Bekijk volle/desktop versie : Hoe hij mijn moeder vermoordde... Voor mijn neus!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

23-05-2007, 21:21



Ik haat hem! IK wil hem vermóórden, maar ik ben een goed mens. Ik ging op m'n bed liggen. Ik ga nooit meer naar de badkamer, daar is het gebeurd. Hij had me gedwongen te kijken. Ik voel een traan naar beneden biggelen. Waarom moest hij dat doen? Ze heeft hem toch niks aan gedaan? Ik begon in m'n kussen te huilen. Ik hoorde iemand op de deur kloppen. "Fatiha, kom!" hoorde ik Anas, m'n broer aan de andere kant zeggen. "Nee," huilde ik. "Ik kom nooit meer." Hij deed geërgerd de deur open. "Kom gewoon, wat maak je je zorgen om haar. Zij is de ke7ba. Je vader heeft het moeilijk! Of ga je nu haar voorbeeld volgen?" vroeg hij drijgend. Ik zei niks, ik kon niks zeggen. Wat was er met mijn, lieve, verzorgende, steunende, broer gebeurd? "Ooh Anas..." huilde ik. Hij keek me niet aan. "Kom! Anders roep ik papa!" Ik stond snel op, en volgde hem naar beneden. "Waarom duurde het zo lang?" vroeg m'n vader boos. "Ik... ik..." Ik kon de waarheid niet zeggen, dan vermóórdde hij me. Anas zei:"We hebben een praatje gemaakt." M'n vader keek boos. "Geen praatjes meer maken." De moordenaar! Ik moest opeens huilen en rende naar de voordeur. Shit, hij zit op slot! Nu ben ík dood...

23-05-2007, 21:25


Nou ewa ja.. leuk :|

26-05-2007, 18:35
mooi begin
is het waargebeurd?

27-05-2007, 11:41
Jhaa , maar praat er liever niej over..........

06-06-2007, 18:50


Okk , .. Dus hier Vrvolgjj:

Oh Shit! Ga Open! M'n broer kwam op me af gelopen.

Anas: Wat the fuck, wil je hier mee berijken ?!
Ik: Anaaas ![huilend] laat me !!!
Anas: Luister jij!
Ik: Anaaaaass ! Shit, als je me niet laat ben ik dood
Anas: Papa is geen moordenaar, hoor..[ hij was even stil]

Ik zei niks en keek hem niet aan. Ik hoorde dat mijn vader op stond. Anas keek twijfelend. En toen deed hij het juiste, hoop ik. Hij deed z'n sleutel in het slot en maakte hem open. Ik rende naar buiten. Ik hoorde mijn vader nog roepen:"Als je nu niet komt, hoor je niet meer bij de familieee!" Ik reageerde niet. Ik was verdoofd. Ik kon niet helder denken. Ik wílde niet eens meer bij 'de familie' horen. Als ik een moordenaars dochter was, een dochter van een slecht iemand...Waarom mocht ik dan niet slecht zijn? Ik stopte voor een stoplicht. Ik haalde diep adem en slikte m'n tranen weg. Nu begint het...: MIJN LEVEN OP STRAAT! Ik werd bang van de gedachten. Maar had ik een keus?

06-06-2007, 18:59

Citaat door z3ma_zina:
Leuk ?:P


zeker meid
ga gauw verder

06-06-2007, 19:04
Oh, wat erg!!

Is het jou overkomen? Ik hoop echt van niet, hoor!

Vreselijk

06-06-2007, 19:13
Vervolggjjee !!!!

06-06-2007, 19:16
Hhaa okkeej dan sal K nu maar vervolgjj sgrijve ::

Ik was nu al 2 dagen van huis, op straat aan het zwerven. En ik begon echt honger te krijgen. In mijn dromen zag ik mijn moeder die mij riep. Van: "Kom bij me... Kom naar me toe..!" Soms Heb ik echt zin om voor een auto te springen. Dan ben ik lekker dóód, zal me vader leuk vinden. Ik ga op een bankje zitten, en denk over mijn leven. Hoe moet ik aan eten komen? Hoe moet ik léven? Misschien is het wel beter als ik dood ben... Heeft niemand last meer van me. Ik sta op en ga een rondje maken door het park. Ik kijk naar de honden die overal poepen. Ik hou wel van honden. Misschien kan ik een zwerfhond nemen? Haha, grappig hoor, Fatiha! zeg ik tegen me zelf. Ik loop verveeld rond. Dan zie ik opeens m'n broer met een meisje van mijn leeftijd lachen. Ik loop naar ze toe. "Hé, Anas," groet ik hem.

Anas: Ken ik jou ?
Ik: Ja... Ben je zusje ..
Anas: Nee, dít is m'n zusje[wijst op meisje]
Meisje: Eeh, ja.. Lamyae
Ik: Dus ik ben vervangen door een...
Lamyae: Luister, ik..ik...

Ik ren weg, wie denken ze wel niet dat ze zijn. Mij zomaar vervangen voor ene Lamyae. Ik haat ze, ook Anas. Mijn Broer. Oh nee, Lamyae's broer. Ik heb er geen zin meer in, besluit ik. Ik loop naar de snelweg. Ik kijk om me heen. Hier stopt het dan... Mijn zinloos leven. Mama... Nu kom ik naar je toe, zei ik tegen mezelf. Een auto kwam met volle vaard aan rijden. Ik sprong er voor...

06-06-2007, 19:18
Nou, het is mij niet overkomen, gelukkig, maar wel iemand met wie ik heel goed op kon schieten.... een 'kennis' noem ik het maar. Ik kan er namelijk heel veel mensen mee raken als ik namen noem

06-06-2007, 19:26

Citaat door z3ma_zina:
Hhaa okkeej dan sal K nu maar vervolgjj sgrijve ::

Ik was nu al 2 dagen van huis, op straat aan het zwerven. En ik begon echt honger te krijgen. In mijn dromen zag ik mijn moeder die mij riep. Van: "Kom bij me... Kom naar me toe..!" Soms Heb ik echt zin om voor een auto te springen. Dan ben ik lekker dóód, zal me vader leuk vinden. Ik ga op een bankje zitten, en denk over mijn leven. Hoe moet ik aan eten komen? Hoe moet ik léven? Misschien is het wel beter als ik dood ben... Heeft niemand last meer van me. Ik sta op en ga een rondje maken door het park. Ik kijk naar de honden die overal poepen. Ik hou wel van honden. Misschien kan ik een zwerfhond nemen? Haha, grappig hoor, Fatiha! zeg ik tegen me zelf. Ik loop verveeld rond. Dan zie ik opeens m'n broer met een meisje van mijn leeftijd lachen. Ik loop naar ze toe. "Hé, Anas," groet ik hem.

Anas: Ken ik jou ?
Ik: Ja... Ben je zusje ..
Anas: Nee, dít is m'n zusje[wijst op meisje]
Meisje: Eeh, ja.. Lamyae
Ik: Dus ik ben vervangen door een...
Lamyae: Luister, ik..ik...

Ik ren weg, wie denken ze wel niet dat ze zijn. Mij zomaar vervangen voor ene Lamyae. Ik haat ze, ook Anas. Mijn Broer. Oh nee, Lamyae's broer. Ik heb er geen zin meer in, besluit ik. Ik loop naar de snelweg. Ik kijk om me heen. Hier stopt het dan... Mijn zinloos leven. Mama... Nu kom ik naar je toe, zei ik tegen mezelf. Een auto kwam met volle vaard aan rijden. Ik sprong er voor...



NEEEJ!!!

06-06-2007, 19:33
bedankt voor je vervolgje meid
en snel verder

06-06-2007, 19:39



Citaat door z3ma_zina:
Nou, het is mij niet overkomen, gelukkig, maar wel een kennis van me ouders.



Zielig! Jeetje, wat kunnen mensen harteloos zijn, zeg!

07-06-2007, 16:54
leuk verhaal

08-06-2007, 18:12
Nou, hier een vervolgjj dan ...

Ik kijk recht naar de auto die op me af komt rijden. De chauffeur probeert te stoppen, maar weet zelf ook wel dat hij tog te laat is. Ik kan niet kijken. Ik doe mijn ogen dicht. Ik hoor de auto toeteren. Is dit het laatste wat ik hoor ? Opeens voel ik dat iemand me naar achter trekt en we vallen samen op de grond. Ik begin te huilen, ik had dood moeten zijn! Ik kijk om, en zie dat die Lamyae me heeft gered. Ik begin haar uit te schelden. Lamyae begint te huilen.

Ik: Waaróóóm...?! Waarom heb je me gered ?...!
Lamyae: Ik... Ik ... Je mag niet dood, jij ...
Ik: Ik wat ?
Lamyae: Het spíjt me, maar jij bent mijn... Mijn...
Ik: Jou wat ?!
Lamyae: Ik ben jouw zús !!!!!!!!!!
Ik: Wááát?! Nee... Nooit!
Lamyae: Ja, maar... Mijn moeder... En jouwe...
Ik: Waarom heeft hij haar vermoord..!? Voor jou ?
Lamyae: Neee! Ja, neeee..
Ik: Waaat ?! Ja of nee !
Lamyae: Voor mijn moeder[huilend]...
Ik: Ik haat je! En de rest van je fucking familie !

Ik ren huilend weg, ik ren naar Anas. Ik zie hem, en ik ren vanzelf naar hem toe. Voordat mijn vader mijn moeder vermoordde konden we altijd goed met elkaar opschieten. En hij trooste me altijd...

Ik: Anaaaaas...
Anas: Laat me
Ik: Ik haaaat je! Jij, jij...
Anas: Laat me, je zet me voor schud !
Ik: [boos] Wát ! Jij zet mij voor schud, je bent voor papa...
Anas: Hey !
Ik: [verbaasd] Hè, wat?

Ik kijk achter me en zie een jonge van ongeveer 17 achter me. Hij is echt... knap. Ik voel me rood worden. De jongen kent mijn broer dus blijkbaar, mijn broer is 18, moet je weten. Ikzlef ben pas 14...

Jongen: Is dat je vriendin ..?
Anas: Neeee! Me zusje man...
Ik: Exxx zusje !
Jongen: Huh? Deze fat ik niet, haha !
Anas: Mohcin... Laat maar
Mohcin: Oké .. Als het je zusje niet meer is, hè ..
Anas+Ik: Wát ?
Mohcin: Tja .. Een broer wordt boos als een jongen met z'n zusje ...
Anas: Als je doet..
Ik: Waáát ?
Mohcin: Nou, kijk... Wil je met me uit morgen
Ik: Nou, eeh... Oké ?
Anas: Nee, nooit !
Ik: Wat kan er nou allemaal gebeuren ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22