Bekijk volle/desktop versie : ღ тαкє му нαи∂ ღ



23-05-2007, 12:24

Heey Peepsz..!!
K wil ook graag mijn verhaal hier doen.. Haha de zoveelste verhaal..
K ga dit jaar helaas ni op vakantie dus k moet tog ergens mijn tijd mee vullen.. Mijn hoofd zit vol fantasie en hoop er egt iets moois van te maken.. Iets dat het lezen waard is.. K hoop dat jullie het wat vinden..!! K sta open voor goede kritiek.. Duss laat me weten of ik verder moet gaan..
Xjes..!!


23-05-2007, 12:37


Ben Benieuwd

23-05-2007, 12:39
ga beginnen dan !!!! kan echt niet wachten

23-05-2007, 13:30

Nou dit is het begin.. Het is een klein begin maar ik begin erin te komen.. Jullie kunnen nu in iedergeval mijn schrijfstijl keuren
Xjes!! Veel leesplezier..!!



Hs. 1
Ik staarde naar het plafond, mijn witte plafond waar ik al jaren naar staar. Hoe zal mijn leven er in de toekomst uit gaan zien. Ook een van mijn gedachten waar ik zo vaak over heb gefantaseerd. 1 Ding heb ik mezelf beloofd, ik ga er het beste van maken! Tot nu toe heb k het goed voor elkaar. K heb nog geen echte tegenslagen gehad in me leven en daar ben ik Allah zeker heel dankbaar voor. Ben druk bezig met mijn opleiding op het HBO. Ik weet nog als de dag van gister toen ik mijn ouders vertelde dat ik wou stoppen met de Universiteit. Het leek alsof ik hen vertelde dat ik mezelf van kant ging maken. Mijn ma flipte en zei dat ik gestoord was en dat ik een verwend nest ben. Dat ik alleen de makkelijkste wegen koos. Maar al gauw wist ze dat ik het egt niet aan kon en dat ik gewoon aan het werk moest en genoeg had van school. Mijn pa vond het heel erg jammer maar stond achter me keuze. Ik voel me nog steeds af en toe schuldig over mijn keus. Het was echt de mooiste droom van mijn ouders. Hun dochter aan de top! Maar hun weten dat ik het nog steeds goed voor elkaar heb en dat ik het zeker ging maken! Ik heb voor een opleiding op het HBO gekozen om daarna te werken en te sparen voor mijn eigen onderneming. Ik ga heel hard werken om mijn mijn droom waar te maken. Nee het is geen droom maar een doel!! Ik stond op en kleedde me om. Niemand was te bekennen beneden iedereen was er al vandoor. Mijn vader werktte nog fulltime en me moeder was parttime kraamhulp. Mijn zus Sara is nu een jaar getrouwd en is naar amsterdam verhuist. Wij wonen in een plaatsje vlak bij amsterdam gelukkig, dus is ze niet zo ver van ons. Ik en mijn zus hadden een hele hechte band en het was echt wennen dat ze ’s avonds niet meer boven me lag. Mijn broertjes zitten beiden in het examenjaar van de middelbare shool. De oudste van de twee Amin deed 5 havo en de jongste Gairie zat in 4 vmbo. Allebei waren ze van plan om na hun examens een stap hoger te doen. Amin ging hierna vwo doen, om daarna naar de Universiteit te gaan om rechten te studeren en Gairie ging havo doen om daarna door te strome naar het HBO. Allebei waren het harde werkers, die gen hadden wij alle 4 van onze ouders geërfd, gelukkig. K smeerde snel mijn boterhammen en deed ze in de tas. Buiten op het centraal station kwam ik veel bekenden tegen en zei ze allemaal gedag. In de trein ging ik naar mijn vaste plekje waar Mounya al op mij zat te wachten. ‘Heey Samia!! Heb je al weer zin in school?’ ‘Nee echt niet.. K wil weer weekend hebben!’ zei ik en ploffte naast haar neer. We zaten allebei in het 3e jaar Small Business & Retail Management. Een zware opleiding maar beiden waren we harde werkers en goed bezig. We liepen allebei stage in amsterdam vlak bij elkaar gelukkig, maar niet bij hetzelfde bedrijf. Ik ken Mounya al jaren omdat we vlak bij elkaar woonden, maar pas toen we bij elkaar op scholen zaten, werden we echte boezem vriendinnen en trokken veel tijd samen door. Mounya was een leuk, gezellig meisje, heel enthousiast en een sterke overtuigingskracht.

‘Oké is goed! Tot morgen dan!’ riep ik naar een collega en liep naar buiten. Het was alweer 7 uur, de tijd vliegt hier gewoon voorbij. Ik heb het altijd zo druk dat ik de tijd gewoon niet meer bij kan houden. Tot als ik naar buiten ga en zie dat het alweer donker is. Subhana’allah wat vliegt de tijd. Ik voelde de motregen opkomen en trok snel mijn paraplu erbij. Ik rende naar het bushokje en ging wachten op de bus. D’r kwam een jongenman aangerend en ging naast me staan. ‘K lijk wel gek om op een dag als vandaag een kashmir pak aan te trekken.’ Zei hij. Zonder hem aan te kijken zei ik ‘Ja inderdaad.’ Hij lachte ‘Wacht je op de bus?’ ‘Ja’ antwoordde ik. ‘K ben met auto, als k met jou onder de paraplu mag, mag jij met mij meerijden.’ Ik draaide me om en keek hem aan ‘Ja en k ben dus ni gek hea, en ga daarom dus ook niet met je mee.’

23-05-2007, 13:51


En hoe vinden jullie het klinken..?
Xjes..!!


23-05-2007, 14:42

Een vervolgje..!! Laat me weten wat jullie ervan vinden!!



‘Whaha nee dat had ik moeten weten! Maar wil je egt niet mee? K wil je graag een lift geven hoor.’ Ik keek hem nog steeds aan ‘Denk jij nou egt serieus dat k gewoon zo makkelijk met je de auto in stap. Jij bent ni alleen gek maar echt goed gestoord!’ antwoordde ik en draaide me van hem om. Ik hoorde hem lachen. ‘Whaha die is een goeie! Nou ik zal hier toch moeten wachten tot de regen wat minder wordt, mijn naam is Jim en die van jou?’ vroeg hij. ‘Gaat je niets aan.’ Zei ik met mijn rug nog steeds naar hem toe. ‘Ow dus jij bent van die moeielijk types..’ zei hij. Moeilijke types? Zei ik tegen mezelf. Ow nou ben ik ook nog eens een type voor hem. Wat is dit voor een malloot. Ik wil duizenden lelijke dingen naar hem toe schreeuwen, maar dat doe ik liever niet. Ik ben een volwassen vrouw, zei ik tegen mezelf. Ik hoop maar dat die bus snel komt. ‘Krijg ik geen antwoord? .. Ow ok, je wilt niet praten. Dan niet..’ zei hij en werd stil. Glukkig hij houd zijn mond. Wat moet hij van me, dit haat ik echt zo erg. Ik vraag ze toch niet om met me te praten? Waarom kunnen ze dan niet gewoon hun mond houden en met hun eigen dingen bemoeien. ‘Hey ik kan egt ni tegen zulke lelijke stiltes.’zei hij weer. ‘Dan moet je daarmee leren leven.’ zei ik met nog steeds met mijn rug naar hem toe. Ik zag dat de bus aan kwam rijden. ‘Dat kan k ni leren.. Kun jij me dat mischien leren?’ Ik draaide me om en keek hem ongeloofwaardig aan. De bus kwam nu bij de halte staan. Ik liep richting de deur en keek hem nog steeds aan. ‘Vriend, ga eerst je lelijke versiertrucks goed leren en probeer het dan bij iemand anders en laat mij verder met rust.’ Getrapt door mijn woorden liet ik hem daar staan. Gare malloot! Zei ik bijmezelf en stapte de bus in.

Ik warmde het eten op die me moeder voor me bewaard had. Ik pakte de warme maaltijd en ging naar de woonkamer aan de eettafel zitten. Mijn moeder en me broertjes lagen op de banken tv te kijken. ‘iief dat eten stinkt man!’ riep Gairie naar me toe. ‘Wat praat jij onzin? Dit heb je zelf net ook gegeten.’ Riep ik naar hem toe op mijn beurt. ‘Ja nou en? Nu stinkt het..’ Ik stond op en pakte mijn bord en ging op het kleine stukje vrije bank zitten aan zijn voeten. ‘Maa zeg wat tegen haar! Ga weg met je stank!!’ ‘Gairie houd je mond ik hoor de tv niet!’ zei mijn moeder boos en richtte zich weer naar de tv. Ik lachte gemeen naar hem en ging rustig mijn eten op eten. ‘Ik zweer het jij bent zo fxcking kinderachtig!!’ zei hij. ‘Yeah so?! Heb je zelf om gevraagd!’ Ik at mijn bord op en ging daarna naar mijn kamer. Ik ruimde de kamer even snel op en ging daarna gelijk mijn tanden poetsen en pyama aan doen. Ik pakte een boek erbij en ging even in bed lezen. Mijn lezen werd gauw verstoord door een sms van mijn collega Chris. MORGEN HALF 8 AANWEZIG ZIJN!! TAMARA KOMT NIET!! TRUSTE. ’t Zal eens een keer niet zo zijn om op commando iets te doen voor hem.

Hs. 2

‘Samia k val in herhaling!! Schiet eens op!!’ schreeuwde Mounya door de telefoon. ‘We zouden vroeg vertrekken zei je!’ ‘Ja k ben al klaar even snel mijn schoenen aantrekken!’ Ik hing op en trok snel mijn broek en sokken nog aan. Zocht alle spullen bij elkaar die ik nodig had voor vandaag en deed ze in de tas. Deed mijn gympen aan en rende snel naar buiten. Mounya zat in haar vader’s auto op me te wachten. We zouden vandaag gaan winkelen en wouden graag op tijd terug zijn voor een bruiloft vanavond van een vriendin van ons van vroeger. Ik stapte snel de auto in en Mounya gaf gelijk gas. ‘Ooow Samia gister zag ik zo een mooie jongen bij ons in de zaak. Hij heet Rachid, had ik via via gevraagd. Hij kwam voor een sollicitatie gesprek hoorde ik. Wallah Samia als je hem ziet, je gaat helemaal kapot!’ ‘Nou nooit zo kapot als jij..’ lachte ik. ‘Ach Samia! Niemand is goed genoeg volgens jou. Jij wordt nog eens een oude vrijster.’ Zei ze. ‘Niet waar.. Deze week had ik nog met een jongen staan praten en heb ik hem eerlijk zijn kans gegeven. Je was er zelf bij.’ Zei ik. ‘Ja om jezelf tegen mij te bewijzen.’ ‘Ik hoef jou niets te bewijzen, mijn ware komt vanzelf op mijn pad. Maar Mounya juist die oogverblindende jongens zijn de meeste grote hyeana’s.’ ‘Ach overdrijf eens een keer niet zo!’ antwoordde ze en deed de radio aan. ‘Mohim ik hoop toch dat hij is aangenomen. Dan heb ik ten minste een klein beetje lol daaro. Het is daar alleen maar hard werken en geen lol.’ ‘Nou bij mij valt dat gelukkig wel mee..’ en zo waren we de hele dag aan het kibbelen.

Het was een geslaagde winkeldag, ik had vele leuke nieuwe outfitjes kunnen score voor op kantoor. En een leuke joggingpak voor in mijn vrije tijd. Ik haastte me snel naar de douche om me klaar te maken voor de bruiloft.

23-05-2007, 15:08
Mooie vervolgen meid

23-05-2007, 15:37

Thx vo jullie berichtjes..



De bruiloft had een hele gezellige sfeer en onze vriendin zag er prachtig uit. Ik en Mounya zaten bij onze moeders aan tafel. De tweeling zusjes van Mounya, Dina en Mina, waren ook mee gekomen. Met z’n viertjes waren we de meeste van de tijd op de dansvloer. Het was een hele gezellige avond. Na het eten waren ik en Mounya even naar de wc gegaan om onze handen te wassen. Toen we terug wouden lopen werd Mounya aan haar jurk terug getrokken. We draaiden ons om en keken naar een jongeman in een wit pak. ‘Uhum’ kuchtte hij. ‘Ik dacht dat jullie me wel zouden herkennen.’ Ik en Mounya keken elkaar vragend aan, maar geen van ons beide wist wie dit was. ‘Ik ben het Samir..’ zei hij ongeduldig. ‘Samir?’ herhaalden wij beiden en gelijk hadden we door wie dit was. ‘Saamir!!’ gilden we allebei. Samir woonde vroeger ook bij ons in de buurt, we hadden erg veel lol samen. Maar op zijn 18e ging hij naar het buitenland voor een of andere opleiding. ‘Ja Samir jah..’ antwoordde hij op ons gegil. ‘Hoe gaat het?!’ vroegen we allebei tegelijk. ‘Jaah prima dames! Ik ben een grote jongen geworden en jullie zijn ook grote dames geworden zie ik.’ Zei hij. We lachtten, hij was zijn humor nog steeds niet kwijt. ‘Ewa dames? Hoe gaat het met jullie levens? Verliefd, verloofd, getrouwd..?’ We lachtten.. ‘Samir.. wij hebben geen tijd voor die onzin. Wij zijn carriѐre vrouwen!’ graptte ik. ‘Aaah dat menen jullie niet.. Zijn jullie nog steeds niet gevonden? De mannen weten niet wat ze missen!’ zei hij lachend. ‘Hey Samir woon je weer in NL of..?’ ‘Ja ik woon sinds een maand weer bij me mams, haha.’ ‘Hahaha.. hey dan zien we je gauw wel weer een keertje, we moeten gauw terug voordat mensen gaan zeggen dat we de jongens op de gang aan het versieren zijn.’ Zei Mounya. ‘Ja je hebt gelijk.’ Zei ik. ‘Oké dames, ik zie jullie wel gauw weer.’ En we namen afscheid van elkaar.
‘Hij is best lekker!’ zei Mounya. ‘Haha ja inderdaad en heeft nog humor ook.’ We haastten snel naar onze plekje. ‘Hij is echt veranderd. Hij is echt van een snotneus veranderd in een echte gentleman.’ zei Mounya. ‘Jeetje Mounya je bent wel heel erg onder de indruk.’ zei ik tegen haar. ‘Ben ik ook.’ Giechelde ze. ‘Whaha jij bent echt zo makkelijk.’ ‘Ik hoop dat we hem strx vo dat we weggaan nog zien.’ ‘Vast wel’ antwoordde ik.
Samir kwamen we ni meer tegen op de bruiloft, maar we hebben onze ogen uitgekeken naar de lekkere jongens die we wel zagen.

23-05-2007, 15:39
Mooi vervolg meid

23-05-2007, 18:34

Citaat door leila_sweety:
Mooi vervolg meid


Thx Meid..!!
Up..!!


23-05-2007, 18:39
Leuk..!! Ga je gauw door..!!

23-05-2007, 19:15

Thx..!! En hier nog 1tje!


Het weekend gaat super snel voorbij als je het naar je zin hebt. Gisteravond was Sara er en werd het een beetje laat. Waardoor ik me vanmorgen bijna goed had verslapen. Ik zit nu in de bus onderweg naar het kantoor. Het is maandag dus de opdrachten zullen vast op een stapeltje op me wachten. Ik trok mijn kraag omhoog en stapte de bus uit. ‘Hea jij!!’ hoor ik iemand achter mij. Ik liep gewoon door en voelde in een keer iemand aan me arm terug trekken. Ik draaide me om en wie zag ik staan? Het was die gast weer van de bushalte. ‘So hey wat heb jij een attitude..’ zei hij met een zucht. ‘Sorry maar wat moet je van me?! Ik heb haast.’ ‘Ik wou vragen of je een keer mischien met mij koffie wou drinken?’ zei hij met smekende ogen. ‘Haha.. Nee dank je.. Ik moet nu echt gaan.’ Ik draaide me om en zwaaide nog even snel naar hem. Haha wat een rare. ‘Ik geef het niet op!’ schreeuwde hij nog naar me. Ik zwaaide nog een keer en liep lachend verder.

Ik en Mounya zaten weer naast elkaar in de trein onderweg naar huis. We waren elkaar druk aan het vertellen over onze dag. ‘Samia hij is aangenomen, trouwens.’ zei ze zomaar uit het niets. ‘Wie?’ vroeg ik haar niet volgend. ‘Rachid!’ riep ze enthousiast. ‘Ooow je mooiboy.’ Antwoordde ik. ‘Ja die ja, hij is niet alleen mooi, ma ook echt super aardig.’ Zei ze. ‘Heeft hij je ten huwelijk gevraagd?’ graptte ik. ‘Samia! Doe niet zo lullig! Hij is egt een super hunk gewoon. Hij is mooi breed gespierd en heeft van die honingbruine ogen. 1 Blik en je smelt.. Oh mij god hij is egt zo apart.’ ‘Kunnen we het niet over iets anders hebben..?’ vroeg ik haar smekend zo wat. ‘Samia.. Jij bent echt zo raar..’ zei Mounya hoofdschuddend. ‘Zeg me eens hoe ziet jou ware eruit?’vroeg ze. ‘Dat heb ik je al zo vaak gezegd.’ ‘Stel je voor die man bestaat niet?’ ‘Die antwoord kan ik je nu al geven, die man bestaat niet. Ik zie zelf wel wat er op mijn pad komt.’ ‘Hoe kan dat dan als je ze niet eens een kans geeft.’ ‘Ik hoef die kans ook niet te geven, hij zal zijn pad zelf vinden. Dat weet ik zeker.’ Antwoordde ik bevestigend. ‘En dan zeg je dat ik te veel droom, moet je jezelf eens horen.’

‘En hoe was je dag?’ vroeg mijn moeder toen ik naast haar kwam zitten. ‘Druk..!! Maandagen en vrijdagen zijn echt altijd zo druk. Maar ik moet wel veel lachen met hun.’ Antwoordde ik. ‘Nou ben blij te horen dat je het nog steeds leuk vind.’ ‘Ow ja! Ik moest je nog wat vertellen...’ en zo begon ze aan een verhaal over een kennis. Zo zaten we vaak avonden te praten over niets. Boven hoorde ik allerlei gebonk en gelach. Ik werd nieuwsgierig en liep naar de zolder. ‘Wat zijn jullie aan het doen?’ vroeg ik toen ik de jongens luidruchtig heen en weer zag rennen. ‘Niets..’ en Amin pakte zijn kussen op en rende op Gairie af. ‘Jongens jullie maken veel ste veel lawaai!’ ‘ow ja?!’ vroeg Gairie en nog voor ik iets kon uitbrengen kreeg ik een kussen in mijn gezicht. ‘Vriend dat had je niet moeten doen’gilde ik en pakte de kussen en rende op Gairie af.

En daar stonden we dan als drie kleine kleuters die terecht werden gewezen door hun moeder. ‘Dit kan toch niet! Zijn jullie helemaal gek geworden! A3iebadallah jullie jongens hebben snorren!!’ riep me moeder naar ons toe. ‘Jallah ziedie.. Allemaal naar bed!’ Ik en Gairie liepen achter elkaar de kamer uit van Amin naar beneden. ‘Zag je die laatste klap van mij..’ fluisterde Gairie en alweer lagen we in een deuk om de kop van Amin.

23-05-2007, 21:19


Up..?!?!


23-05-2007, 21:22

Up..?!?!


23-05-2007, 21:29
Ga zo door !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45