Bekijk volle/desktop versie : Iemand verstand van Windows Media Player?



Pagina's : [1] 2

21-05-2007, 13:52
ik probeer die uitzending van Studio voetbal terug te kijken.
maar als ik die scherm open om af te spelen dan krijg ik steeds ''stopped''

iemand daar verstand van??? dank u.

21-05-2007, 14:07


kom op mensen...help me out of here..ik word er gek van.

21-05-2007, 17:05
plaats die link hier, misschien kan ik je helpen. Normaal als je op instellingen drukt en weer op opslaan moet ie het doen.

21-05-2007, 17:08
Zo boeiend was 't niet. Heb net de herhaling gekeken

21-05-2007, 17:14


Nieuwe versie van Windows misschien downloaden?

Met oude open tie niet. Dat weet ik wel. Maar weet niet welke windows versie jij heb.

21-05-2007, 21:16

Citaat door RaZer:
Nieuwe versie van Windows misschien downloaden?

Met oude open tie niet. Dat weet ik wel. Maar weet niet welke windows versie jij heb.


hhmmmmm daar zit wat in ja.

Ik heb bij me Windows Updates zien staan dat ik Explorer 7 moet downloaden. dat heb ik nog niet gedaan. zou dat het dan zijn?

21-05-2007, 22:10
Nee, heeft volgens mij alleen met windows te maken. Ik moest ook een nieuwere versie downloaden.

21-05-2007, 22:27

Citaat door RaZer:
Nee, heeft volgens mij alleen met windows te maken. Ik moest ook een nieuwere versie downloaden.


bedoel jij nou Windows Service pack 2?? (die heb ik al)

of bedoel je Explorer 7 ?? (deze is de laatste versie)

21-05-2007, 22:32
ik weet welke probleem je bedoelt. heb hetzelfde alleen weet ik niet hoe ik het oplos.

21-05-2007, 23:32

Citaat door cheb_3elel:
ik probeer die uitzending van Studio voetbal terug te kijken.
maar als ik die scherm open om af te spelen dan krijg ik steeds ''stopped''

iemand daar verstand van??? dank u.


Bij mij doet ie het en ik weet waar het probleem ligt alleen jammer dat je nooit een normaal gesprek kan voeren waardoor ik jou niet normaal kan helpen

22-05-2007, 00:13
Ssmile hahahaha

1 ding media player 10 is niet de laatste versie!! Enne het ligt niet aan de media player

22-05-2007, 00:22
Mensen die zich zo erg verlagen tot een niveau van een klein kindje kan ik moeilijk helpen!!
Af en toe dollen jij zet de grootste onzin neer in deze sporttopic. Enne die cheb_3elel kan het bekijke die help ik zowiezo niet. Eerst dom reagere endan mijn hulp geven hahaha nee zekr niet. Hij mag hopen dat iemand anders het wel weet.

22-05-2007, 00:29


hey XY...reageer dan niet in me topic stomme lul. je bent en blijft ronaldinhogeil...je komt spontaan klaar als hij aan de bal is. jouw reacties zijn werkelijk nergens op gebasseerd. ik ben trouwe fan van Ajax..maar reacties als die van jou zou ik nooit plaatsen..met je ''forca barca beste club in de liga'' je kan aan me xxx komen zuigen bitch...


(nep) psv'er: ik heb windows media player 11. heb er eigenlijk spijt van..ik vind m oerlelijk.
p.s: met dikke moeite in laatste minuut winnen met 3-2 van een amateurclub..ppfff schandalig vind je niet?

22-05-2007, 00:35
Kone, kluivert, addo en cocu zijn geen reserves. en alsnog mag een ''topclub'' niet zo worden vernederd. maar t gebeurde Ajax ook hoor.

maakt nie uit dat je niet kan helpen...alvorens wel bedankt voor de moeite.

22-05-2007, 00:56

Citaat door cheb_3elel:
hey XY...reageer dan niet in me topic stomme lul. je bent en blijft ronaldinhogeil...je komt spontaan klaar als hij aan de bal is. jouw reacties zijn werkelijk nergens op gebasseerd. ik ben trouwe fan van Ajax..maar reacties als die van jou zou ik nooit plaatsen..met je ''forca barca beste club in de liga'' je kan aan me xxx komen zuigen bitch...


(nep) psv'er: ik heb windows media player 11. heb er eigenlijk spijt van..ik vind m oerlelijk.
p.s: met dikke moeite in laatste minuut winnen met 3-2 van een amateurclub..ppfff schandalig vind je niet?



hahahaha prachtig die reacties!!

Pagina's : [1] 2