Bekijk volle/desktop versie : ‘Topclubs azen op Tuncay van Fenerbache'



18-05-2007, 13:15
Real Madrid, Barcelona, Arsenal, Villareal en Olympiakos


Citaat:


Tuncay Şanlı begint langzamerhand één van de meest gewilde spelers van de transfermarkt te worden. Zowel Spaanse als Turkse media maken nu ook melding van de interesse van Barcelona en Real Madrid in de aanvaller van Fenerbahçe.

Naar verluidt zal morgen tijdens de topper tussen Galatasaray en Fenerbahçe een delagatie van beide topclubs de verrichtingen van Tuncay (25) aanschouwen. De zaakwaarnemer van de 41-voudig international, Erdinç Sahin, is op de hoogte van de interesse. “Verschillende clubs hebben hun interesse bij mij kenbaar gemaakt. In de komende weken zal er veel duidelijk worden.”

Naast de Spaanse grootmachten hebben ook Arsenal, Villarreal en Olympiakos vergaande interesse. De Londenaren toonden vier jaar geleden al belangstelling, terwijl de Grieken een opvolger zoeken voor Rivaldo, die door problemen met het bestuur heeft besloten om te vertrekken.

Tuncay, die een aflopend contract heeft, is al jaren een garantie voor doelpunten op de Turkse voetbalvelden. In vijf seizoenen voor Sarı Kanaryalar kwam hij tot negenenvijftig competitietreffers. Memorabel waren zijn hattricks tegen Manchester United (3-0) in het kader van de Champions League en in de interland tegen Zwitserland (4-2), dat echter niet genoeg was om het Turkse elftal te plaatsen voor het WK van vorig jaar.

18-05-2007, 13:24


Hij is echt goed .. alleen denk ik niet dat hij na een grote club moet gaan zoals Real, Barca en Arsenal .. zal hij totaal falen volgens mij of op de bank plaats neme, Villareal zou wel een goede stap zijn .. misschien daar 1 seizoen spelen en kijken of hij goed genoeg is voor de hogere niveau daarzo ( La Liga )

19-05-2007, 09:41
ga weg man oprotten met barca en als die gaat gaat die voor real kiezen

19-05-2007, 09:43
ps tegen gs winnen ze vandaag

19-05-2007, 12:00


tazz wat moeten ze in hemelsnaam met hem ?

19-05-2007, 12:21

Citaat door zaki_klawie:
tazz wat moeten ze in hemelsnaam met hem ?


kijk naar varkenlona geen een speler is zo goed als hem

19-05-2007, 12:27

Citaat door Turk89:
kijk naar varkenlona geen een speler is zo goed als hem


Jah wat schijt mij barcelona nou ? Denk je dat ik 1 van die blije pubers ben hier die alles op alles zet om " zijn " club te verdedigen en voor op te komen !!
Ik heb schijt aan elke club...maar vind die turk gwoon scheef !!