Bekijk volle/desktop versie : Burgemeester Vreeman krijgt bloemen van Marokkanen



Pagina's : [1] 2 3 4

23-05-2007, 19:38
TILBURG - Burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg heeft woensdagmiddag witte bloemen in oranje papier aangeboden gekregen van Marokkanen die aanwezig waren bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Marokko dinsdagavond. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd. Ook bij het stadion van de Tilburgse voetbalclub Willem II werden bloemen aangeboden. De wedstrijd ontaardde in een slagveld toen Marokkaanse fans het veld oprenden en het stadion vernielden. Leden van de Marokkaanse Stichting Tilburg (MAST) zeggen zich te generen voor hetgeen er is gebeurd. „We schamen ons diep “, liet een woordvoerder van de stichting weten. „Op sportief gebied heeft Marokko gewonnen, maar bij wat er voor de rest gebeurde heeft Marokko dik verloren.”


De woordvoerder van MAST was zelf aanwezig bij de wedstrijd en zegt geen bekenden uit de Marokkaanse gemeenschap op het veld te hebben gezien. Volgens hem waren het veel mensen van buiten de stad. De stichting had honderd kaarten voor de achterban gekocht. „We zijn met honderd man naar de wedstrijd gaan kijken en we zijn na afloop weer netjes naar huis gegaan.

23-05-2007, 19:41


Ik vind het een goed initiatief

P.S Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!

23-05-2007, 19:43
Gevoelige_boy
Het raakt je dat ze bloemen geven
vandaar dat je het hier neer zet he
nee hoor, goeie oplossing van marokkanen (paar dan)

23-05-2007, 19:45
goh wat je witte bloemen kan noemen.


BM neemt bloemen in ontvangst.

23-05-2007, 19:47



Citaat door cheb_3elel:
goh wat je witte bloemen kan noemen.


BM neemt bloemen in ontvangst.

Wollahilah

hhahahaha
laat mijn maatje, gevoelige boy met rust
Hij is niets voor niets gevoelig

23-05-2007, 19:48

23-05-2007, 19:49

Citaat door Murderer:
Wollahilah

hhahahaha
laat mijn maatje, gevoelige boy met rust
Hij is niets voor niets gevoelig



Moordenaar hebben geen maatjes.

23-05-2007, 19:53

Citaat door cheb_3elel:
Moordenaar hebben geen maatjes.


Moordenaars

Ja wel hij is een uitzondering

23-05-2007, 19:54
hoeveel bloemen moet ie verkopen om de schade te kunnen betalen aan het stadion ?

23-05-2007, 19:59

Citaat door Murderer:
Moordenaars

Ja wel hij is een uitzondering



spelfoutje...

23-05-2007, 20:02

Citaat door cheb_3elel:
goh wat je witte bloemen kan noemen.


BM neemt bloemen in ontvangst.




23-05-2007, 20:04

Citaat door cheb_3elel:
spelfoutje...



kan gebeuren
Ook maatjes worden met mij

23-05-2007, 20:44


waarom bloemen
ze konden hem beter een tajine bezorgen via tnt post

kan hij be3da een keer in zn leven zeggen ''allah 3la ra7a lah ma bkat kershi kat gemem ma bkat kershi kat gemem''

23-05-2007, 20:56

Citaat door JbiloXL:
waarom bloemen
ze konden hem beter een tajine bezorgen via tnt post

kan hij be3da een keer in zn leven zeggen ''allah 3la ra7a lah ma bkat kershi kat gemem ma bkat kershi kat gemem''



te lang

24-05-2007, 00:13

Citaat door Murderer:
Gevoelige_boy
Het raakt je dat ze bloemen geven
vandaar dat je het hier neer zet he
nee hoor, goeie oplossing van marokkanen (paar dan)




ja tuurlijk raakt mij dat meid want niemand praat over de winst enkel over de rellen en ik heb er zouw pest aan die mensen

Pagina's : [1] 2 3 4