Bekijk volle/desktop versie : Help deze zuster..



Pagina's : [1] 2

23-05-2007, 20:11
Nu we nog de kans hebben....

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=8710&postdays=0&postorder=asc&star t=0&sid=354d1f02902e4b9c0ac6b8d13857b6bd

23-05-2007, 20:19


die site is doelloos vind ik, je kan wat beters met je tijd en energie doen. ik ben daar een tijdje actief geweest, niet echt veel hoor, maar is echt erg

23-05-2007, 20:25

Citaat door Lella_Roosje:
Nu we nog de kans hebben....

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=8710&postdays=0&postorder=asc&star t=0&sid=354d1f02902e4b9c0ac6b8d13857b6bd


Salaam alikoum
Kan gebeuren
Denk aan allah en zeg zijn naam tot je ogen tranen en vraag hem om jou zondes te vergeven, want ik weet niet maar een gevoel die in je borst hebt gaat weg en je imaan voelt echt sterk in je hart.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar dit gebeurt er bij mij

23-05-2007, 20:32

Citaat door laila2:
die site is doelloos vind ik, je kan wat beters met je tijd en energie doen. ik ben daar een tijdje actief geweest, niet echt veel hoor, maar is echt erg


Ik kwam er toevallig op, ben daar ook niet actief. Maar is het niet onze plicht om met deze zuster te praten? Haar laten zien dat de Islaam wel de waarheid is? Voor de hele mensheid?

23-05-2007, 20:33



Citaat door alevi:
Salaam alikoum
Kan gebeuren
Denk aan allah en zeg zijn naam tot je ogen tranen en vraag hem om jou zondes te vergeven, want ik weet niet maar een gevoel die in je borst hebt gaat weg en je imaan voelt echt sterk in je hart.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar dit gebeurt er bij mij



Wa alaikoum assalaam,

Dit gaat niet over mij!

23-05-2007, 20:38

Citaat door Lella_Roosje:

Wa alaikoum assalaam,

Dit gaat niet over mij!


Salaam alikoum
Jah ik weet het, zuster
Ga bidden en tijdens het lezen van de koran moet je goed denken over de betekenis dan wordt je imaan vanzelf sterk van

Salaam alikoum

23-05-2007, 20:57

Citaat door alevi:
Salaam alikoum
Jah ik weet het, zuster
Ga bidden en tijdens het lezen van de koran moet je goed denken over de betekenis dan wordt je imaan vanzelf sterk van

Salaam alikoum



Wa alaikoum assalaam,
Alhamdoelilah, ik doe er alles aan om mijn imaan te versterken, walakeen het probleem bij die zuster is dat de shaitaan haar in zijn macht heeft.. en dat wil ik voorkomen..

23-05-2007, 21:10

Citaat door Lella_Roosje:

Wa alaikoum assalaam,
Alhamdoelilah, ik doe er alles aan om mijn imaan te versterken, walakeen het probleem bij die zuster is dat de shaitaan haar in zijn macht heeft.. en dat wil ik voorkomen..


Salaam alikoum
Ja shaitan laat je meoilijk los nadat hij je te pakken heeft
de koran lezen is een oplossing (surat Qaf)
Die surah is mooi masha allah

Je vind het toch niet erg dat ik op je topic reageer

Salaam alikoum

23-05-2007, 21:43
Voor hetzelfde geldt is het gewoon een atheist die wil lataen zien dat er moslims twijfelen aan hun geloof, en is het verhaal gewoon verzonnen.

Als je moslim bent, en je twijfelt aan je geloof ga je niet naar een site die niks anders doet dan de Islaam op een leugenachtige wijze naar beneden haalt. Ik was zelf ook actief daat maar je praat tegen een muu, die mensen zijn zo blind van hart.

24-05-2007, 00:21
laat een van onze standvastige zusters zich ff aanmelden op die site en haar een pm sturen en via msn of email met haar praten!

24-05-2007, 08:25

Citaat door alevi:
Salaam alikoum
Ja shaitan laat je meoilijk los nadat hij je te pakken heeft
de koran lezen is een oplossing (surat Qaf)
Die surah is mooi masha allah

Je vind het toch niet erg dat ik op je topic reageer

Salaam alikoum


Wa alaikoum assalaam,
Nogmaals, dit gaat (alhamdoelilah) niet over mij!


Citaat door Galisa:
Voor hetzelfde geldt is het gewoon een atheist die wil lataen zien dat er moslims twijfelen aan hun geloof, en is het verhaal gewoon verzonnen.

Als je moslim bent, en je twijfelt aan je geloof ga je niet naar een site die niks anders doet dan de Islaam op een leugenachtige wijze naar beneden haalt. Ik was zelf ook actief daat maar je praat tegen een muu, die mensen zijn zo blind van hart.


Allah ou3lam.. Maar is het niet onze plicht om hier iets tegen aan te doen? Die mensen op dat forum zullen haar helemaal tot dwaling brengen.. Verdient zij geen kans op reacties vanuit onze kant?

Citaat door Justsoufiane:
laat een van onze standvastige zusters zich ff aanmelden op die site en haar een pm sturen en via msn of email met haar praten!


Dat is ook een optie, ja.. Baraak Allah fik.

24-05-2007, 16:53

Citaat door Justsoufiane:
laat een van onze standvastige zusters zich ff aanmelden op die site en haar een pm sturen en via msn of email met haar praten!


Komt goed inshAllah

Wa 3alaykoem assalam,

Da3iyatoen.

24-05-2007, 18:17


Ik weet alleen niet hoe je zoiets het beste moet/kan aanpakken... Ook da3wa in het algemeen..

25-05-2007, 21:04

Citaat door Lella_Roosje:
Ik weet alleen niet hoe je zoiets het beste moet/kan aanpakken... Ook da3wa in het algemeen..


Salaam alikoum

Ik weet dat het niet over jou gaat. Elhamdullilah dat het niet over jou gaat
mag ik ook reageren, zuster
Als je het niet wil dan doe ik het niet

Salaam alikoum wa ra7matou allah

25-05-2007, 21:07

Citaat door alevi:
Salaam alikoum

Ik weet dat het niet over jou gaat. Elhamdullilah dat het niet over jou gaat
mag ik ook reageren, zuster
Als je het niet wil dan doe ik het niet

Salaam alikoum wa ra7matou allah


Wa alaikoum assalaam,

Heb ik dan gezegd dat je niet mag reageren? Het gaat hier niet over jou of mij, maar om die zuster die blijkbaar leiding nodig heeft..

Pagina's : [1] 2