Bekijk volle/desktop versie : Mars weer vegetarisch



21-05-2007, 15:41
Mars weer vegetarisch
AMSTERDAM - Mars heeft na protest van veel klanten de reep weer vegetarisch gemaakt.




Onlangs liet het bedrijf na vragen weten dat de samenstelling was veranderd en dat enzymen van de lebmaag van een kalf werden gebruikt als (goedkoper) alternatief in de chocolade. Een storm van protest brak los, en Mars is nu weer door de bocht. Het bedrijf biedt zijn verontschuldgingen aan aan klanten. 'De klant is koning', zegt Fiona Dawson namens de fabriek die dagelijks miljoenen Marsen produceert.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/64028061/Mars_weer_vegetarisch.html?p=1,3

22-11-2007, 13:53


Wat mij opvalt is dat men in de eerste berichtgevingen spreekt over het feit dat het reeds veranderd is.

En als er plots massaal protest komt, verontschuldigen ze zich en lezen we overal dat ze van plan waren om de samenstelling te veranderen en dat ze dat nu niet gaan doen.

mmm.. makes me think !!

22-11-2007, 13:54

Citaat door Lukashenko:
Haram of halal, Mars blijft erg ongezond. Hetzelfde als halal burgers van de Mc Donalds, je wordt er hoe dan ook dik van en krijgt er allerlei ziekten door op langere termijn.
De natuurvoedingszaak en het Reformhuis hebben vrijwel altijd strikt vegetarische (en dus halal) voeding, het is biologisch, vaak zonder suiker en dus heel gezond.
Het eten van Mars is alleen goed voor je tandarts, want hij verdient meer als mensen meer gaatjes moeten laten boren.


Ja maar snickers damn!...zijn super lekker. Jammer.

Ik vertrouw het allemaal niet meer.