Bekijk volle/desktop versie : Vrouw werken, man thuis zitten?



Pagina's : [1] 2 3 4

20-05-2007, 00:55
Wat vinden de dames ervan als de man (vrijwillig) thuis zou zitten, terwijl zij zouden werken?

Ik ben benieuwd

20-05-2007, 00:57


ja amehoelah zeg!!!!!


laat de man lekker hard werken en niet als een wijf thuis zitten zeg ...en zeker ook smorgens koffie ga drinken met zen vrienden NOOOO THANX...laat hem maar lekker buitenshuis werken...ook al maakt die 80 uur in de week.

HET IS EEN RECHT van de VROUW zelf te beslissen of ze wel of niet wilt werken.......maar de man zorgt sowieso voor het inkomen

dat wijferig gedrag van de mannen komt me echt de neusgaten uit!

20-05-2007, 01:55

Citaat door Nysha:
ja amehoelah zeg!!!!!


laat de man lekker hard werken en niet als een wijf thuis zitten zeg ...en zeker ook smorgens koffie ga drinken met zen vrienden NOOOO THANX...laat hem maar lekker buitenshuis werken...ook al maakt die 80 uur in de week.

HET IS EEN RECHT van de VROUW zelf te beslissen of ze wel of niet wilt werken.......maar de man zorgt sowieso voor het inkomen

dat wijferig gedrag van de mannen komt me echt de neusgaten uit!





je haalt de woorden uit mijn mond

20-05-2007, 09:57
Alsjeblieft zeg, dan heb je toch geen man meer?
Tenzij hij even niet anders kan natuurlijk, dat is een ander verhaal.

20-05-2007, 09:58



Citaat door Nysha:
ja amehoelah zeg!!!!!


laat de man lekker hard werken en niet als een wijf thuis zitten zeg ...en zeker ook smorgens koffie ga drinken met zen vrienden NOOOO THANX...laat hem maar lekker buitenshuis werken...ook al maakt die 80 uur in de week.

HET IS EEN RECHT van de VROUW zelf te beslissen of ze wel of niet wilt werken.......maar de man zorgt sowieso voor het inkomen

dat wijferig gedrag van de mannen komt me echt de neusgaten uit!


20-05-2007, 10:03

Citaat door Nysha:
ja amehoelah zeg!!!!!


laat de man lekker hard werken en niet als een wijf thuis zitten zeg ...en zeker ook smorgens koffie ga drinken met zen vrienden NOOOO THANX...laat hem maar lekker buitenshuis werken...ook al maakt die 80 uur in de week.

HET IS EEN RECHT van de VROUW zelf te beslissen of ze wel of niet wilt werken.......maar de man zorgt sowieso voor het inkomen

dat wijferig gedrag van de mannen komt me echt de neusgaten uit!




Goed gezegd dame.

20-05-2007, 10:06
Absoluuuuuuuuuuuuuuuuuuuut niet!

20-05-2007, 10:33
Het is de plicht van de man om voor het onderhoud te zorgen en dus naar buiten gaat om te werken en de recht van de vrouw om thuis te zitten.
Dus die man heeft totaal niks te willen.

20-05-2007, 10:40
Ik zou dat best willen. Lekker lang uitslapen. En de vrouw lekker werken en ik haar geld uitgeven, heerlijk, teken ik voor voor de rest van mijn leven.
Lasagne, wil je met me trouwen? Dan zorg ik ook nog voor onze kinderen.

20-05-2007, 10:50
jah dat dacht ik al, die mannen van tegenwoordig zijn lui en weten niet wat hard werken is.....

20-05-2007, 10:50

Citaat door Nysha:
ja amehoelah zeg!!!!!


laat de man lekker hard werken en niet als een wijf thuis zitten zeg ...en zeker ook smorgens koffie ga drinken met zen vrienden NOOOO THANX...laat hem maar lekker buitenshuis werken...ook al maakt die 80 uur in de week.

HET IS EEN RECHT van de VROUW zelf te beslissen of ze wel of niet wilt werken.......maar de man zorgt sowieso voor het inkomen

dat wijferig gedrag van de mannen komt me echt de neusgaten uit!


Ik zie hier echt niet in wat het probleem is, als hij mijn huishoudelijke taken overneemt, voor de kids gaat zorgen, kookt, boodschappen doet etc etc... is dit op zich toch ook een baan.
Ik zie hier niets wijferigs aan, mannen ziijn prima in staat om onze taken uit te voeren.

Geloof me, ik heb liever een baan buitenshuis dat houdt tenminste op als je naar huis gaat.

20-05-2007, 10:55

Citaat door fariga:
Ik zie hier echt niet in wat het probleem is, als hij mijn huishoudelijke taken overneemt, voor de kids gaat zorgen, kookt, boodschappen doet etc etc... is dit op zich toch ook een baan.
Ik zie hier niets wijferigs aan, mannen ziijn prima in staat om onze taken uit te voeren.

Geloof me, ik heb liever een baan buitenshuis dat houdt tenminste op als je naar huis gaat.



Dat is toch geen werk voor een man.....dat hij helpt oke...maar noem mij maar ouderwets, ik zie mijn man dat niet elke dag doen en mij uitzwaaien en dan met een schort voor op mij wachten terwijl het vlees suddert op het vuur....

20-05-2007, 10:56


vind ik wel kunnen... misschien wil de vrouw wel juist graag werken, wat is daar nou erg aan als ze de rollen omdraaien..

zij werkt.. hij doet huishouden

20-05-2007, 10:58
ik vind niet erg om voor vrouw t;werken; maar je moet alleen oppassen dat je niet later ook voor je schoonfamillie moet gaan werken die heben mee staal ww uitkering

20-05-2007, 11:00
Nee hoor, geef mij maar het huishouden.

Mannen en huishouden gaat toch niet samen, alles wat ie heeft "schoongemaakt" doe je toch weer opnieuw, omdat het niet op jouw manier is gedaan.

Pagina's : [1] 2 3 4