em echt zo aan te kijken

Lijkt me erg als je komt te overlijden en je laat ook nog 's een kind (of meerdere kinderen) achter.

24-05-2007, 10:24
ik heb het ook met mijn erover gehad.

ik heb gezegd dat ie 3 dagen na mijn dood mag hertrouwen als ie wil. en ik heb ook met hem afgesproken met wie hij dan zal trouwen.

tja en wat ik zelf betreft. als hij komt te overlijden. dan blijf ik bij me kinders maar mocht er een goede huwlijkskandidaat mijn pad opkomen dan bismillah.

24-05-2007, 10:26

Citaat door mother_to_be:
vorige keer had ik het met hem erover...ik zei: stel ik ben dood zou je dan hertrouwen? hij keek me echt zo aan!! hij zo: NEE!, ik zie echt wel.. ga je ze3ma alleen blijven.. hij zo jaaaaa.. ik ga niet trouwen dan.. ik zei ga je alleen voor nas zorgen dan..en als je trouwt dan mag ze mn kind met geen vinger aanraken he en als jullie kinderen krijgen , niet dat nas niet meer telt omdat het niet haar kind is!!! hij zat em echt zo aan te kijken zegt ie: HALLOOOO, je doet alsof je nu dood gaat ofzo~!! ja ik moets het gewoon ff kwijt...



Wayema heb echt zo hard gelachen hierom...............

Toen ik mijn man hievover aansprak heb ik net hetzelfde gereageerd..........je had zijn gezicht moeten zien

24-05-2007, 10:27
Wat kunnen die manne ons toch voor de gek houden he.
ze beweren bijna allemaal dat ze alleen zullen blijven, als iemand dat niet kan dan zijn het wel de mannen hahaha (uitzonderingen daar gelaten)

24-05-2007, 10:29



Citaat door cuisinetje:
Wayema heb echt zo hard gelachen hierom...............

Toen ik mijn man hievover aansprak heb ik net hetzelfde gereageerd..........je had zijn gezicht moeten zien


ja hij zat echt de hele tijd met zo een gezicht:
en ik bloedserieus

24-05-2007, 10:32
dames je weet maar nooit wanneer onze dag zal komen!! het leven is veelste kort

24-05-2007, 10:32

Citaat door excesivo:
Wat kunnen die manne ons toch voor de gek houden he.
ze beweren bijna allemaal dat ze alleen zullen blijven, als iemand dat niet kan dan zijn het wel de mannen hahaha (uitzonderingen daar gelaten)
dat was mijn idee dan ook. dus heb ik ook een vrouw voor hem uitgekozen. dan weet ik in ieder geval wie er voor mijn kinderen komt zorgen.

maar hij beweert ook dat ie niet gaat hertrouwen tot zijn kinders getrouwd zijn. maar ik had zoiets van jajah voor het geval dat je toch niet alleen blijft trouw dan in ieder geval met iemand die ik geschikt vindt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17