Bekijk volle/desktop versie : Ik Had Haar Niet Moeten Koppelen!!!



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2007, 22:47
Hier op de site was ik in contact gekomen met een Marokkaanse jongen ( ben zelf turks), die ik wel leuk vond voor mijn vriendin. Ze hebben even contact gehad en toen ineens was het over tussen hun. Ik voel me schuldig dat ik haar aan zo een iemand heb proberen te koppelen, want heb ook een beetje tegen haar gelogen. Had haar verteld dat ik hem kende en wist wat voor iemand het was. Hij is haar niet waard, het is iemand die nog niet helemaal volwassen is. Af en toe belde ze me met twijfels en dan praatte ik haar alle onzin uit haar hoofd. Uiteindelijk had ze gelijk en bleek.

Nu kunnen we er niet over praten en dat zit me dwars, we kunnen namelijk echt alles bespreken maar dit is echt een gevoelig onderwerp en als ik er over wil praten zegt ze 'het is niet belangrijk, laat het nou maar rusten!'... Hoe kunnen we weer normaal tegen elkaar doen en hoe moet ik er voor zorgen dat ze met mij over hem wil praten?

20-05-2007, 22:49


ik heb in mijn leven 3 keer gekoppeld

1 koppel was turks. en ze waren verloofd. en helaas kwam ik pas na een paar jaar achter dat het niet werkte!

De andere koppel wat kan ik je zeggen sommige bitches zijn wel eens ondankbaar

en dan heb je een andere vriendin die me van alles verweet. terwijl ze zelf rotzooite met jan en alleman en mij de schuld gaf dat hetn iet werkte tussren haar en die jongen waar ze me gekoppeld werd!

i mean. ga ergens de schuld leggen en niet bij mij!

want ik hieruit heb geleerd. is NOOIT MEER TE KOPPELEN!

Assallamoe Alaikom je oegtie koum soekran

20-05-2007, 22:50

Citaat door Meisje040:
Hier op de site was ik in contact gekomen met een Marokkaanse jongen ( ben zelf turks), die ik wel leuk vond voor mijn vriendin. Ze hebben even contact gehad en toen ineens was het over tussen hun. Ik voel me schuldig dat ik haar aan zo een iemand heb proberen te koppelen, want heb ook een beetje tegen haar gelogen. Had haar verteld dat ik hem kende en wist wat voor iemand het was. Hij is haar niet waard, het is iemand die nog niet helemaal volwassen is. Af en toe belde ze me met twijfels en dan praatte ik haar alle onzin uit haar hoofd. Uiteindelijk had ze gelijk en bleek.

Nu kunnen we er niet over praten en dat zit me dwars, we kunnen namelijk echt alles bespreken maar dit is echt een gevoelig onderwerp en als ik er over wil praten zegt ze 'het is niet belangrijk, laat het nou maar rusten!'... Hoe kunnen we weer normaal tegen elkaar doen en hoe moet ik er voor zorgen dat ze met mij over hem wil praten?



Vertel haar hoe jij je eronder voelt, dat je je schuldig voelt en dat het je spijt. Je hoeft niet meer over die jongen te praten, dat is verleden tijd en zoals zij zelf zegt: niet belangrijk meer.

20-05-2007, 22:51

Citaat door soekran:
ik heb in mijn leven 3 keer gekoppeld

1 koppel was turks. en ze waren verloofd. en helaas kwam ik pas na een paar jaar achter dat het niet werkte!

De andere koppel wat kan ik je zeggen sommige bitches zijn wel eens ondankbaar

en dan heb je een andere vriendin die me van alles verweet. terwijl ze zelf rotzooite met jan en alleman en mij de schuld gaf dat hetn iet werkte tussren haar en die jongen waar ze me gekoppeld werd!

i mean. ga ergens de schuld leggen en niet bij mij!

want ik hieruit heb geleerd. is NOOIT MEER TE KOPPELEN!

Assallamoe Alaikom je oegtie koum soekran


Wijze les

20-05-2007, 22:55



Citaat door soekran:
ik heb in mijn leven 3 keer gekoppeld

1 koppel was turks. en ze waren verloofd. en helaas kwam ik pas na een paar jaar achter dat het niet werkte!

De andere koppel wat kan ik je zeggen sommige bitches zijn wel eens ondankbaar

en dan heb je een andere vriendin die me van alles verweet. terwijl ze zelf rotzooite met jan en alleman en mij de schuld gaf dat hetn iet werkte tussren haar en die jongen waar ze me gekoppeld werd!

i mean. ga ergens de schuld leggen en niet bij mij!

want ik hieruit heb geleerd. is NOOIT MEER TE KOPPELEN!

Assallamoe Alaikom je oegtie koum soekran


das erg
smerig da ze de schuld geven
bij mij was da ook

idd lesje geleerd

20-05-2007, 23:02
neen echt waar!

Dan zitten ze depri te uit te huilen dat ze niemand hebben en dan doe je je best om te kijken of er iemand is voor ze en uiteindelijk krijg jij de schuld van alles. of ze zeggen dat je dan jaloers bent en dan denk ik. waarom moet ik jaloers zijn? ben je vergeten dat ik ereen voor je gehozzeld hebt omdat je er zelf geen kon krijgen?

oef laat ook maar. het is gelukkig verleden tijd!

Assallamoe aLaikom je oegtie soekran

20-05-2007, 23:08
Had mijn broer en ex schoonzus gekoppeld je leest het goed EX


en mijn nicht en mijn beste vriend, wie weet ook exen over een paa rjaar

20-05-2007, 23:12

Citaat door soekran:
neen echt waar!

Dan zitten ze depri te uit te huilen dat ze niemand hebben en dan doe je je best om te kijken of er iemand is voor ze en uiteindelijk krijg jij de schuld van alles. of ze zeggen dat je dan jaloers bent en dan denk ik. waarom moet ik jaloers zijn? ben je vergeten dat ik ereen voor je gehozzeld hebt omdat je er zelf geen kon krijgen?

oef laat ook maar. het is gelukkig verleden tijd!

Assallamoe aLaikom je oegtie soekran


haahah ii soekran

bij mij is da ook allemaal gebeurd vorige jaar 3ad

elhmdl

20-05-2007, 23:20

Citaat door ghimaar:
haahah ii soekran

bij mij is da ook allemaal gebeurt vorige jaar 3ad

elhmdl



Ach meid. je moet het loslaten!

ik had zoiets. ik zoek en ik doe mijn best en ik krijg stank voor dank!

nu heb ik zoiets. Fuk u all. ik zoek lekker voor me eigen. en de rest zoekt maar voor zichzelf

Assallamoe aLaikom je oegtie soekran

20-05-2007, 23:22
Neem haar ergens mee, en dwing haar naar je te luisteren. Vertel haar wat je op je hart hebt.

21-05-2007, 00:04

Citaat door soekran:
ik heb in mijn leven 3 keer gekoppeld

1 koppel was turks. en ze waren verloofd. en helaas kwam ik pas na een paar jaar achter dat het niet werkte!

De andere koppel wat kan ik je zeggen sommige bitches zijn wel eens ondankbaar

en dan heb je een andere vriendin die me van alles verweet. terwijl ze zelf rotzooite met jan en alleman en mij de schuld gaf dat hetn iet werkte tussren haar en die jongen waar ze me gekoppeld werd!

i mean. ga ergens de schuld leggen en niet bij mij!

want ik hieruit heb geleerd. is NOOIT MEER TE KOPPELEN!

Assallamoe Alaikom je oegtie koum soekran


Zij geeft me gelukkig nergens de schuld van, ze is me juist dankbaar. Alleen wil ze het er niet met mij over hebben maar hoor ik van wederzijdse vriendinnen dat het haar wel even dwars zat. Dat is niet leuk om te horen.

21-05-2007, 00:05

Citaat door Marrocan_Babe:
Vertel haar hoe jij je eronder voelt, dat je je schuldig voelt en dat het je spijt. Je hoeft niet meer over die jongen te praten, dat is verleden tijd en zoals zij zelf zegt: niet belangrijk meer.


Ja, misschien moet ik dat doen ja. Mannen!!

21-05-2007, 00:09



Citaat door ghimaar:

das erg
smerig da ze de schuld geven
bij mij was da ook

idd lesje geleerd


Nee, zij is gelukkig anders.

Ik had ooit wel iemand gekoppeld, die deed daarna heel stoer en maar praten hoe geweldig hij was. Toen het uitging kwam ze me elke dag wel vertellen wat ik haar aan had gedaan.

21-05-2007, 00:12

Citaat door soekran:
neen echt waar!

Dan zitten ze depri te uit te huilen dat ze niemand hebben en dan doe je je best om te kijken of er iemand is voor ze en uiteindelijk krijg jij de schuld van alles. of ze zeggen dat je dan jaloers bent en dan denk ik. waarom moet ik jaloers zijn? ben je vergeten dat ik ereen voor je gehozzeld hebt omdat je er zelf geen kon krijgen?

oef laat ook maar. het is gelukkig verleden tijd!

Assallamoe aLaikom je oegtie soekran


Zij is echt niet depri, was het maar wel het geval dan had ik iets te doen.

21-05-2007, 00:14
het is wel een nep iemand die gozer, had me allemaal mailtjes gestuurd via de site en dan ineens zo veranderen. Hij is hier ook lid.

Pagina's : [1] 2 3