Bekijk volle/desktop versie : Familiebezoek



Pagina's : [1] 2

22-05-2007, 17:29
Dat ben ik nu wel zat zeg

Bah al 3 dagen zien we dezelfde mensen weer.
zijn we bij 1 gaat de andere ook elkaar weer uitnodigen .
Zijn ze elkaar nou niet zat or what

22-05-2007, 18:06



Citaat door gandora:
Dat ben ik nu wel zat zeg

Bah al 3 dagen zien we dezelfde mensen weer.
zijn we bij 1 gaat de andere ook elkaar weer uitnodigen .
Zijn ze elkaar nou niet zat or what



Zo is het altijd bij Marokkanen...Uitnodigen om te eten...

22-05-2007, 18:09
bij ons is het vaak als het suiker-offerfeest is..dan gaan ze er wedstrijd van maken wie het eerste uitnodigd...dan is bij mij de telefoon roodgloeiend..en dan na een week is het stil heeel stil..

22-05-2007, 18:12

Citaat door power_girl:
bij ons is het vaak als het suiker-offerfeest is..dan gaan ze er wedstrijd van maken wie het eerste uitnodigd...dan is bij mij de telefoon roodgloeiend..en dan na een week is het stil heeel stil..

Vergeet niet offerfeest..ow ik dacht dat je alleen suikerfeest noemde.

22-05-2007, 18:32


Brrr ik kryg kriebels van die bezoekjes waar je met etey zit & gewoon wat kletsen.

Zooo saai alsof er nooit een einde aan komt.

22-05-2007, 19:55
Ik ga nooit op bezoek

22-05-2007, 22:42
Ik kan me doodirriteren aan bezoek dat dagen blijft hangen Moet je vooral niet bij mij proberen, ik schop je zonder pardon mijn huis uit

22-05-2007, 22:45

Citaat door Leila1982:
Ik kan me doodirriteren aan bezoek dat dagen blijft hangen Moet je vooral niet bij mij proberen, ik schop je zonder pardon mijn huis uit

oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh wat gemeen

22-05-2007, 22:48
ik haat dat ook bezoeken als je dan bezoek krijgt nodige ze je de volgende weekend al terug uit.
Precies of je niks beter te doen hebt.

22-05-2007, 22:48

Citaat door Leila1982:
Ik kan me doodirriteren aan bezoek dat dagen blijft hangen Moet je vooral niet bij mij proberen, ik schop je zonder pardon mijn huis uit


Wees lief voor je medemens..........................

22-05-2007, 23:33

Citaat door mmu2:
Wees lief voor je medemens..........................




Dat is het eerste wat ik dacht....

22-05-2007, 23:37
Waarom doen jullie zo saai!

Ik vind familiebezoekjes heeeeeeel erg fijn, als ik niet moet afwassen en in de keuken moet staan natuurlijk, enn als je huis niet te erg vuil wordt, want mijn tantes nemen altijd hun kinderen mee

maar voor de rest is het wel gezellig hoor

22-05-2007, 23:45



Citaat door Widiiiiiiiiii:
Waarom doen jullie zo saai!

Ik vind familiebezoekjes heeeeeeel erg fijn, als ik niet moet afwassen en in de keuken moet staan natuurlijk, enn als je huis niet te erg vuil wordt, want mijn tantes nemen altijd hun kinderen mee

maar voor de rest is het wel gezellig hoor




Ik heb geen familie in Nl....

Maar zodra we bezoek hebben van iemand anders dan behandelen we onze gasten wel goed...

22-05-2007, 23:48

Citaat door latifa_soussia:
Ik heb geen familie in Nl....

Maar zodra we bezoek hebben van iemand anders dan behandelen we onze gasten wel goed...



hahaha ohja over je familiebezoekjes in marokko, heb je me al over verteld was grappig!

22-05-2007, 23:51

Citaat door Widiiiiiiiiii:
hahaha ohja over je familiebezoekjes in marokko, heb je me al over verteld was grappig!






Over die gasten heb ik altijd wel wat te vertellen....

Pagina's : [1] 2