Bekijk volle/desktop versie : El Ahmadi: "Er moet hard gestraft worden"



Pagina's : [1] 2 3 4

22-05-2007, 23:29
Karim el Ahmadi is het gedrag van de Marokkaanse fans kotsbeu. De middenvelder speelde tegen Jong Oranje een sterke wedstrijd, scoorde een mooi doelpunt, maar realiseerde zich dat dat geheel overschaduwd werd door de rellen na afloop van de wedstrijd. FCUpdate.nl sprak met de Marokkaanse middenvelder.

"Dit kan echt niet", foetert de middenvelder van FC Twente. "Ik wil niet alle supporters direct veroordelen, maar iedereen moet gewoon keurig op z'n stoeltje blijven zitten. Ik snap er niets van, het maakt blijkbaar niet uit of we winnen of verliezen, het gaat telkens fout. Natuurlijk praat ik het niet goed als zoiets gebeurt als je verliest, maar als je met 0-2 wint verwacht je zoiets echt helemáál niet."

"Het gebeurt gewoon elke keer en dat is hartstikke spijtig", vervolgt hij. "Er moet echt hard gestraft worden. Het moet een keer ophouden. Natuurlijk zou ik het snappen als stadions er in de toekomst niet meer op zitten te wachten om duels van Marokko te organiseren. Het gaat telkens fout", moet hij tot zijn teleurstelling vaststellen.

"Het ergste is gewoon, dat ik, ondanks dat we gewonnen hebben en dat ik gescoord heb, toch met een kutgevoel sta. Die rellen verpesten alles", besluit hij.

22-05-2007, 23:33


Hij heeft gelijk. Voor hem is het al helemaal erg, want hij wordt nu op het matje geroepen en mag zich gaan verantwoorden voor supporters die zich niet weten te gedragen.

22-05-2007, 23:34
hij heeft gelijk n3al tasilat zwervers hier in nederland laat ze dat in marokko doen

22-05-2007, 23:36
spijtig spijtig spijtig..ik schaam me om te zeggen dat ik een marokkaan ben..

tfoe 3la sel3a tfoee..

mongolen die t voor de rest verpesten..

ik hoop iedere dag dat wij eens positief in de media komen.. maar helaas nooit..

jammer jammer jammer

22-05-2007, 23:37


Hij heeft helemaal gelijk, ik snap niet waarom het elke keer weer moet gebeuren
Een normale wedstrijd is jammer genoeg te veel gevraagd.

22-05-2007, 23:40
Deze gasten moeten echt neergeknuppeld worden. Fed7oena dik. Maar zij vormen nog steeds een kleine groep. er waren duizenden Marokkanen aanwezig, slechts een klein groepje kad qewad swaja3.

22-05-2007, 23:41
In Marokko zouden die kk lijers dit echt niet doen! Temmek le3moed jongen en paar dagen cel. Zulke xxxx Marokkanen moeten ze meteen de Rifgebergte neer droppen en dan zien hoe ze gaan piepen!

22-05-2007, 23:52
Mooier had ik het niet kunnen zeggen...


Erger vond ik dat het publiek ze aanmoedigde ,, waar get het toch heen.....

22-05-2007, 23:53
tfoe 3lihoem zoals me pa zegt moeten ze honden op ze los laten die niet stoppen tot dat ze hun vlees hebben opgegeten !!!

22-05-2007, 23:55
Als ze een zware boete krijgen denk ik niet dat ze het nog eens gaan proberen

22-05-2007, 23:58
Hij heeft zo gelijk.
Ik irriteerde mij echt dooooood aan die supperters die het veld op kwamen
Gewoon niet te geloven, echt schandligggg, schaamteloos

1. je houdt het spel op
2. jij als voetballer wilt graag verder
3. je betaald niets voor niets een bedrag omdat je de wedstrijd wilt zien
( voor mensen die zich er aan irriteerden in eht stadion zoals mijn pa )

23-05-2007, 00:00
taboun 7ayatkoum a kakkerlakken.

23-05-2007, 00:06


1 oplossing fucking van die grote honden dat veld op zetten wollah ze rennen allemaal weg...

23-05-2007, 00:18
Ik ben het helemaaaaal met hem eens!!!!!
3la tarbia tfoeeeeeeeeeeeee kk apen gewoon.

23-05-2007, 00:20

Citaat door hivisu:
spijtig spijtig spijtig..ik schaam me om te zeggen dat ik een marokkaan ben..
tfoe 3la sel3a tfoee..

mongolen die t voor de rest verpesten..

ik hoop iedere dag dat wij eens positief in de media komen.. maar helaas nooit..

jammer jammer jammer



- der zal nooit een dag komen dat ik dat zal zeggen..


maar het is inderdaad wel spijtig

Pagina's : [1] 2 3 4