Bekijk volle/desktop versie : vraagje:::: termijn echo



22-05-2007, 20:08
DAMES zijn er kosten verbonden aan een termijn echo????


ik krijg het vrijdag as. ik moest eigenlijk pas in juniik zei of het niet eerder kan ik zei ben bezorgd ivm eerdere miskramen. ze gaf mij nr. van STAR in rdam. daar ga ik dus heen.

Ze zei als je ziektekostenverzekeraar het vergoed dan is het ok. Maar hoe moet ik weten of het onder de voorwaarden valt???


wie heeft er ervaring mee

22-05-2007, 20:20


niemand die het me wijs kan maken?

22-05-2007, 20:58
IK ken zat mensen die het hebben gehad. Ik heb er zelf ook één gehad en niemand hoefde te betalen. Ik ook niet trouwens.

Ik denk niet dat je ervoor moet betalen. Ik heb nooit gehoord dat mensen ervoor betalen.

22-05-2007, 21:44

Citaat door sohaiyla1983:
DAMES zijn er kosten verbonden aan een termijn echo????


ik krijg het vrijdag as. ik moest eigenlijk pas in juniik zei of het niet eerder kan ik zei ben bezorgd ivm eerdere miskramen. ze gaf mij nr. van STAR in rdam. daar ga ik dus heen.

Ze zei als je ziektekostenverzekeraar het vergoed dan is het ok. Maar hoe moet ik weten of het onder de voorwaarden valt???


wie heeft er ervaring mee



En dan, dan zijn er kosten aan verbonden. Je hebt toch alles over om je kind in alle goeds te willen zien. Zeker na al die ellende die je hebt gehad, zou je je moeten schamen voor deze vraag. Wel heb je genoeg geld om pizza`s te bestellen. Grow up mens!

22-05-2007, 22:08


dombo ik mag toch wel weten of er kosten aan zijn verbonden dan kan ik het declareren.

Omdat ik aan mijn buik denk koop ik pizza. Beter dan honger lijden!

En zoek leven a mens! In plaats van mij te detecteren. Met zulke mensen als jou valt niet te communiceren gefrustreerde!

22-05-2007, 22:10

Citaat door Riema20:
IK ken zat mensen die het hebben gehad. Ik heb er zelf ook één gehad en niemand hoefde te betalen. Ik ook niet trouwens.

Ik denk niet dat je ervoor moet betalen. Ik heb nooit gehoord dat mensen ervoor betalen.



iemand die een volwassen en een gerichte antwoord bedankt... dan weet ik of ik moet informeren bij verzekeraar, dus het hoeft niet. dankjewel

22-05-2007, 22:29
neem voor de zekerheid geld mee. Het kost niet veel hoor. Een euro of 35. Dan kun je het laten declareren. het zit zeker wel in je pakket. DOet jou verloskundige de echo of moet je ergens anders heen?

22-05-2007, 22:35
ik moet ergens anders heen als ik bij verloskundige moest zijn kon ik pas 5 juni een afspraak maken

22-05-2007, 22:44

Citaat door sohaiyla1983:
DAMES zijn er kosten verbonden aan een termijn echo????


ik krijg het vrijdag as. ik moest eigenlijk pas in juniik zei of het niet eerder kan ik zei ben bezorgd ivm eerdere miskramen. ze gaf mij nr. van STAR in rdam. daar ga ik dus heen.

Ze zei als je ziektekostenverzekeraar het vergoed dan is het ok. Maar hoe moet ik weten of het onder de voorwaarden valt???


wie heeft er ervaring mee


Je krijgt altijd een termijn echo zo kunne ze bekijken
hoe ver je bent.

het hoort eigenlijk bij je verzekering, ik zou ze toch even bellen.
en tegenwoordig krijg je ook nog een 20 weken echo bij!

Leuk hoor dan zie je baby!
Geniet ervan

22-05-2007, 22:51

Citaat door kenza_xx:
Je krijgt altijd een termijn echo zo kunne ze bekijken
hoe ver je bent.

het hoort eigenlijk bij je verzekering, ik zou ze toch even bellen.
en tegenwoordig krijg je ook nog een 20 weken echo bij!

Leuk hoor dan zie je baby!
Geniet ervan



amin inchallah ik verheug me erop.. Ik laat jullie inchallah weten hoe het is verlopen

22-05-2007, 22:54
ik ook bijna incha Allah

23-05-2007, 08:36

Citaat door sohaiyla1983:
dombo ik mag toch wel weten of er kosten aan zijn verbonden dan kan ik het declareren.

Omdat ik aan mijn buik denk koop ik pizza. Beter dan honger lijden!

En zoek leven a mens! In plaats van mij te detecteren. Met zulke mensen als jou valt niet te communiceren gefrustreerde!


10 pizza`s = 5 echo`s.

Aandachtzoekerij

23-05-2007, 08:40


Ik was zwanger voor de nieuwe zorgstelsel in was gegaan. Ik was toen particulier verzekerd. Ik moest meteen betalen, stuurde het daarna op naar mijn verzekering en zo werd het vergoed. Ik kreeg toen het geld terug

23-05-2007, 09:16
Ik hoefde niets te betalen en ik had een vroege termijnecho met 9 weken. Dat loopt denk ik via je verzekering.

24-05-2007, 13:49

Citaat door sohaiyla1983:
DAMES zijn er kosten verbonden aan een termijn echo????


ik krijg het vrijdag as. ik moest eigenlijk pas in juniik zei of het niet eerder kan ik zei ben bezorgd ivm eerdere miskramen. ze gaf mij nr. van STAR in rdam. daar ga ik dus heen.

Ze zei als je ziektekostenverzekeraar het vergoed dan is het ok. Maar hoe moet ik weten of het onder de voorwaarden valt???


wie heeft er ervaring mee


De eerste termin echo en de twintig weken echo zittten in het basispakket
Je hebt zoiezo recht op een termijn echo om je uitgerekende datum te
bepalen dat heb ik ook gehad

Het is algemeen bekent is dat je sinds 2006 verplicht verzekerd moet zijn en je dus automatisch minstens een basis pakket hebt ik snap niet waarom ze tegen jouw zegt als je verzekering het vergoed