Bekijk volle/desktop versie : De Topic about Weight Watchers !!!

Pagina's : [1] 2 3

20-05-2007, 15:42
Laten we hier alles vertellen over Weight Watchers!!

Ik ben al actief bij Afvalrace maar hier kan alle info kwijt over Weight Watchers (alleen )

Wie doet hier ook aan mee?

20-05-2007, 15:58

Is dat een programma?

20-05-2007, 16:02
Ik heb het gedaan en het hielp goed, maar had een dip en ging weer volop aan ongezonde troep. Ik ga er vanaf morgen weer tegenaan insa Allah.

20-05-2007, 16:23

Citaat door Ewaywaa:
Is dat een programma?

ja een dieetprogramma

20-05-2007, 16:25

Citaat door meyes86:
Ik heb het gedaan en het hielp goed, maar had een dip en ging weer volop aan ongezonde troep. Ik ga er vanaf morgen weer tegenaan insa Allah.

en hoeveel viel je ermee af in hoeveel tijd?

je at dan gewoon normaal toch? alleen minder om je punten niet te overschrijden?

20-05-2007, 16:26

Citaat door bollebuik:
ja een dieetprogramma

Ah oke.. ik lees die naam wel vaker, maar wist niet waar het van was.

Thx ; ).

20-05-2007, 16:27
serieus

das dieet waar Tara zich ook aan hield

20-05-2007, 16:31

Citaat door bollebuik:
en hoeveel viel je ermee af in hoeveel tijd?

je at dan gewoon normaal toch? alleen minder om je punten niet te overschrijden?

Ik mocht 18 punten. Ik at in de ochtend een danoontje van activa en in de middag 2 soms 3 boterhammen met kaas en komkommer. In de avond at ik meestal gestoomde groenten of gewoon met de pot mee maar minder. Verder dronk ik 2 liter water. Soms zat ik zelfs onder de punten. Ik voelde dat ik genoeg at en had ook geen honger alleen in de avond had ik zin in snacks. Ik at vanaf het avondeten niks meer tot de ochtend weer.

In de eerste week viel ik 2 kg af. Verder at ik gewoon normale dingen alleen minder en meer dingen die geen punten kosten. Het is makkelijk vol te houden als je zoetigheid kan laten staan.

20-05-2007, 16:37
mooi

bij mij is het zo.

smorgens twee sneetjes brood met beleg
smiddags een vitalinea danoontje en fruit
tussendoor koffie en vitalinea koek
savonds de pot
en als ik nog punten over heb een snack

20-05-2007, 16:42

Citaat door bollebuik:
mooi

bij mij is het zo.

smorgens twee sneetjes brood met beleg
smiddags een vitalinea danoontje en fruit
tussendoor koffie en vitalinea koek
savonds de pot
en als ik nog punten over heb een snack

Ja koffie hoort er bij standaard bij anders ben ik de hele dag door suf en vermoeid. Alleen ik doe het dan zonder melkpoeder omdat ik niet weer hoeveel punten dat zijn.

Alleen ik sport er niet bij jammer genoeg.

20-05-2007, 16:44
Ik hou niet van dieeten, tis eigenlijk heel simpel, gewoon veeeel bewegen, niet snacken en eten met de pot, maar wel met mate

Peace of cake.....huh cake!!!!

20-05-2007, 16:45

Citaat door meyes86:
Ja koffie hoort er bij standaard bij anders ben ik de hele dag door suf en vermoeid. Alleen ik doe het dan zonder melkpoeder omdat ik niet weer hoeveel punten dat zijn.

Alleen ik sport er niet bij jammer genoeg.

Heb ook altijd melkpoeder in mijn koffie, volgens mij is dat stiekem een grote boosdoener, ik heb het nu teruggedrongen naar een half theelepel per glas

20-05-2007, 16:47

Citaat door saadia29:
Heb ook altijd melkpoeder in mijn koffie, volgens mij is dat stiekem een grote boosdoener, ik heb het nu teruggedrongen naar een half theelepel per glas

Koffie zonder poedermelk smaakt naar mijn idee gewoon naar slootwater Er zal wel veel troep zitten in die poedermelk maar het is verdomd lekker.

20-05-2007, 16:49
Ik weet niet hoe slootwater smaakt, dus die vergelijking zegt me niets

Maar zwart kan ik het ook niet op, de melk geeft hem juist een milder smaak.

20-05-2007, 18:21
Ik ben 3 jaar geleden met WWbegonnen. Ben toen 10 kg afgevallen en dat is er ook afgebleven. Ik heb er een gezond levenspatroon aan overgehouden. Nu de laatste kilo's nog, maar moet zeggen dat ik niet zo strengmeer ben voor mezelf.

Pagina's : [1] 2 3