Bekijk volle/desktop versie : Iemand die een TAKSHITA VERHUURT voor 9 juni ??



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2007, 01:25

20-05-2007, 22:05


Wat heb jij 9 juni? Toevallig een verloving?

20-05-2007, 22:40
kijk even op mijn topic... en succes ermee!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1436669

20-05-2007, 23:10
waarvoor heb jij jurk nodig voor bruiloft wella?

zo ja waar heb je die bruiloft!!!!

20-05-2007, 23:22



Citaat door DreamsToShare:
Wat heb jij 9 juni? Toevallig een verloving?



Nee...

20-05-2007, 23:23
IK HEB OOK NODIG VOOR 9 JUNI

verloving

Kwil liever kopen dan huren, mensen die iets weten.. MELDEN!!

20-05-2007, 23:24

Citaat door lele_zina:
waarvoor heb jij jurk nodig voor bruiloft wella?

zo ja waar heb je die bruiloft!!!!



Bruiloft van mn broer.. Vlakbij Antwerpen.. Jij?

20-05-2007, 23:25

Citaat door Imi:
Nee...


Jammer,

waar heb jij wat?

20-05-2007, 23:27

Citaat door DreamsToShare:
IK HEB OOK NODIG VOOR 9 JUNI

verloving

Kwil liever kopen dan huren, mensen die iets weten.. MELDEN!!


Ja ik wil liever ook kopen.. Maar ben overal geweest, Brussel, Utrecht, Düsseldorf... Echt niks leuks.. Mensen die ze verhuren hebben ze meestal uit Marokko.. En vorige zomer wist ik nog niet dat mn broer zou trouwen dus heb er toen maar eentje gehaald (die ik al op zn verloving heb aangehad).. Dilemma

20-05-2007, 23:28

Citaat door DreamsToShare:
Jammer,

waar heb jij wat?



Lier, vlakbij Antwerpen...

20-05-2007, 23:34

Citaat door Imi:
Ja ik wil liever ook kopen.. Maar ben overal geweest, Brussel, Utrecht, Düsseldorf... Echt niks leuks.. Mensen die ze verhuren hebben ze meestal uit Marokko.. En vorige zomer wist ik nog niet dat mn broer zou trouwen dus heb er toen maar eentje gehaald (die ik al op zn verloving heb aangehad).. Dilemma



áaah jammer man!

Bij mij ligt het anders, ik heb LETTERLIJK GEWOON GEEN ENKELE JURK. Ik draag die dingen nooit.. ben half Nl vandaar. Kom niet vaak op marokkaanse feesten.

Maar nu, nu gaat mn viendin verloven. En dan kán ik toch niet in spijkerbroek aankomen .


Gefeli met je broer

20-05-2007, 23:38

Citaat door DreamsToShare:
áaah jammer man!

Bij mij ligt het anders, ik heb LETTERLIJK GEWOON GEEN ENKELE JURK. Ik draag die dingen nooit.. ben half Nl vandaar. Kom niet vaak op marokkaanse feesten.

Maar nu, nu gaat mn viendin verloven. En dan kán ik toch niet in spijkerbroek aankomen .


Gefeli met je broer


Hmm ja da's rot dan.. Je vindt vast wel wat voor 9 juni
Anders doe je gewoon een mooie avondjurk aan ofzo...

Thanx!

20-05-2007, 23:59



Citaat door DreamsToShare:
áaah jammer man!

Bij mij ligt het anders, ik heb LETTERLIJK GEWOON GEEN ENKELE JURK. Ik draag die dingen nooit.. ben half Nl vandaar. Kom niet vaak op marokkaanse feesten.

Maar nu, nu gaat mn viendin verloven. En dan kán ik toch niet in spijkerbroek aankomen .


Gefeli met je broer



hahah hooezo vandaar ik ben ook half nl ben tacksita freakkkk marokaanse bruiloften freak dus daar heeft het niks mee te maken denk ik he je hebt zelfs nl die helemaal weg zijn van marokaanse bruiloften

21-05-2007, 00:03

Citaat door Imi:
Hmm ja da's rot dan.. Je vindt vast wel wat voor 9 juni
Anders doe je gewoon een mooie avondjurk aan ofzo...

Thanx!

Ja joh, komt allemaal goed

Hoeveel kosten marokkaanse jurken, nieuw in de winkel ongeveer? Weet jij da?

21-05-2007, 00:11

Citaat door lala islamiya:
hahah hooezo vandaar ik ben ook half nl ben tacksita freakkkk marokaanse bruiloften freak dus daar heeft het niks mee te maken denk ik he je hebt zelfs nl die helemaal weg zijn van marokaanse bruiloften



Trip alsjeblieft niet ik zei dat erbij omdat veel mensen, wanneer ze horen dat ik weinig naar marokkaanse feesten ga en geen jurken heb, komen ouwehoeren van " hoe kan jij als marokkaanse nou in godsnaam geen jurken hebben, schandalig, je moet meegaan, je verraad je land en je bla bla bla bla bla "

Snap en bsa7ha met je feest en jurken freakshow

Pagina's : [1] 2 3