Bekijk volle/desktop versie : Eerste liefde,



Pagina's : [1] 2

18-05-2007, 16:42
Stelling: Je zal nooit met je eerste liefde trouwen.


Eens of Oneens?

18-05-2007, 16:51


hmm....
eens en oneens...

het is niet onmogelijk...maar meestal duurt je eerste liefde niet zo lang omdat je het je eerste keer is en je er nog niet mee kan omgaan enzoow

majah, het kan antuurlijk wel als jullie echt van elkaar houden

18-05-2007, 16:57
Mee eens en oneens

Mee eens omdat je bij je eerste liefde nog moet ontwikkelen over wat je gevoel is. Je komt achter gevoelens die je koestert voor meerdere personen misschien.

Oneens omdat je misschien je eerste liefde ooit zult tegen komen in de toekomst en daarmee weer een tokeomst hebt !


Mvg


Murderer

18-05-2007, 17:01

Citaat door Murderer:
Mee eens en oneens

Mee eens omdat je bij je eerste liefde nog moet ontwikkelen over wat je gevoel is. Je komt achter gevoelens die je koestert voor meerdere personen misschien.

Oneens omdat je misschien je eerste liefde ooit zult tegen komen in de toekomst en daarmee weer een tokeomst hebt !


Mvg


Murderer[/SIZE][/FONT]




[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"]dus dat


18-05-2007, 17:09


ja eens en oneens Ligt ook aan hoe oud je je eerste liefde hebt?!! en wat je voelt/de voor hem/haar als dat als dat zo sterk is kan je het natuurlijk ook je laaste zijn

18-05-2007, 17:13
oneens

in principe is alles mogelijk dus ook trouwen met je eerste liefde .. op jonge leeftijd weet je vaak niet eens wat liefde is , je denkt dat je de ware liefde hebt gevonden .. achteraf blijkt dat je pas op een hogere leeftijd echte liefde ervaart. Dat is dan indirect gezien je eerste liefde

beetje ingewikkeld uitgelegd , maar ik hoop dat jullie het principe begrijpen

18-05-2007, 17:39

Citaat door Jihane000:

dus dat [/SIZE][/FONT]



[FONT="Tahoma"][SIZE="4"]Inderdaad, maar dat men hun ware liefde zal tegen komen, dat betwijfel ik
Omdat ookal ben je getrouwd en komt een dag dat een willekeurige man iets in jou naar boven brengt , een gevoel
Maar eerste liefde, ja die bestaat zeker wel

Mvg,

Murderer

18-05-2007, 17:43
oneens..
heb 2 jaar een relatie gehad,, ik weet haram niet aanvallen
ik dacht dat hij de ware was
en daarna kwam ik mn mannetje tegen en kwam er achter dat mn ex helemaal niet zo leuk was

18-05-2007, 17:50

Citaat door tisem81:
oneens..
heb 2 jaar een relatie gehad,, ik weet haram niet aanvallen
ik dacht dat hij de ware was
en daarna kwam ik mn mannetje tegen en kwam er achter dat mn ex helemaal niet zo leuk was


Dus inprincipe ben je met de stelling eens, je zult nooit je eerste liefde trouwen ...?


Niemand valt je aan meid, fouten maken is menselijk !
Wel mooi dat je het besefte dat het een fout was
Maar moge Allah ( swt ) jou en je man het moge geven en nog vele jaren

Mvg,

Murderer

18-05-2007, 17:53

Citaat door Murderer:
Dus inprincipe ben je met de stelling eens, je zult nooit je eerste liefde trouwen ...?


Niemand valt je aan meid, fouten maken is menselijk !
Wel mooi dat je het besefte dat het een fout was
Maar moge Allah ( swt ) jou en je man het moge geven en nog vele jaren

Mvg,

Murderer



ja als je het zo bekijkt wel ja, hij was mn eerste vriendje en heb echtwel veel om hem gegeven 2 jaar is niet niks..
maar als ik het nu bekijk hij was het niet voor mij..

thnx meid

18-05-2007, 17:54

Citaat door Geitjee_:
Stelling: Je zal nooit met je eerste liefde trouwen.


Eens of Oneens?



Oneens, ik was getrouwd met mijn eerste liefde

18-05-2007, 17:56
Je eerste liefde is denk ik het moois...en het zou nog mooier zijn als je met je eerste liefde zou gaa trouwen..Ma dat is vaak niet het geval omdat je aan je eerste relatie vaak moet wennen..

18-05-2007, 18:08



Citaat door MissesD:
Oneens, ik was getrouwd met mijn eerste liefde



Oeii was ? dus niet meer

18-05-2007, 18:10

Citaat door Murderer:
Oeii was ? dus niet meer



Je leest het goed, "was"

18-05-2007, 18:12
rare stelling.. Jij weet toch net zo goed als iedereen dat je mensen hebt die wel getrouwd zijn met hun eerste liefde en je hebt mensen die niet getrouwd zijn met hun eerst liefde..

Pagina's : [1] 2