Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help PUISTJE



19-05-2007, 16:37
wat kan je er het beste tegewn doenn
k voelde m dus gister opkomen net onder mn neus/lip en daar is het egt gevoeligg dus k had die benoyl op gesmeerd maar nu is t dus egt n puist geworde
iemandd tipss.>??

19-05-2007, 16:40



Citaat door M_girl:
wat kan je er het beste tegewn doenn
k voelde m dus gister opkomen net onder mn neus/lip en daar is het egt gevoeligg dus k had die benoyl op gesmeerd maar nu is t dus egt n puist geworde
iemandd tipss.>??




als ik een puist net zie opkome en het is nog een beetje geel haal ik het
snel weg met zo'n pincet en daarna met warm water reinigen

19-05-2007, 16:44

Citaat door M_girl:
wat kan je er het beste tegewn doenn
k voelde m dus gister opkomen net onder mn neus/lip en daar is het egt gevoeligg dus k had die benoyl op gesmeerd maar nu is t dus egt n puist geworde
iemandd tipss.>??


k gebruik die benoyl en het werkt na een dag erg goed

knijp hem uit

19-05-2007, 17:34
oke dames thnx
k ga zo stomen en dan uitknijpen maar k ben zoo bangg dat het ergg wordt omdat ik dat ALTIJD heb dan wordt het egt een duidelijkee vlek met bloed enzo en dan blijft er een vlek over het s een wonder dat ik er nog niet aan gezeten heb normaliter zit ik er altijd gelijk aan de omgeving eromheen doet ook pijn waar ligt dat aan

19-05-2007, 17:56


wat ook goed is is tandpaste.je zal nu wel vreemd opkijken maar wolah helpt!!heb k zelf ervaring mee.wat ik nu gebruik is anti pukkel stick genaamd:tea tree echt een aanrader.

19-05-2007, 18:09

Citaat door linah_00:
wat ook goed is is tandpaste.je zal nu wel vreemd opkijken maar wolah helpt!!heb k zelf ervaring mee.wat ik nu gebruik is [SIZE="3"]anti pukkel stick genaamd:tea tree echt een aanrader[/SIZE].



Waar kun je die halen?...

19-05-2007, 18:13
ow shit die teatree olie had k n keer maar weggegooid
k heb nu alleen die aanstipstick van kruidvat liggen, benzoyl creme en nog zo een aanstipstick van zarqa k hoop egt dat ie maandag weg is anders mogen de super extreem onzekerdagen weer beginnen

19-05-2007, 18:16
zinkzalf voor babytjes beste middel tegen puistjes het heeft een genezende werking probeer