Bekijk volle/desktop versie : **zwangeren benodigheden en andere gadgets**



27-03-2008, 14:47

Citaat door jane9:
ooooh wat ziet dit er schattig uit!!! waar heb je dit besteld

Hey Jane,
Las gister even deze topic door en las dat je de Quinny buzz wilde halen maar dat je dat toch niet hebt gedaan? Wat is de reden ?
En welke heb je nu gehaald?

27-03-2008, 14:50



Citaat door Dounyaaa:
Je krijgt er een XL seat bij voor wanneer het kind ongeveer 2.5jr is.
Dat is wel handig van de buzz je kan hem dan langer gebruiken. Tot 4jr.



Ow ok, want ik heb zelf de 2007 besteld. Alleen omdat ik het zitje van de 2008 niet zo mooi vond. Verder viel het me op dat er een soort van verkleiner bij zat bij de 2008, verder heb ik niet gevraagd....

27-03-2008, 14:54

Citaat door elQadria:
Ow ok, want ik heb zelf de 2007 besteld. Alleen omdat ik het zitje van de 2008 niet zo mooi vond. Verder viel het me op dat er een soort van verkleiner bij zat bij de 2008, verder heb ik niet gevraagd....

Het zitje is toch het zelfde zowel van het jaar 2007 en van 2008.
Kan je foto/link plaatsen waar je het verschil kan zien?
Ja klopt volgens mij heb krijg je dat er niet bij die van 2007.

27-03-2008, 15:02

Citaat door jane9:
ooooh wat ziet dit er schattig uit!!! waar heb je dit besteld


Het is niet hier in Nederland verkrijgbaar maar in Amerika.





Ze zijn inderdaad heel schattig

27-03-2008, 15:16



Citaat door elQadria:
Is het niet zo dat je alleen een verkleiner krijgt? Zoiets als bij een Maxi Cosi.


Nee, op hun site staat dat je 2 zitjes krijgt.


Citaat door elQadria:
Vind het alleen jammer dat je bij de Quinny Buzz niet zo een Kiddy-bord kan plaatsen.....


Daar hebben ze het toevallig pas nog in een zwangerschapsforum over gehad Er is wel een kiddyboard voor te krijgen die heet mamaboard, alleen adviseerd quinny deze niet, kost wel rond de 100 euro. Maar zodra je dat bord aan de wagen bevestigt vervalt je garantie, heb ik gelezen.



Citaat door Dounyaaa:
Idd ze zijn erg duur. Totaal kom ik uit op 818 euro. Maar als jij zegt dat je bij baby dump goedkoper uit komt en die maxicosi die je er bij krijgt er op past dan ga ik op de site even alles optellen


is goed

27-03-2008, 15:26

Citaat door Syrian_Queen:
Nee, op hun site staat dat je 2 zitjes krijgt.



Daar hebben ze het toevallig pas nog in een zwangerschapsforum over gehad Er is wel een kiddyboard voor te krijgen die heet mamaboard, alleen adviseerd quinny deze niet, kost wel rond de 100 euro. Maar zodra je dat bord aan de wagen bevestigt vervalt je garantie, heb ik gelezen.




is goed


Hey meid,
Heb even op die site gekeken. En er staat nergens dat die autostoel op de Quinny Buzz past. Alleen de Maxi cosi cabrio die past daar op.
Ik ga eerder voor de Maxi Cosi Cabrio dan voor die autostoel die er niet oppast.
En die maxi cosi kan je ook gebruiken voor in de auto.

En als je die Maxi cosi er nog bij besteld kom je uit op: 922,00euro.

En bij Gardo.nl kom je uit op 894,00euro Met alles compleet.

27-03-2008, 15:30

Citaat door Dounyaaa:
Hey meid,
Heb even op die site gekeken. En er staat nergens dat die autostoel op de Quinny Buzz past. Alleen de Maxi cosi cabrio die past daar op.
Ik ga eerder voor de Maxi Cosi Cabrio dan voor die autostoel die er niet oppast.
En die maxi cosi kan je ook gebruiken voor in de auto.

En als je die Maxi cosi er nog bij besteld kom je uit op: 922,00euro.


Ja ik heb het denk ik verkeerd verwoord. Er past alleen een Maxi-Cosi Cabrio(fix) op. Dus we zitten ook nog eens vast aan 1 soort maxicosi En de adapters die je bij Quinny krijgt zijn voor deze maxicosi. Maar ik heb hem al gekozen en ga voor deze:



27-03-2008, 15:39

Citaat door Syrian_Queen:
Ja ik heb het denk ik verkeerd verwoord. Er past alleen een Maxi-Cosi Cabrio(fix) op. Dus we zitten ook nog eens vast aan 1 soort maxicosi En de adapters die je bij Quinny krijgt zijn voor deze maxicosi. Maar ik heb hem al gekozen en ga voor deze:




Dus die moet je toch bij Baby-dump Apart er bij bestellen toch??

En ik ga ook voor deze..
Ga alles in het zwart halen inchallah.

27-03-2008, 15:42

Citaat door Dounyaaa:
Hey Jane,
Las gister even deze topic door en las dat je de Quinny buzz wilde halen maar dat je dat toch niet hebt gedaan? Wat is de reden ?
En welke heb je nu gehaald?


Hai

klopt, ik zeg je heel eerlijk, ik heb echt waar heel internet afgezocht naar waar ik de quinny zo goedkoop mogelijk kon halen, ik heb ook veel gezocht naar reacties van reeds gebruikers van de quinny en lees dan toch wel vaak dezelfde klachten terug...nu is het wel zo dat er natuurlijk over elke wagen wat te klagen valt dus ik probeerde daar wel een beetje doorheen te kijken...toch zat het me niet lekker en ben ik voor de 3e keer een kinderspeciaal zaak binnen gestapt..en ik heb me eens goed laten adviseren en heb echt heel veel vragen gesteld etc. wat het nou was...ik waardeerde zijn eerlijkheid toen hij dus ook zei van kijk: de quinny buzz is een mooie wagen, het ziet er mooi en trendy uit, mooie technische snufjes etc maar dat betekend niet dat een andere (goedkopere) wagen minder goed is, en hij verwees me naar nog een andere wagen...dus ik liep mee..en het grappige was ik zei nog tegen mijn moeder toen we de winkel inliepen van "hey dat vind ik ook een mooie wagen zeg" en die wagen scheelde bijna de helft!!!! terwijl de opties exact hetzelfde waren! en eerlijk gezegd nog beter! meer stevigheid en grotere boodschappenmand waren voor mij al 1 van de dingen waardoor ik dacht van tjah...dan maar niet helemaal het uiterlijk wat ik wil maar wel een wagen met dezelfde opties, ook harstikke goed maar voor veel minder geld! plus vertelde hij me ook uit eigen ervaring dat het ook vaak zonde geld is om een hele dure wagen te kopen ten eerste: de wagenbak/reiswieg is maar voor korte duur. afhankelijk per kindje natuurlijk maar uiterlijk is het gebruik tot 6 mnd maar dit komt weinig voor...dan ga je dus over naar de buggy...wat wel is ook al zit er bij de quinny buzz 2008 een grote zit bij toch blijft ie aan de kleine kant..maar ok dat ter zijde..je gaat over naar de buggy..maar wat blijkt nou (zelf nooit op gelet) hij vertelde mij dus dat uit ervaring je niet heel lang met die buggy doet, omdat je op een gegeven moment toch overgaat naar zo'n simpele buggy weetje wel? dus ik dacht huh??? zegt ie: echt waar ga maar als je zo weer de stad in gaat om je heen kijken..hoeveel mensen met kinderen van zo'n 2 jaar, een buggy gebruiken ipv de buggy van de wandelwagen! en ja hoor hij had gelijk!!!

hier nog wat punten

x stel de wagen bevalt je achteraf niet meer zo goed....en je krijgt een 2e kindje, en je besluit een andere wagen te moeten kopen dan ben je niet blij als je zo'n dure wagen hebt gekocht!!
x er kan niet zo'n plankje op bevestigd worden.
x ik vond de quinny een beetje teveel vering hebben bij het lopen.
x door alle mooie technische snufjes is de kans groter dat er iets stuk gaat.
en zo waren er steeds meer minpunten waardoor ik dacht weetje wat, ik zet em uit mijn hoofd! ook al blijf ik het zeggen ik vind het een superrrr mooie wagen!!! maarja het is ook een boel geld...
x wat ook is de quinny is heel mooi maar toch ook wel trendgevoeliger..kan maar zo zijn dat je er over een paar jaar op uitgekeken bent..de wagen die wij nu hebben genomen is ook trendy maar iets traditioneler.


nu ben ik gegaan voor de mutsaerts style zwart 4 wieler (is van dezelfde fabriek als kinderwagen merk mutsy) en daarmee heb ik alles compleet voor de helft minder! er zit bij:

wandelwagen
wandelwagen bak
dekbedje
regenkap
buggy
buggyzak/voetenzak/dekbed
boodschappenmandje groot
pompje voor de luchtbandjes
een verzorgingstas

dus helemaal compleet! en ik ben er harstikke blij mee!

poeh wat een verhaal zeg

suc6 meid met je keuze, weet wel...laat je goed informeren en vraag naar de plus en minpunten en laat je niets aanpraten want er zitten er genoeg tussen die jou het duurste willen verkopen, maar een duurdere wagen betetkend niet dat deze ook beter is, vaak is het ook het merk waar je voor betaald! en alle wagens moeten voldoen aan bepaalde veiligheidseisen anders mogen ze niet eens verkocht worden.

27-03-2008, 15:45

Citaat door Dounyaaa:
Dus die moet je toch bij Baby-dump Apart er bij bestellen toch??

En ik ga ook voor deze..
Ga alles in het zwart halen inchallah.


Je krijgt bij babydump er de maxicosi ter waarde van 70,00 euro bij. Maar ik wil deze (die ik heb laten zien) en die is duurder die is 140,00 dus moet ik nog 70,00 euro bijbetalen. En dan krijg ik hem wel. Je hebt verschillende kleuren, kijk maar:

http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/productdetail.aspx?id=6

27-03-2008, 15:51

Citaat door jane9:
poeh wat een verhaal zeg

suc6 meid met je keuze, weet wel...laat je goed informeren en vraag naar de plus en minpunten en laat je niets aanpraten want er zitten er genoeg tussen die jou het duurste willen verkopen, maar een duurdere wagen betetkend niet dat deze ook beter is, vaak is het ook het merk waar je voor betaald! en alle wagens moeten voldoen aan bepaalde veiligheidseisen anders mogen ze niet eens verkocht worden.


neem maar even een typpauze Je hebt wel gelijk. Maar ik vind hem echt zo leuk en mijn man ook. Ik zal mijn man zelfs moeten overtuigen om een andere te kopen. Hij wilt ook heel graag deze (Quinny Buzz 2008) Dus ik kijk wel

27-03-2008, 15:55

Citaat door Syrian_Queen:
neem maar even een typpauze Je hebt wel gelijk. Maar ik vind hem echt zo leuk en mijn man ook. Ik zal mijn man zelfs moeten overtuigen om een andere te kopen. Hij wilt ook heel graag deze (Quinny Buzz 2008) Dus ik kijk wel


kijk als jullie het beide heel graag willen moet je gewoon doen joh!
maar nogmaals vergelijk ook met andere wagens, en kijk goed naar de opties enz


27-03-2008, 15:56


meiden ik adviseer jullie wel als je naar babydump gaat om niet voor die baby relax maxicosi te gaan die je bij veel wagens erbij krijgt! als je het voelt lijkt wel beton waar je kindje op komt te liggen!! ik heb wel voor de maxicosi het merk zelf gekozen dan krijg je wel korting op bji sommige wagens.

27-03-2008, 15:59

Citaat door jane9:
meiden ik adviseer jullie wel als je naar babydump gaat om niet voor die baby relax maxicosi te gaan die je bij veel wagens erbij krijgt! als je het voelt lijkt wel beton waar je kindje op komt te liggen!! ik heb wel voor de maxicosi het merk zelf gekozen dan krijg je wel korting op bji sommige wagens.


Bedankt voor de tip. Maar de maxicosi die je hier boven ziet wil ik kopen. Het is de: Maxicosi Cabriofix - Classic Line


Ik wilde eigenlijk deze:



Die ziet er zo comfortabel uit. Maar dat past weer niet Want het is van Bebe Confort

27-03-2008, 16:00

Citaat door jane9:
Hai

klopt, ik zeg je heel eerlijk, ik heb echt waar heel internet afgezocht naar waar ik de quinny zo goedkoop mogelijk kon halen, ik heb ook veel gezocht naar reacties van reeds gebruikers van de quinny en lees dan toch wel vaak dezelfde klachten terug...nu is het wel zo dat er natuurlijk over elke wagen wat te klagen valt dus ik probeerde daar wel een beetje doorheen te kijken...toch zat het me niet lekker en ben ik voor de 3e keer een kinderspeciaal zaak binnen gestapt..en ik heb me eens goed laten adviseren en heb echt heel veel vragen gesteld etc. wat het nou was...ik waardeerde zijn eerlijkheid toen hij dus ook zei van kijk: de quinny buzz is een mooie wagen, het ziet er mooi en trendy uit, mooie technische snufjes etc maar dat betekend niet dat een andere (goedkopere) wagen minder goed is, en hij verwees me naar nog een andere wagen...dus ik liep mee..en het grappige was ik zei nog tegen mijn moeder toen we de winkel inliepen van "hey dat vind ik ook een mooie wagen zeg" en die wagen scheelde bijna de helft!!!! terwijl de opties exact hetzelfde waren! en eerlijk gezegd nog beter! meer stevigheid en grotere boodschappenmand waren voor mij al 1 van de dingen waardoor ik dacht van tjah...dan maar niet helemaal het uiterlijk wat ik wil maar wel een wagen met dezelfde opties, ook harstikke goed maar voor veel minder geld! plus vertelde hij me ook uit eigen ervaring dat het ook vaak zonde geld is om een hele dure wagen te kopen ten eerste: de wagenbak/reiswieg is maar voor korte duur. afhankelijk per kindje natuurlijk maar uiterlijk is het gebruik tot 6 mnd maar dit komt weinig voor...dan ga je dus over naar de buggy...wat wel is ook al zit er bij de quinny buzz 2008 een grote zit bij toch blijft ie aan de kleine kant..maar ok dat ter zijde..je gaat over naar de buggy..maar wat blijkt nou (zelf nooit op gelet) hij vertelde mij dus dat uit ervaring je niet heel lang met die buggy doet, omdat je op een gegeven moment toch overgaat naar zo'n simpele buggy weetje wel? dus ik dacht huh??? zegt ie: echt waar ga maar als je zo weer de stad in gaat om je heen kijken..hoeveel mensen met kinderen van zo'n 2 jaar, een buggy gebruiken ipv de buggy van de wandelwagen! en ja hoor hij had gelijk!!!

hier nog wat punten

x stel de wagen bevalt je achteraf niet meer zo goed....en je krijgt een 2e kindje, en je besluit een andere wagen te moeten kopen dan ben je niet blij als je zo'n dure wagen hebt gekocht!!
x er kan niet zo'n plankje op bevestigd worden.
x ik vond de quinny een beetje teveel vering hebben bij het lopen.
x door alle mooie technische snufjes is de kans groter dat er iets stuk gaat.
en zo waren er steeds meer minpunten waardoor ik dacht weetje wat, ik zet em uit mijn hoofd! ook al blijf ik het zeggen ik vind het een superrrr mooie wagen!!! maarja het is ook een boel geld...
x wat ook is de quinny is heel mooi maar toch ook wel trendgevoeliger..kan maar zo zijn dat je er over een paar jaar op uitgekeken bent..de wagen die wij nu hebben genomen is ook trendy maar iets traditioneler.


nu ben ik gegaan voor de mutsaerts style zwart 4 wieler (is van dezelfde fabriek als kinderwagen merk mutsy) en daarmee heb ik alles compleet voor de helft minder! er zit bij:

wandelwagen
wandelwagen bak
dekbedje
regenkap
buggy
buggyzak/voetenzak/dekbed
boodschappenmandje groot
pompje voor de luchtbandjes
een verzorgingstas

dus helemaal compleet! en ik ben er harstikke blij mee!

poeh wat een verhaal zeg

suc6 meid met je keuze, weet wel...laat je goed informeren en vraag naar de plus en minpunten en laat je niets aanpraten want er zitten er genoeg tussen die jou het duurste willen verkopen, maar een duurdere wagen betetkend niet dat deze ook beter is, vaak is het ook het merk waar je voor betaald! en alle wagens moeten voldoen aan bepaalde veiligheidseisen anders mogen ze niet eens verkocht worden.


Dankje wel meid om je ervaring met ons te delen.
Door jou ga ik nu verder kijken of ik iets beter/leuker heb gevonden. Want de prijs van Buzz is ook wel pittig bijna 900euro.Ik ga nog wel kijken naar de buzz hoe hij in het echt uit ziet enzo.

Waar heb je die van jou besteld?
En wat was je totale prijs?
Kan je een site en of foto plaatsen?
Is het deze:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=1527&groep_ id=13&merk=248&m=248

Maar hoe ziet die wandelwagen er uit?

Dankje wel meid voor alle moeite .

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204