Bekijk volle/desktop versie : Hanneke is boos: geen bloemetje van GeenStijl



Pagina's : [1] 2

22-05-2007, 14:32
Hanneke Groenteman weigert bloemetje GeenStijl

Uitgegeven: 22 mei 2007 14:13

AMSTERDAM - Hanneke Groenteman wilde maandag geen bloemetje aannemen van het weblog GeenStijl. Dat blijkt uit een filmpje dat op de website te zien is. "Ik heb me zo boos gemaakt over jullie, dat ik zeker geen bloemen accepteer", zegt de journaliste.
NU.nl

Een verslaggever wilde haar feliciteren met het feit dat zij heeft besloten een doorstart te maken met haar weblog.

GeenStijl schreef donderdag dat de 67-jarige Groenteman was beroofd door twee Marokkaanse jongens, iets dat zij overnamen van het weblog WaarvanAkte.

Pubertjes

Op haar eigen website maakte de televisiepersoonlijkheid eerder die dag zelf melding van 'twee pubertjes', die haar tas uit haar auto zouden hebben gestolen. Vele haatdragende reacties waren haar deel, wat haar deed besluiten met haar weblog te stoppen. "Ik wil gewoon geen mails van vreemdelingenhaters, antisemieten, scheldpartijen op de 'Linkse Kerk' waar ik toe zou behoren", schreef zij zaterdag.

Rechtse bagger

De nare reacties wijt de voormalige presentatrice van het cultuurprogramma De Plantage aan GeenStijl. "Het is om jullie dat ik ongeveer ben gestopt", zegt zij in het filmpje. "Als jullie van GeenStijl geen volkomen vertekend beeld hadden gegeven van dat piepkleine overvalletje dat mij is gebeurd, dan was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik gewoon een racistische, rechtse bagger over me heen gekregen, omdat jullie van GeenStijl hebben geschreven 'Marokkanen beroven Hanneke Groenteman'."

De aanname over de afkomst van haar belagers was volgens Groenteman volledig ongefundeerd. "Het waren geen Marokkanen", stelt zij. "Het waren misschien wel Marokkanen, maar ik weet het gewoon niet. Ik heb het niet opgeschreven, ik zou het nooit opschrijven."
(c) Novum

Link

En dat om een bloemetje

22-05-2007, 14:39



22-05-2007, 14:50

Citaat door stip_nl:
Hanneke Groenteman weigert bloemetje GeenStijl

Uitgegeven: 22 mei 2007 14:13

AMSTERDAM - Hanneke Groenteman wilde maandag geen bloemetje aannemen van het weblog GeenStijl. Dat blijkt uit een filmpje dat op de website te zien is. "Ik heb me zo boos gemaakt over jullie, dat ik zeker geen bloemen accepteer", zegt de journaliste.
NU.nl

Een verslaggever wilde haar feliciteren met het feit dat zij heeft besloten een doorstart te maken met haar weblog.

GeenStijl schreef donderdag dat de 67-jarige Groenteman was beroofd door twee Marokkaanse jongens, iets dat zij overnamen van het weblog WaarvanAkte.

Pubertjes

Op haar eigen website maakte de televisiepersoonlijkheid eerder die dag zelf melding van 'twee pubertjes', die haar tas uit haar auto zouden hebben gestolen. Vele haatdragende reacties waren haar deel, wat haar deed besluiten met haar weblog te stoppen. "Ik wil gewoon geen mails van vreemdelingenhaters, antisemieten, scheldpartijen op de 'Linkse Kerk' waar ik toe zou behoren", schreef zij zaterdag.

Rechtse bagger

De nare reacties wijt de voormalige presentatrice van het cultuurprogramma De Plantage aan GeenStijl. "Het is om jullie dat ik ongeveer ben gestopt", zegt zij in het filmpje. "Als jullie van GeenStijl geen volkomen vertekend beeld hadden gegeven van dat piepkleine overvalletje dat mij is gebeurd, dan was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik gewoon een racistische, rechtse bagger over me heen gekregen, omdat jullie van GeenStijl hebben geschreven 'Marokkanen beroven Hanneke Groenteman'."

De aanname over de afkomst van haar belagers was volgens Groenteman volledig ongefundeerd. "Het waren geen Marokkanen", stelt zij. "Het waren misschien wel Marokkanen, maar ik weet het gewoon niet. Ik heb het niet opgeschreven, ik zou het nooit opschrijven."
(c) Novum

Link

En dat om een bloemetje


wat een dom wezen dat mensch, ze schijt gewoon bagger want de volgende keer is die piepklein overvalletje iets groter, hey atropos gaat dit over jou je hebt de leeftijd en ze zeikt op dezelfde linkse manier als jij ook maakt ze feiten kleiner zoals jij dat altijd doet en maar zeiken over de jaren 70 en wat die gasten fout deden
waardeloos dat ze een "piepklein overvalletje" maar normaal moet vinden jaha, en als het even kon zou ze zo liegen euh zeggen dat het blonde gasjes waren met kale koppies, beter een ander aanwijzen als de waarheid zeggen want stel je voor dat die criminele rattekoppen wraak gaan nemen want kom op je geeft geen broeders aan en staat ook zeker niet toe dat je marokkanen aanwijst als overvallers
ik kan alleen maar zeggen hulde aan germaine en dat al die hummels op die manier aan hun einde mogen gaan komen

22-05-2007, 14:53

Citaat:
"Het waren geen Marokkanen", stelt zij. "Het waren misschien wel Marokkanen, maar ik weet het gewoon niet.
Hmm, right.

Een "piepklein overvalletje" maar toch nachten niet kunnen slapen. Om vervolgens niet boos te worden op de mensen die haar beroofd hebben, maar op de media die het melden. Dat mens is volledig de weg kwijt.

22-05-2007, 15:14



Citaat door mobr87:
Hmm, right.

Een "piepklein overvalletje" maar toch nachten niet kunnen slapen. Om vervolgens niet boos te worden op de mensen die haar beroofd hebben, maar op de media die het melden. Dat mens is volledig de weg kwijt.


dat mensch is gewoon schijtbang vanwege de goeie reputatie en er wonen veeeel van die 300 000 marokkaantjes bij der in der buurt en dan moet je wel oppassen natuurlijk, ze kan ook kiezen om een kopdoek op te zetten
dat ze daar niet eerder op is gekomen

22-05-2007, 15:41
tja geen excuses geen bloemen geen bagger

wat wil je dan Hanneke

22-05-2007, 15:45

Citaat door UNDISCOVERED:
tja geen excuses geen bloemen geen bagger

wat wil je dan Hanneke


Gewoon geen aandacht, zou het niet ?

22-05-2007, 15:52

Citaat door aplat:
Gewoon geen aandacht, zou het niet ?



ja met rust worden gelaten zal zeker helpen denk ik.

22-05-2007, 20:16

Citaat door UNDISCOVERED:
tja geen excuses geen bloemen geen bagger

wat wil je dan Hanneke


Ze wil nog een keer overvallen worden misschien, want wat stelt een piepklein overvalletje nou voor

02-06-2007, 19:55
piepklein overvalletje ja omdat het marokkanen zijn, als je dat dan niet zegt gaan ze een iets groter overvalletje plegen en doen haar ook nog iets aan, want ja het is een vrouw en die vraagt er dan toch om

germaine, rij daar eens door die straat

02-06-2007, 20:09

Citaat door doorsnee:
piepklein overvalletje ja omdat het marokkanen zijn, als je dat dan niet zegt gaan ze een iets groter overvalletje plegen en doen haar ook nog iets aan, want ja het is een vrouw en die vraagt er dan toch om

germaine, rij daar eens door die straat

Hoe ben jij zo zeker van de nationaliteit van de overvallers? Was je erbij? En dan natuurlijk niet ingegrepen, omdat ze de leeftijd om op een driewieler te rijden al waren ontgroeid?

Toetsenbordheld

02-06-2007, 21:25

Citaat door doorsnee:
Ze wil nog een keer overvallen worden misschien, want wat stelt een piepklein overvalletje nou voor


Dan geen bloemen en ook geen excuses

dan krijgt ze toch maar gewoon een Zarka oog als ze wilt

02-06-2007, 21:29



Citaat door doorsnee:
wat een dom wezen dat mensch, ze schijt gewoon bagger want de volgende keer is die piepklein overvalletje iets groter, hey atropos gaat dit over jou je hebt de leeftijd en ze zeikt op dezelfde linkse manier als jij ook maakt ze feiten kleiner zoals jij dat altijd doet en maar zeiken over de jaren 70 en wat die gasten fout deden
waardeloos dat ze een "piepklein overvalletje" maar normaal moet vinden jaha, en als het even kon zou ze zo liegen euh zeggen dat het blonde gasjes waren met kale koppies, beter een ander aanwijzen als de waarheid zeggen want stel je voor dat die criminele rattekoppen wraak gaan nemen want kom op je geeft geen broeders aan en staat ook zeker niet toe dat je marokkanen aanwijst als overvallers
ik kan alleen maar zeggen hulde aan germaine en dat al die hummels op die manier aan hun einde mogen gaan komen


hanneke groenteman is niet van mijn leeftijd en zelfs niet eens van mijn generatie. de rest van je'xuche uchex 'analyse' slaat ook als een tang op een varken.

wat wij wél gemeen hebben, is dat we beiden de nederlandse taal machtig zijn... een toestand die jij nimmer zult bereiken.

03-06-2007, 17:59

Citaat door UNDISCOVERED:
Dan geen bloemen en ook geen excuses

dan krijgt ze toch maar gewoon een Zarka oog als ze wilt


Snap je het verhaal Becool

Ze is overvallen door marokkanen, ze durfde er niets over te noemen omdat ze bang is nog erger door marokkanen bedreigd te worden, of erger..

Om die reden liegt ze dat het "wel/geen/misschien ik weet het niet ja wel marokkanen" waren. Ze is dus bang en liet dat weten toen geenstijl haar een bloemetje heeft aangeboden, het waren niet je broeders die het haar aanboden met excuses voor de overval euh, bedoel piepklein overvalletje..

Weer een overval, weer een vrouw als slachtoffer en ze heeft het goede gedaan. Ze heeft haar spullen gegeven, de overvaller heeft het uit kunnen geven en is niet overreden door een moedig slachtoffer, helaas..

Ach over de komaf kan men speculeren, daarom ben ik voor openheid van komaf. Anders blijven mensen ontkennen en wijzen, meest ellendige vb daarvan was met dat dat marokkaans meisje dat was verkracht.

Eerst was het een blanke autochtoon, toen een zwarte neger en ineens was de topic weg. Het bleek nl een marokkaan te zijn, triest dat het mensen daarom zou gaan

03-06-2007, 18:08
Wat je van haar vindt is ieders eigen zaak maar Groenteman is geen domme vrouw zoals iemand hier schreef.

Daarnaast is GeenStijl (TV?) volkomen waardeoos. De man die de interviews doet raakt bij mij ook steeds de verkeerde snaar. De man komt oneerlijk en onoprecht over. Een zuigertje dat zichzelf erg belangrijk vindt maar totaal niet kan interviewen.

Groenteman heeft het recht om op HAAR manier om te gaan met de overval. Als geen stijl de boel uit proporties gaat trekken moet het niet ook nog eens langskomen met een bloemetje. Sowieso een vrij schandalige actie.

Pagina's : [1] 2