Bekijk volle/desktop versie : Stomme buurvrouw!



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2007, 00:56
Ik zit achter de computer en praat met mijn zussie die bij mij logeert. Hoor ik opeens de buurvrouw vanuit haar raam schreeuwen dat we onze mond moeten houden omdat ze graag wil slapen.

Pardon? Mag ik niet meer praten in mn eigen huis? Als ze last van ons heeft moet ze haar raam maar dichtdoen wallah irriteer me er echt aan, eerst heeft ze nog even zitten bonken op de muur, ziek of ziek?

23-05-2007, 01:02


heel erg ziek zelfs
ze moet inderdaad niet overdrijven
als ik jou was zou ik gewoon doorgaan
als je nu b.v hele harde muziek op had dan was
het een ander verhaal geweest

23-05-2007, 01:09

Citaat door najat20:
heel erg ziek zelfs
ze moet inderdaad niet overdrijven
als ik jou was zou ik gewoon doorgaan
als je nu b.v hele harde muziek op had dan was
het een ander verhaal geweest


Ja wallah. Hard muziek of geschreeuw in huis oké, dan mag je zeuren maar als ik gewoon PRAAT met mijn zusje is daar toch niets mis mee.. Raaaaar wijf wallah! We hebben een korte discussie gehad via het raam, ze zei dat ik moest fluisteren omdat we last van ons had, nou néééé!

23-05-2007, 01:12
Gezellig
Mijn ene buurvrouw is vrijwel nooit thuis, de andere buren zijn nu op vakantie...

23-05-2007, 01:14


Wat een rust!! heerlijk!!

23-05-2007, 01:14
Misschien toch maar je best doen om je stem te dempen en op fluistertoon verder te praten... gewoon om de goede vrede te bewaren.
Je weet niet welk klein iets belangrijk kan zijn voor jouw 'weegschaal'.

23-05-2007, 02:00
Ik zou met pannen en deksels gaan slaan

23-05-2007, 08:28
buren? wat zijn dat??

mijn bovenbuurman woont er niet die haalt alleen zijn post op..
de onderbuurman precies hetzelfde...
en naast me dat eh is een oud vrouwtje en die zie ik zelden

heerlijk

23-05-2007, 08:35

Citaat door CryAngel:
Misschien toch maar je best doen om je stem te dempen en op fluistertoon verder te praten... gewoon om de goede vrede te bewaren.
Je weet niet welk klein iets belangrijk kan zijn voor jouw 'weegschaal'.




23-05-2007, 08:39
zulke mensen moet je gewoon een keer de mond snoeren anders zullen ze lastig blijven vallen...

23-05-2007, 08:54

Citaat door Hnina:
Ik zit achter de computer en praat met mijn zussie die bij mij logeert. Hoor ik opeens de buurvrouw vanuit haar raam schreeuwen dat we onze mond moeten houden omdat ze graag wil slapen.

Pardon? Mag ik niet meer praten in mn eigen huis? Als ze last van ons heeft moet ze haar raam maar dichtdoen wallah irriteer me er echt aan, eerst heeft ze nog even zitten bonken op de muur, ziek of ziek?



Hahaha..sommige buren ook

23-05-2007, 09:29
Wat een adviezen zeg...doe dit doe dat...maar je buren moet je respecteren....Als zij last van heeft doe de deuren dicht,praat rustig en denk wat onze geloof zegt over de buren...

23-05-2007, 09:44


buren moet je te vriend houden vind ik.. tenzij ze echt te ver gaan en de manier waarop zij het vroeg was niet netjes. Maar je kan wel een goed voorbeeld geven en zachter praten of naar een andere kamer?
overlast is nooit leuk voor niemand.

23-05-2007, 09:48

Citaat door Hnina:
Ik zit achter de computer en praat met mijn zussie die bij mij logeert. Hoor ik opeens de buurvrouw vanuit haar raam schreeuwen dat we onze mond moeten houden omdat ze graag wil slapen.

Pardon? Mag ik niet meer praten in mn eigen huis? Als ze last van ons heeft moet ze haar raam maar dichtdoen wallah irriteer me er echt aan, eerst heeft ze nog even zitten bonken op de muur, ziek of ziek?

Misschien praten jullie heel hard en ze wil slapen,dat mag toch..hou rekening mee..Sommige mensen denken alleen aan hun zelf..denk aan de medemens...gun je buren rust..misschien is ze oud en dat is wel heel anders dan als je nog jong bent...

23-05-2007, 11:37
t kan zijn dat jullie hard praten. Ik weet nog dat ik ooit bij me ouders logeerde en toen hoorde ik die buren ook zo hard praten en lachen terwijl ik vroeg op moest om te werken. Ik zeg je ik irriteerde me dodelijk. Ik vond ze zo onbeschoft. Was blij dat ik weer thuis naar huis kon om te slapen.

Pagina's : [1] 2 3