Bekijk volle/desktop versie : De verwarring over Masjid Al-Aqsa !! Dit moet je weten !!



22-05-2007, 12:43
Bekijk het onderstaand filmpje en vertel of je het al wist of niet ??



http://www.islamictube.net/view_video.php?viewkey=0339458b55da17425a71&page=& viewtype=&category=


wa 3alaikoem salaam

22-05-2007, 13:19



Citaat door tanger1981:
Bekijk het onderstaand filmpje en vertel of je het al wist of niet ??



http://www.islamictube.net/view_video.php?viewkey=0339458b55da17425a71&page=& viewtype=&category=


wa 3alaikoem salaam



ja dit is een duidelijke misverstand die zich afspeelt onder de Ummah, ik wist ervan, maar nooit gedacht aan de achterliggende gedachte. Jazake Allah gairan agie. "Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen"


22-05-2007, 13:27

Citaat door Ummarah:
ja dit is een duidelijke misverstand die zich afspeelt onder de Ummah, ik wist ervan, maar nooit gedacht aan de achterliggende gedachte. Jazake Allah gairan agie. "Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen"




Klopt zuster,

maar wat ook véél moslims niet weten is dat het nu al bezig is. (het verwijderen van de Al-Aqsa moskee)

Volgens het jodendom moet er nog een messias komen. Deze messias zal neerdalen op de tempelberg, de plek waar de Al-Aqsa moskee staat.

Dus om de weg vrij te maken voor deze messias moet de Al-Aqsa moskee verwijderd worden.

Ze zijn er nu al mee bezig onder het mom van archeologische opgravingen.

Maar in werkelijkheid proberen ze de funderingen van de Al-Aqsa moskee te verzwakken in de hoop dat deze instort.

Wanneer dit gebeurt, betekent het gelijk het einde van de staat Israel.

22-05-2007, 13:31
haha dan hebben ze een groot probleem.

22-05-2007, 16:41


Subhana allah, ik had het laatst hierover. (En inderdaad vele denken dat masjied al-aqsa met de goude koepel is).

Sommige geloofden me niet toen ik zei dat het om de zwart/grijze koepel ging.

dus upppppp

17-06-2007, 13:56
Verspreid de waarheid!

17-06-2007, 15:30

Citaat door tanger1981:
Klopt zuster,

maar wat ook véél moslims niet weten is dat het nu al bezig is. (het verwijderen van de Al-Aqsa moskee)

Volgens het jodendom moet er nog een messias komen. Deze messias zal neerdalen op de tempelberg, de plek waar de Al-Aqsa moskee staat.

Dus om de weg vrij te maken voor deze messias moet de Al-Aqsa moskee verwijderd worden.

Ze zijn er nu al mee bezig onder het mom van archeologische opgravingen.

Maar in werkelijkheid proberen ze de funderingen van de Al-Aqsa moskee te verzwakken in de hoop dat deze instort.

Wanneer dit gebeurt, betekent het gelijk het einde van de staat Israel.



Wij maken de fout te denken dat een gebouw meer waard is dan een Moslim leven, een fout die de voorgangers van deze deen elhamdoulilah niet maakte en ons hierin een voorbeeld hebben gegeven. Als deze moskee zou vernietigd worden zou het ons meer pijn doen dan de vele Palestijnse Moslim levens die nu met geweld worden beëindigd. Het doet me denken aan de Shi'ieten die bang waren voor hun heilige gebouwen in Irak met de invasie van Amerika, in plaats van de miljoenen Moslims die de dood in de ogen keken bij deze geweldadige bezetting.

Nu betekend het niet dat we niks van deze zaak aan moeten trekken, ik probeer alleen duidelijk te maken dat onze prioriteiten verkeerd liggen. Moge Allah ons hierin leiden.

17-06-2007, 15:59
up dit wist ik dus helemaal niet... lijkt me echt heel erg, maar ik snap niet waarom ze mensen niet de waarheid vertellen. dat is toch erg...

23-06-2007, 23:52
omhoog!

"Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen"