Bekijk volle/desktop versie : tips marokko



18-05-2007, 21:23
Wij gaan dit jaar weer naar Marokko en ik heb dit jaar GEEN zin om bij famillie in te trekken. Wie kent er een leuke accomodatie die je kunt huren in Marokko of heeft goede ervaringen met een bepaald hotel. We hebben twee kinderen van 2 en 6 jaar, dus voor hun moet het leuk zijn. Liefst ergens in : Fes, marakech, rabat of iets dergelijks.

24-05-2007, 16:16


Is er echt helemaal niemand die vaker wat huurt?

24-05-2007, 16:35
Je kan in de stad zelf vragen. het is niet moeilijk om daar een leuke appartement te huren voor jou en je kids..

Je hebt er zoveel, ik kan niet specifiek namen noemen van acco's.

Succes

25-05-2007, 13:39
Salaam meid, ik heb 1 gouden tip voor je:
Koop de "Lonely planet" van Marokko. Het is een superrrr handige reisgids van Marokko. ik neem m ieder jaar mee en ik gebruik m heel veel. Er staat alles in over hotels (gerangschikt op prijsklasse e.d.), restaurants en allerlei bezienswaardigheden. Er staat ook steeds de prijs bij vermeld wat een hotelovernachting kost en de prijzen van maaltijden in de verschillende restaurants. Alles wordt beschreven van nulsterren hotels tot vijfsterren.
Ik raad je aan om t te kopen; tis niet goedkoop ( paar tientjes, weet niet meer precies hoeveel) maar dan heb je ook wat.
Ik wens je alvast een hele mooie vakantie toe met je gezinnetje.
Liefs, Esma

25-05-2007, 16:53



Citaat door fi_amanillah:
Salaam meid, ik heb 1 gouden tip voor je:
Koop de "Lonely planet" van Marokko. Het is een superrrr handige reisgids van Marokko. ik neem m ieder jaar mee en ik gebruik m heel veel. Er staat alles in over hotels (gerangschikt op prijsklasse e.d.), restaurants en allerlei bezienswaardigheden. Er staat ook steeds de prijs bij vermeld wat een hotelovernachting kost en de prijzen van maaltijden in de verschillende restaurants. Alles wordt beschreven van nulsterren hotels tot vijfsterren.
Ik raad je aan om t te kopen; tis niet goedkoop ( paar tientjes, weet niet meer precies hoeveel) maar dan heb je ook wat.
Ik wens je alvast een hele mooie vakantie toe met je gezinnetje.
Liefs, Esma


Is deze te koop bij de boekwinkel of anwb?