Bekijk volle/desktop versie : kado voor bruiloft....



19-05-2007, 20:23
Heeft er iemand enige tips of ideen wat je aan iemand kan geven die gaat trouwen? (het gaat om een goede vriendin)!
Ik kan niks orgineels bedenken...

dus alvast bedankt!

19-05-2007, 20:33


Mijn nicht en daarnaast mijn beste vriendin gaat in jun trouwen en ik wil haar ook iets speciaals geven dus meiden laat het weten!

En stresskip gefeliciteerd met je vriendin!!

Kusjes

19-05-2007, 21:03
Koop zo n sjieke mand/doos bij v&d met deksel, vul hem op met een paar mooie handdoeken en bijpassende gastendoekjes, koop een mooie satijnen pyamaatje of badjas/lingerie setje.

Stop er nog wat dove silk producten en scrub handschoen, maskertje etc bij,mischien nog iets van make up of sieraden of een geurtje erbij. Rozenblaadjes erin strooien, paar mooie kaarsjes....ohhh kheb ideeeen zat

Pak hem mooi in met de deksel er half op/af zodat je de producten ziet, pak het mooi in met doorzichtig folie en een mooie strik.

19-05-2007, 21:11

Citaat door oem_mujahid2:
Koop zo n sjieke mand/doos bij v&d met deksel, vul hem op met een paar mooie handdoeken en bijpassende gastendoekjes, koop een mooie satijnen pyamaatje of badjas/lingerie setje.

Stop er nog wat dove silk producten en scrub handschoen, maskertje etc bij,mischien nog iets van make up of sieraden of een geurtje erbij. Rozenblaadjes erin strooien, paar mooie kaarsjes....ohhh kheb ideeeen zat

Pak hem mooi in met de deksel er half op/af zodat je de producten ziet, pak het mooi in met doorzichtig folie en een mooie strik.


Lijkt me ook wel wat

19-05-2007, 22:25


een Huwelijks Arrangement misschien

20-05-2007, 14:24

Citaat door lilchakir:
een Huwelijks Arrangement misschien



Wat is dat Ben niet zo snel van begrip in dit soort dingen

18-06-2007, 10:18
bonnen voor een privesauna voor hem en haar... of iets van kaartjes voor een pretpark voor het bruidspaar...
kijk anders bij je vriendin of er iets is wat ze nog echt nodig heeft en dat kan je dan voor haar halen!