Bekijk volle/desktop versie : Help Dames!! Taartset Omg Leiden/denhaag



22-05-2007, 22:29

Hoi Dame's

ik heb een best wel een probleem ..
Mn lieve schoonfam heeft een taart voor ons besteld voor de verloving. Dat was in eerste instantie niet de bedoeling. Nu ben ik dus met spoed opzoek naar een klein simpel bruidstaart set die te huur is of te koop.. en dat voor as zaterdag STRESSSSS

Of iemand die enige tips heeft?? Ipv een taartset iets anders.. Een winkel waar ik evt terecht kan?

Ik heb thuis beetje gekiekt hier en daar.. maar heb niks geschikts gevonden..

Lmohim lett me know .. men zegt 2 weten meer dan éen!


22-05-2007, 22:35


UP!!!


22-05-2007, 22:36

Citaat door LadyBerkania:

Hoi Dame's

ik heb een best wel een probleem ..
Mn lieve schoonfam heeft een taart voor ons besteld voor de verloving. Dat was in eerste instantie niet de bedoeling. Nu ben ik dus met spoed opzoek naar een klein simpel bruidstaart set die te huur is of te koop.. en dat voor as zaterdag STRESSSSS

Of iemand die enige tips heeft?? Ipv een taartset iets anders.. Een winkel waar ik evt terecht kan?

Ik heb thuis beetje gekiekt hier en daar.. maar heb niks geschikts gevonden..

Lmohim lett me know .. men zegt 2 weten meer dan éen!



Je kunt hele mooie kopen in de Kinkerstraat in Amsterdam of anders op de Clerqstraat bij Imanes bedankjes in Amsterdam. Voor max 25 euro te koop.

23-05-2007, 08:23

Citaat door Estee_Lauder:
Je kunt hele mooie kopen in de Kinkerstraat in Amsterdam of anders op de Clerqstraat bij Imanes bedankjes in Amsterdam. Voor max 25 euro te koop.



Ok thx..
Ben alleen absoluut niet bekend in A'dam.. Maar goed LANG LEVE Ov9292.nl
Ik ga eerst op haar site kijken.
Wil niet al te veel geld uit geven omdat het alleen verloving is.

Weet iemand hier iets in de buurt Leiden/DenHaag waar je zo'n mooie taartmes kan kopen? Of zilverkleurig bordje..
Ik heb wel een mooie mes daar doe ik dan een lint op maar daar twijfel ik nog aan zeg maar.


23-05-2007, 08:24



Citaat door miss_burberry:
misschien kunnen zij zo een standaard huren waar ze de taart hebben besteld..



Pecies..
Ik moet zowiezo vragen of het een ronde of vierkante taart is

Thx MissBurberry


23-05-2007, 09:00

Citaat door miss_burberry:
is wel handig om te vragen ja..

Maar dat is gewoon de beste oplossing, want al weet je of het en vierkante of ronde taart is, dan heb je alsnog geen exacte afmeting en is die standaard die jij huurt misschien te klein of te groot
Dus vraag gewoon aan je verloofde dat hij aan ze moet zeggen dat ze een bijpassende standaard erbij willen huren..

Succes en allah ie kemel bel gair




zeg maar wel ja

Ehm ja dat moet ik gewoon doen oh saf. ..

Ameen ya rab shukran 3okba 3andak (als je nog nie getrouwd/verloofd ben) hihi

Mwaaaa7


23-05-2007, 10:49

Citaat door Estee_Lauder:
Je kunt hele mooie kopen in de Kinkerstraat in Amsterdam of anders op de Clerqstraat bij Imanes bedankjes in Amsterdam. Voor max 25 euro te koop.



Ik ben ook opzoek naar een gebaksset. Weet je misschien waar op de kinkerstraat. Zal ook wel even bij Imanes bedankjes kijken op de Clerqstraat.

Heeft er iemand nog andere ideëen?

23-05-2007, 10:52
http://www.uwvoordeelbakker.nl ze zijn zowel in rotterdam als in den haag en ze verkopen ze anders de turk om de hoek ; )

23-05-2007, 11:10
bij de turk op de paul krugerlaan in den haag heb je ze.... heb em ook daar gekocht.... wat voor kleur zoek je???

23-05-2007, 11:29

Citaat door arfa_zine:
bij de turk op de paul krugerlaan in den haag heb je ze.... heb em ook daar gekocht.... wat voor kleur zoek je???



Thx honey boney!
Ik wil wit / goud decor gebruiken..
Wat er 't beste bij staat..
Terwijl mn voorkeur toch wel naar zilver gaat..

Paul Krugerlaan! Is dat bij de markt?


23-05-2007, 11:41
In de Breestraat in Leiden tegenover het postkantoor zit een Marokkaanse winkel die ook zulke setjes verkoopt volgens mij zijn ze niet duurder dan €25,-
Veel succes!!

23-05-2007, 13:06

Citaat door KALEMO:
In de Breestraat in Leiden tegenover het postkantoor zit een Marokkaanse winkel die ook zulke setjes verkoopt volgens mij zijn ze niet duurder dan €25,-
Veel succes!!



Ah! Die koopjespaleis of niet? Stom heb er helemaal niet aan gedacht.
Ik ga daar zeker kijken. Dank je wel Kalemomeid