Bekijk volle/desktop versie : Aissati over wedstrijd



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2007, 13:48
http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=11112

23-05-2007, 13:51


tjah dan moet je maar niet tegen je eigen land spelen
want dan roep je het over jezelf heen
is tog logisch

23-05-2007, 13:55
Ik krijg het niet open. Wat roept ie daar?

23-05-2007, 13:56
Nou ik ben het helemaal eens met hem.. een groep marokkanen moeten het weer verpesten voor de andere.. ze hebben gewoon aand8 nodig.. olah ila hsoema gewoon.. ik vond het echt niet leuk hoe ze deden tegen aissati..

23-05-2007, 14:00



Citaat door Kroemie:
Nou ik ben het helemaal eens met hem.. een groep marokkanen moeten het weer verpesten voor de andere.. ze hebben gewoon aand8 nodig.. olah ila hsoema gewoon.. ik vond het echt niet leuk hoe ze deden tegen aissati..

ik vind het gewoon normaal hoor
hoe weet je dat ze hem uitfluiten omdat hij een marokkaan is die voor nederland speelt ?

zoveel spelers van de tegenstander werden uitgefloten

23-05-2007, 14:08
dat is echte zonde wat ze geflikt hebben.

vooraal die twee jongens met irakies en hezbolah vlaggen ronde de veld,

walah itfoe,,,,,,,,,,,,, din djmek rot op met je teroristen vlagen.

23-05-2007, 14:09
Aissati heeft ervoor gekozen om in jong oranje te spelen. Vind het egt niet leuk hoe ze het tegenover hem deden

23-05-2007, 14:10
Uitfluiten is wel normaal, maar op een gegeven moment schreeuwde een grote groep : 'Aissati is de xxxx van Nederland!'

23-05-2007, 14:14

Citaat door JbiloXL:
ik vind het gewoon normaal hoor
hoe weet je dat ze hem uitfluiten omdat hij een marokkaan is die voor nederland speelt ?

zoveel spelers van de tegenstander werden uitgefloten




Lieve schat ik was er bij.. er stonden zoveel marokkaane voor me.. en alleen maar schelden.. En als nederland speelt tegen iemand anders dan zeggen ze ja ik ben voor nederland want ons landgenoot speelt daarin.. je moet je mede mensen gewoon respecteren.. ik vond het gewoon niet kunnen.. Maar ja zoals hij al zei: een groep marokkane moeten het weer voor de rest verpesten.

23-05-2007, 14:15

Citaat door Freshnesz:
Uitfluiten is wel normaal, maar op een gegeven moment schreeuwde een grote groep : 'Aissati is de xxxx van Nederland!'
dat gaat te ver

23-05-2007, 14:18

Citaat door Kroemie:
Lieve schat ik was er bij.. er stonden zoveel marokkaane voor me.. en alleen maar schelden.. En als nederland speelt tegen iemand anders dan zeggen ze ja ik ben voor nederland want ons landgenoot speelt daarin.. je moet je mede mensen gewoon respecteren.. ik vond het gewoon niet kunnen.. Maar ja zoals hij al zei: een groep marokkane moeten het weer voor de rest verpesten.
aissati en bakal werden uitgefloten maar elke speler die bij de tegenstander speelt kan je uitfluiten
ik snap de reactie niet van aissati
het zou kunnen dat ze iets ergs hebben geroepen maar dat heb ik niet gehoord

23-05-2007, 14:19

Citaat door JbiloXL:
aissati en bakal werden uitgefloten maar elke speler die bij de tegenstander speelt kan je uitfluiten
ik snap de reactie niet van aissati
het zou kunnen dat ze iets ergs hebben geroepen maar dat heb ik niet gehoord





Dat wil je echt niet weten..

23-05-2007, 14:23



Citaat door .:Nadia:.:
Aissati heeft ervoor gekozen om in jong oranje te spelen. Vind het egt niet leuk hoe ze het tegenover hem deden


oke is niet leuk maar wel begrijpelijk ik denk dat ie toch voor marokko kiest dat voel ik ...ik hoop dat mij gevoel gelijk heeft inschallah

23-05-2007, 14:25

Citaat door Kroemie:
Lieve schat ik was er bij.. er stonden zoveel marokkaane voor me.. en alleen maar schelden.. En als nederland speelt tegen iemand anders dan zeggen ze ja ik ben voor nederland want ons landgenoot speelt daarin.. je moet je mede mensen gewoon respecteren.. ik vond het gewoon niet kunnen.. Maar ja zoals hij al zei: een groep marokkane moeten het weer voor de rest verpesten.



mee eens

23-05-2007, 14:25

Citaat door sefrou:
oke is niet leuk maar wel begrijpelijk ik denk dat ie toch voor marokko kiest dat voel ik ...ik hoop dat mij gevoel gelijk heeft inschallah



insha allah

Pagina's : [1] 2 3