Bekijk volle/desktop versie : Mijn leven is een HEL zonder Kinderen



21-05-2007, 14:34

Citaat door Lady_zine:
Salaam ik wil graag iets vertellen maar ik wil ook graag jullie reactie weten.

Ik ben 4 jaar geleden uit liefde getrouwd, ik heb gelukkig iemand die echt onzetted veel van me houdt, wij vullen elkaar gewoon aan! Maar ik heb alleen een probleem, hij is niet eerlijk tegen mij geweest en ik ben er achter gekomen dat ie geen kinderen kan krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen. Hij is lief en hij houdt van mij maar toch ik ben iemand die niet zonder kinderen kan. Hij wist al voor dat ik hem heb leren kennen dat ie geen kinderen kan krijgen.
.

21-05-2007, 16:41


Dag dame,

Het is pijnelijk om te vernemen dat iemand waarvan je zielsveel houdt zo'n ontzettend groot geheim met zich mee heeft moeten dragen. Hebben jullie het dan nooit over kinderen gehad???

Lieverd je bent niet voor niets met je man getrouwd. Zeg nooit nooit, want wij als mensen weten niet wat Allah voor ons in petto heeft. Mocht het zo zijn dat je toch heel graag kinderen willen dan kun je ze nog altijd adopteren. Dat is in ieder geval wel een wens van mij....

Ik praat het niet goed voor je man maar ik kan mij zijn situatie enigszins voorstellen. Het is niet makkelijk om te leven met de gedachte dat je nooit kinderen zult krijgen die je papa zullen noemen (tenzij je natuurlijk denkt aan adoptie).

Veel sterkte en succes in deze tijd. Maar vergeet niet dat Allah met de geduldigen is....

21-05-2007, 17:36
veel sterkte meid ik zou egt neit weten wat ik zou doen elgair inshallah

21-05-2007, 17:46

Citaat door Lady_zine:
Salaam ik wil graag iets vertellen maar ik wil ook graag jullie reactie weten.

Ik ben 4 jaar geleden uit liefde getrouwd, ik heb gelukkig iemand die echt onzetted veel van me houdt, wij vullen elkaar gewoon aan! Maar ik heb alleen een probleem, hij is niet eerlijk tegen mij geweest en ik ben er achter gekomen dat ie geen kinderen kan krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen. Hij is lief en hij houdt van mij maar toch ik ben iemand die niet zonder kinderen kan. Hij wist al voor dat ik hem heb leren kennen dat ie geen kinderen kan krijgen.


Oh wat jammer dat hij geen kinderen kan krijgen, maar meskien... hij kan er vast niks aandoen.

Dat ie dat heeft ontkend... is inderdaad niet echt goed van hem. Maar hij heeft het vast verzwegen omdat ie zielsveel van je houdt en je niet kwijt wilde. Hoe iemand al zei: Adoptie kan altijd nog. Het is dan wel geen kind van jezelf, maar je kan het wel zo beschouwen.

En het zou dan erg fijn zijn om en kind te adopteren die ouders nodig heeft. Een kind een leven geven... Tja, er bestaat niks mooiers dan dat!

En het zou zeker geen oplossing zijn om je man te verlaten of wat dan ook. Jullie moeten er goed over praten en eruit komen. Ik hoop met heel mijn hart dat het goed komt en dat jullie alsnog kinderen zullen krijgen Insha'Allah. En meid, Allah is groot... en Wonderen bestaan.

sterkte

21-05-2007, 17:49


Ik zou zeggen je kan een kind adoptere

21-05-2007, 17:54
Nog iets: Je zegt dat je vier jaar geleden getrouwd bent he? Heb je al die jaren niet aan kinderen gedacht.. ik bedoel om zwanger te raken?

Dat begrijp ik niet of probeerde je zwanger te raken en lukte het niet?
Of dacht je nu pas aan kinderen? En ben je erachter gekomen dat je man geen kinderen kan krijgen?